فروش عمده روفرشی گرد کشدار

فروش عمده روفرشی نیک بافت یزد گرد کشدار امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است چون فروش این شکل از روفرشی به علت حذف مواردی که سبب بالا رفتن قیمت این کالا می شود به دور است از این رو افراد می توانند با این محصول را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنند و همچنین از این شکل این روفرشی به عنوان منبع در آمد استفاده کنند و با فروش این محصول به شکل های مختلف از میزان درآمد فراوانی برخوردار می شوند.

فروش عمده روفرشی گرد کشدار

اطلاعاتی مفید درباره روفرشی کشدار

اطلاعاتی مفید درباره روفرشی کشدار روفرشی و فرش 12 متری طرح کهکشان یک لایه ای ضخیم تر از پارچه است و این محصول از فرش نازک تر است که افراد از آن به عنوان یک محافظ و کاور برای پوشاندن فرش های مختلف خود استفاده می کنند که این محصول از مدل های مختلفی برخوردار است. یکی از نمونه های جذاب و عالی آن را می توان روفرشی کشدار ارزان دانست که امروزه به علت دارای بودن مزیت های فراوان از طرفداران بسیاری برخوردار است.

ما در این مطلب می خواهیم اطلاعات مفید درباره روفرشی کشدار برای شما بیان کنیم‌. این محصول که از بهترین الیاف طبیعی و مصنوعی به روش عالی و مناسب تهیه می شود و این امر باعث می شود این کاور بسیار نرم و لطیف باشد و همچنین دارای رنگ بندی و سایز بندی عالی بوده که افراد به راحتی می توانند نسبت به سلیقه خود آن را انتخاب کنند و با وسایل دیگر خانه این روفرشی را ست کنند.

این محصول به علت دارای بودن ساختار عالی خاصیت کش مانند دارد و به راحتی روی فرش می مانند و حرکت نمی کنند که این ویژگی بسیار عالی است چون جمع نمی شود و روی فرش حرکت نمی کنند چون سبب شلخته شدن و نامناسب شدن می شود. این محصول در صورت کثیف شده به راحتی با هر مواد شوینده ای قابل شستشو است از این رو افراد می توانند به آسانی آن را بشویند بدون اینکه به ساختار اولیه این کالا آسیب وارد کنند.

میزان ضخامت روفرشی گرد کشدار

میزان ضخامت روفرشی گرد کشدار یکی از تجهیزات جذاب و عالی را که جزو دکوراسیون خانه به شمار می آید را می توان رو فرشی دانست که امروزه افراد به شکل های مختلف آن را استفاده می کنند. یکی از نمونه های جذاب این محصول را که به بهترین شکل وارد بازار می شود را می توان روفرشی کشدار یزد دانست که بسیار زیبا است. این محصول در طرح و رنگ های فوق العاده تولید می شود که مورد پسند افراد خوش سلیقه قرار گرفته است. ما در این مطلب می خواهیم میزان ضخامت روفرشی گرد کشدار را برای شما بیان کنیم.

این محصول شیک و بی نظیر که از بهترین الیاف تولید شده و این کالا دارای ضخامت عالی و مناسبی است که افراد می توانند به راحتی از آن در مکان های مختلف برای محافظت از فرش استفاده کنند . افراد با استفاده کردن این کاور می توانند از ریخت نوشیدنی و مواد مختلف به راحتی روی فرش جلوگیری کنند از این رو افراد می توانند به بدون نگران از آن برای تمیز ماند فرش های خود استفاده کنند.

ضخامت این فرش مناسب است چون با برخورد با وسایل تیز به راحتی آسیب نمی بیند و آن خراب نمی شود که این امر سبب بالا بردن طول عمر فرش شود از این رو از استقبال بالایی برخوردار است.

خرید عمده روفرشی گرد کشدار

خرید عمده روفرشی گرد کشدار خرید عمده روفرشی گرد کشدار امروزه از طریق راه های مختلف انجام می شود. خرید عمده این محصول یکی از شکل ‌های خرید مقرون به صرفه به شمار می‌آید که افراد از آن به میزان فراوان استقبال می کنند چون این شکل از این محصول از قیمت ارزان و پایینی برخوردار است که این امر سبب شده افراد نسبت به خرید این کالا ارزان قیمت به میزان فراوان اقدام کنند.

روفرشی کشدار عمده‌ای از شکل های بی نظیر و جذاب این محصول است. افراد از این شکل خرید این کالا به عنوان یک منبع در آمد استفاده می کنند که مناسب برای افراد که به دنبال یک شغل پر درآمد هستند.

181

  1. سلام خداقوت روفرشی های گرد کشدار بسیار نوآورانه است آیا در استان اصفهان هم نمایندگی فروش دارید؟

    • سلام خانم چگینی. وقت بخیر. به سراسر کشور ارسال داریم. جهت دریافت پاسخ سوالات خود و ثبت سفارش فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

  2. سلام‌وقت بخیر
    من چند‌ وقتی بود که به دنبال روفرشی های کشدار گرد بودم که در مغازه ها و بازارها پیدا نکردم تا اینکه در سایت ها به دنبال فروش غیر حضوری بودم که با مجموعه شما آشنا شدم ممنونم در زمینه خرید بنده را راهنمایی کنید.

  3. سلام مطالب سایت رو مطالعه کردم لطف کنید قیمت رو فرشی گرد و نحوه سفارش رو اعلام کنید .ممنون

    • سلام علی عزیز. وقت بخیر. جهت دریافت پاسخ سوالاتتون و اطلاع از قیمت محصولات لطفا فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  4. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر.
    روفرشی های گرد واقعا زیبا هستن و هر جا که استفاده بشه زیبایی خاصی به اونجا میده.
    سایز روفرشی ها چقدره؟ مثلا برای یه اتاق ۲۰ متری مناسب میشه؟ ممنون میشم اگر جواب بنده رو بدین‌. موفق باشید

    • سلام خانم فاطیما. وقت بخیر. جهت مشاوره و دریافت پاسخ سوالاتتون در خصوص محصولات فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و پاسخگوی شما عزیزان باشند.

  5. با سلام درود و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز این روفرشی ها خیلی خوشگل و فانتزی می باشد به خانم ها توصیه میکنم حتما از ان در خانه های خود استفاده کنند.با تقدیر تشکر

  6. سلام روز بخیر خسته نباشید .
    قیمت روفرشی های کشدار چقدره ؟آیا با خرید عمده تخفیف هم می دهید؟

    • سلام خانم صاحبی کسرینه. وقت بخیر. درخصوص دریافت پاسخ سوالات و اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  7. سلام محصولات سایت شما واقعا بی نظیر هستش روفرشی کشدار گرد ک بی نهایت طرح های جذابی داره و خیلی هم کاربردی هست

  8. سلام وقت بخیر.روفرشیهای گرد کشدار به قدری زیبا و جذاب هستند که می توان به جای فرش از آنها استفاده کرد

  9. من اصلا باورم نمیشد که این روفرشی کشداربه این تمیزی باشه خیلی عاشق این روفرشی شدم

  10. سلام و خدا قوت روفرشی گرد کشدار خیلی متداول و رایج نیست در حالی که بسیار کاربردی است وعلاوه بر اینکه به عنوان کاور روی فرش های گرد قرار میگیرد می توان با استفاده از آن خیلی از فضاهای خالی خانه را پر کرده و جلوه خانه را زیباتر کنیم

  11. سلام وقت بخیر به دوستان مجموعه کیاپوش
    تولید روفرشی برای فرش های گرد ایده ی خوبی بود و طرح های موجودی سایت شیک و زیبا بودند .فقط درباره اندازه ها سایز های این کار اگر بیشتر توضیح بدید ممنون میشم.

    • سلام حاجی اکبری. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از سایزبندی و قیمت ها فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  12. با سلام و عرض ادب و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز ،واقعا این روفرشی ها خیلی زیبا و خاص و کاربردی هستند،من قبلا از این روفرشی ها خریداری کردم هم خیلی خوشگل هستش هم کیفیت جنسش عالیه،تشکر از مجموعه خوبتون که همیشه بهترین اجناس رو در اختیار مشتریان قرار می دهند ،امیدوارم همیشه در کسب و کارتان بدرخشید و موفق باشید.

  13. سلام وقت بخیر من از این سایت روفرشی گرد کشدار را خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت روفرشی گرد کشدار را خریداری کنید.

  14. سلام وقت بخیر من از این سایت روفرشی گرد کشدار را خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت روفرشی گرد کشدار را خریداری کنید.

  15. سلام خرید فقط به صورت عمده دارید یا میتونیم کمتر هم سفارش بدیم؟ اگه میشه راهنمایی کنید روش سفارش به چه شکله؟

    • سلام خانم حیدری. وقت بخیر. جهت دریافت پاسخ سوالاتتون لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی کنند.

  16. باسلام وخسته نباشی. روفرشی هابَسیارزیباباکیفیت وتنوع طرح ونقش میباشدودارای قیمت مناسب میباشد. باتشکرازتولیدکنندگان زحمت کش. انشالاکسب وکارتون پررونق

  17. فروش این شکل از روفرشی به علت حذف مواردی که سبب بالا رفتن قیمت این کالا می شود به دور است از این رو افراد می توانند با این محصول را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنند

  18. سلام روز بخیر مرسی ازسایت خوبتون
    خیلی خوبه که راجبع کیفیت محصول و جنسش به صورت کامل توضیح دادید و میتونیم با خیالت راحت تهیه کنیم
    من این طرح گردشو تابحال ندیده بودم و نمیدونستم روفرشی کشدار گرد هم داره
    میخواستم بدونم اگه یه کار بصورت نمونه بخوایم که از جنسیت کار مطلع بشیم قابل ارائه هم هست ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام خانم قربانخانی. وقت بخیر. درخصوص دریافت پاسخ سوالات خود لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

  19. روفرشی گرد وکشدار تاثیر زیادی در زیبایی هر خونه ای داره من که خیلی دوست دارم این مدل ها رو

  20. با عرض سلام و خسته نباشید و خداقوت
    معمولا برای فرش های گرد روفرشی سخت و کم پیدا میشه.
    تشکر میکنم از مجموعه کیاپوش جهت پخش روفرشی گرد کش دار با کیفیت و زیبا در طرح و رنگ های مختلف.
    لطفا قیمت و نحوه سفارش رو هم درج کنید

    • سلام حامد عزیز. وقت بخیر. در خصوص دریافت قیمت و ثبت سفارش فرم مربوطه در داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی کنند.

  21. روفرشی یک لایه ای ضخیم تر از پارچه است و این محصول از فرش نازک تر است که افراد از آن به عنوان یک محافظ و کاور برای پوشاندن فرش های مختلف خود استفاده می کنند.

  22. سلام .خسته نباشید .این روفرشیهای گرد این سایت بسیار با کیفیت وعالی هست طرح ورنگشون عالی .نرم ولطیفه .ودر اثر شتشو تغییر رنگ نمیده

  23. سلام وقت بخیر روفرشی کرد کشدار
    از قیمت خوب و پایینی برخورداره نسبت به سایر موارد
    و کیفیت و طرح های متنوعی داره

  24. سلام وقت بخیر
    مطالب سایت رو دیدم و واقعا روفرشی های زیبا و قشنگی دارین که رنگ و رویی بی نظیری به دکوراسیون خانه ها می دهد می خواستم بدانم که آیا هر طرح و رنگی که مدنظر داشته باشیم برای ست کردن با خانه را می توانیم از سایت شما سفارش دهیم

    • سلام خانم فانی موشکی. وقت بخیر. درخصوص دریافت مشاوره در مورد خرید بهتر فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  25. باسلام این محصول شیک وبی نظیرکه ازبهترین الیاف تولیدشده واین کالادارای ضخامت عالی ومناسبی است که افراد میتوانند به راحتی ازآن درمکانهای مختلف برای محافظت از فرش استفاده کنند

  26. چه طرح های زیبایی دارن .من حتما ازین سایت خرید میکنم به همه خانم های خوش سلیقه هم پیشنهاد میدم که خرید کنند

  27. من همیشه از روفرشی برای محافظت فرشام استفاده میکنم البته من برای زیبایی از فرش گچ های شکل دایره و گرد تهیه میکنم گاهی وقتا برای نمی تونم روفرشی گرد پیدا کنم برای همین مجبور میشدم رو فرشی های بزرگو خودم گرد کنم که بعضی موقع بد میشد تا این که با این سایت اشنا شدم و از طرح و شکل گردش خوشم امد قیمتش خوبه و زیباست من برای ۴فرشم ازش استفاده کردم و فقط میخواستم رضایت کامللللللم? رو بیان کنم و متشکر و طرح فانتزی بچگونه تولید نمی کنید ?

  28. خستگی ک بیشتر رو فرشی ها دارن اینه روی فرش نمیمونن .ولی اطلاعات مفیدی ک از روفرشی گرد کشدار این سایت خوندم اینه ک روفرش اصلا حرکت نمی کنن یکی دغدغه هامون رو برطرف کرد
    بصورت تکی ندارین یا جفت ؟
    یا حتما باید عمده ای باشه

    • سلام خانم حسینی. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق تکمیل فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما با شما ارتباط بگیرند و پاسخگوی سوالات شما باشند.

  29. بسیار شیک و فوق العادن ،اگ میخای یک روفرش زیبا و با کیفیت و جلوه قشنگی ب فرش بده توصیه میکنم از رو فرشیه گرد کشدار استفاده کنید

  30. درود
    روفرشی از جمله محصولات صد در صد ایرانی بوده که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و با توجه به کاربردی بودن روفرشی، آن را در ابعاد و کیفیت های مختلفی تولید خواهند کرد. روفرشی گرد طرفداران خاص خود را دارد .

  31. با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه کیا پوش .رو فرشی های گرد کشدار در همه قسمت ها به عنوان یک محافظ برای فرش استفاده میشه که از جنس و کیفیت بسیار درجه یکی تولیدشده است و مورد سلیقه بسیار از خانمهای خونه است .قیمت رو فرشی های مجموعه کیا پوش بسیار مناسب هستش و یک فرصت عالی برای خرید از این مجموعه هستش

  32. عرض ادب و احترام
    بفرمایید شرایط درآمد زایی از فروش روفرشی های گرد کشداری که پیرامونش توضیحات ارزنده ای ارائه کردین به چه صورت است.
    ممنونم

    • سلام مهرداد عزیز. وقت بخیر. در خصوص پاسخ به سوالاتتون و همکاری و اخذ نمایندگی از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  33. سلام
    خسته نباشید طاعات و عبادات قبول
    از این سایت رو فرشی گرد خریداری کردم بسیار راضی ام

  34. این روفرشی های گرد وکشدار یک راه عالی ومناسب برای تغیر دکوراسیون است وهم مراقبت ازفرش هستند

  35. سلام من قبلا از محصولات روفرشی گرد کشدار خرید کردم.نرم و راحته کیفیت بسیار خوبه و قیمت مناسبی داره به بقیه هم پیشنهاد میکنم از این محصول خرید کنند

  36. سلام این رو فرشی ها بسیار کاربردی و خوب هستن برای فرش های کهنه یا برای خانم هایی که میخوان فرش هاشون تمیز بمونه خیلی عالیه

  37. سلام
    شما این محصول و به صورت عمده هم می فروشین؟
    ارسال به شهرستان ها رو دارید؟
    قیمت رو هم لطف کنید.
    ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام خانم فاطمه.ج . وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  38. سلام این روفرشی های گرد کشدار انقدر ظرافت و زیبایی توش کار رفته که بعضی وقتها بدون اینکه به عنوان روفرشی استفاده کنی، همون جای فرش رو جلوی در خونه، راهرو میگیره، و کمبود فرش اصلا مشهود نیست

  39. سلام وقت بخیر.میخواستم بپرسم چطور میشه در زمینه روفرشی گرد کش دار با مجموعه ی شما همکاری کرد؟

    • سلام خانم همتی. وقت بخیر. در خصوص همکاری و اخذ نمایندگی از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  40. با عرض سلام خدمت شما تولید کننده و بارزگان محترم روفرشی یک لایه ای ضخیم تر از پارچه است و این محصول از فرش نازک تر است که افراد از آن به عنوان یک محافظ و کاور برای پوشاندن فرش های مختلف خود استفاده می کنند ممنون میشم قیمت این روفرشی های گرد کش دار رو اعاام بفرمایید.

    • سلام خانم عشقی. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  41. این روفرشی های کشدار گرد واقعا چشم من رو گرفتند و از سابقه خریدم از این سایت مطمئنن جنس خوبی هم دارند فقط سوال من اینه که این روفرشی ها بصورت تک هم فروخته می‌شوند یا خیر؟

    • سلام سعید عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  42. سلام وقت بخیر.روفرشی گرد کش دار رو توی سایت دیدم فقط روفرشی گرد تولید می کنید؟ فرش هم می فروشید.

    • سلام علیرضا عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  43. سلام من از این سایت روفرشی خریدم پشتیبانی این سایت واقعا عالی بود توصیه می کنم از این سایت خرید کنید

  44. سلام و وقت بخیر. این روفرشی گرد کشدار یعنی یه زیبایی خاصی به خونه میدن واقعا خوشگلن

  45. سلام خداقوت خدمت شما دوستان عزیز و گرامی. روفرشی گرد در راه رو اتاق ها بسیار قشنگ می باشند.

  46. سلام خسته نباشید
    برای خونه ام از رو فرشی های گرد شما خرید کردم،واز انتخابم کاملا راضی هستم

  47. سلام وقت بخیر. مجموعه ی خوب کیاپوش، واقعا از سایت خوبتان و مشاوران فروش پر تلاشتان تشکر می کنم. کیفیت رو فرشی گرد کشدار، بسیار بالا بود و همچنان از طرح و رنگ های متنوعی برخوردار بود که دست هر خریداری را برای انتخاب باز گذاشته و خرید لذت بخش را به آنان هدیه کردید. من خودم