بازار پخش روفرشی دور کشدار گرد

روفرشی طرح فرش ترک و تنها می‌تواند زمینه‌های ارتقای عمر و کارکرده برتر انواع و اقسام فرش ها را در طولانی مدت ممکن بشود بلکه بازار پخش این روفرشی دور کش دار از نوع گرد به همین خاطر رونق خاصی را به خود دیده و بسترساز آن شده است تا همیشه بهترین محصولات در بهترین مکان ها مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. روفرشی دور کشدار گرد نه تنها در خانه ها و اماکن عمومی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد بلکه در اماکن اداری و تجاری که این فرشهای گرد وجود دارد نیز استفاده می‌شود.

بازار پخش روفرشی دور کشدار گرد

مزایای استفاده از روفرشی دور کش دار

مزایای استفاده از روفرشی دور کش دار مزایا و ویژگی‌های خاص و به الگویی برای روفرشی دور کشدار مطرح شده است به گونه‌ای که همیشه تولیدکنندگان مزیت های شاخصی که در ادامه این مطلب به آن اشاره می‌کنیم را مطرح می کنند و انتظار دارند تولیدکنندگان به سمت خرید این محصولات بروند.

افزایش طول عمر فرش: اولین شاخص ترین مزیت استفاده از روفرشی ها ارتقاء طول عمر فرش ها می باشد به گونه ای که روفرشی مخصوصاً از نوع دور کشدار می‌تواند با پوشش گسترده و کامل انواع و اقسام فرش ها از نفوذ و رخنه انواع و اقسام عوامل تولید کننده فرش و کاهنده عمر آن این فرش‌ها را اجتناب ناپذیر بکنند و بدین واسطه عمران را افزایش بدهند.

قابلیت حفظ و نگه دارندگی رنگ و طرح به کار رفته در فرش: روفرشی طرح فرش از برخورد مستقیم نور خورشید و یا اشعه های نورانی مضر به فرش جلوگیری می کند و این عامل باعث می شود تا همیشه فرش های گوناگون به همان زیبایی ظرافت و رنگ خاصی که در زمان تولید در این محصول به کار گیری شده است در اماکن به خودنمایی بپردازد.

لکه ناپذیر بودن: همیشه لکه ها باعث می شود تا فرش زودتر خراب شود به همین خاطر روفرشی ها بر روی فرش ها جای می گیرند تا در زمان ریخته شدن مایعات و یا خوردنی‌های گوناگون و یا آلودگی هایی همچون گرد و خاک و یا گل و لای منتقل شده از پا به داخل منزل فرش در امان بماند.

انواع سایزبندی روفرشی دور کشدار گرد

انواع سایزبندی روفرشی دور کشدار گرد انواع سایز بندی روفرشی دور کش دار گرد متناسب با نوع فرش جنس فرش و همچنین ارزش آن فرد می‌تواند در طیف عظیمی از سایز بندی ها تعیین تکلیف و طبقه‌بندی گردد به گونه‌ای که این نوع از روفرشی ها از نوع کشدار و مخصوص فرشهای گرد معمولا در سایزهای مختلفی همچون فرشها ۲۴ متری ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری و غیره در بازار وجود دارد.

بعضی از این فرش ها منم به طرح‌های گوناگون همچون گلهای برجسته مجهز هستند که در این راستا توصیه می‌شود از روفرشی هایی با سایز بیشتر و بزرگتر انتخاب بشود تا به هیچ وجه شاهد خراب شدگی طرح به اجرا درآمده بر روی فرد به واسطه سفتی این روفرشی نباشیم.

من معمولا اندازه روفرشی ها به گونه ای انتخاب می‌شود که کاملاً دور ها دور فرش را به صورت کامل پوشش داده و به واسطه کشدار بودن از زیره فرش فرآیند نگهداری روفرشی را بر روی فرش به وجود بیاورد.

قیمت روفرشی دور کشدار گرد

قیمت روفرشی دور کشدار گرد قیمت انواع و اقسام روفرشی دور کشدار تهران تعیین کننده میزان خرید و شکل خرید این محصول در بازار می باشد چرا که هرچقدر روفرشی یاد شده از قیمت پایین تری بهره مند شده باشند به طبع می‌تواند نیازهای عموم متقاضیان را به پایین ترین نرخ قیمتی به وجود بیاورد.

روفرشی دور کشدار باکیفیت و مرغوب هم می‌تواند با دکوراسیون های اماکن و منازل مختلف در هارمونی و ترکیب بی نظیری بوده باشد و همان محصولی باشد که همه متقاضیان می خواهند در راستای حفاظت و نگهداری از قالیچه ها فرش ها و گلیم های گرد خود از آن استفاده کنند.

روفرشی دور کشدار ترمه به خاطر جنس بسیار خوب و ارزش خرید بسیار بالا و همچنین مواد اولیه درجه یک به کار رفته در خط تولید این روفرشی ها خرید و فروش خوبی را از آن خود کرده و توانسته نبض بازار را در این راستا تعیین بکند.

17

  1. روفرشی دور کش دار گرد یکی از محصولات بسیار مناسب و جدیدی است که تازه وارد بازار شده من که از خرید این محصول بسیار راضی هستم.

  2. درود و خسته نباشید محصولتون خیلی با کیفیت بود ممنون از شما همیشه موفق و سر بلند باشید

  3. سلام … تسلط بر روشها و الزامات صادرات و درک نیاز ها و شناخت میزان توانمندی تجاری کشورهای مبدا و مقصد از جمله مهمترین مباحثی است که باید توسط خبرگان این عرصه و با تعامل با کشورهای وارد کننده به دست آید تا باعث رشد اقتصادی و توسعه پایدار شود.

  4. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟؟

    • سلام بهنام عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاع بیشتر از قیمت و شرایط خرید لطفا فرم موجود را تکمیل کنید تا مشاوران فروش ما پاسخگو باشند.

  5. درود بر شما و خدا قوت … تنوع سایز های ارائه شده توسط این شرکت موجب ارتقای سهم بازار و سودآوری و در نتیجه اشتغال زایی برای کشور خواهد شد. باتشکر از شما که به اقتصاد کشور کمک میکنید.

  6. سلام وقت شما بخیر اگر به صورت عمده روفرشی دور کشدار را سفارش بدم بار چگونه و در چند روزه کاری تحویل می دهید؟

  7. سلام اگر روفرشی دور کشدار مجموعه ی شما را عمده سفارش بدهم میشه که اقساطی پرداخت کنم؟ لطفا سریعا پاسخگو باشید.

    • سلام اولادی. وقت بخیر. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها و شرایط پرداخت فرم های موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  8. همیشه لکه ها باعث می شود تا فرش زودتر خراب شود به همین خاطر روفرشی ها بر روی فرش ها جای می گیرند تا در زمان ریخته شدن مایعات و یا خوردنی‌های گوناگون و یا آلودگی هایی همچون گرد و خاک و یا گل و لای منتقل شده از پا به داخل منزل فرش در امان بماند.

    • سلام حامد عزیز. وقت بخیر. برای اطلاع بیشتر از تمام مدل ها و دریافت پاسخ سوالات خود فرم موجود را پر کنید تا کارشناسان ما با شما ارتباط بگیرند.

  9. سلام. اگه ما طرح خودمون بدیم، ازون طرح برامون روفرشی میزنین؟ اگه کار کنین چقدر طول میکشه تحویل بدین؟

    • سلام حامد عزیز. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوال خود از طریق تکمیل فرم موجود در سایت اقدام کنید.

  10. سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون و روفرشی دور کشدار تون من قبلاً روفرشی تهیه کرده بودم ولی خیلی راحت جمع می‌شد و چروک می شد سایت شما با همکاری و راهنمایی اساتید محترم در بخش پشتیبانی نوع کشدار این رو فرشی ها رو به من معرفی کردند و بسیار راضی هستم از محصولاتتون ، کشها باعث میشه ثابت بمونه و تکون نخورن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما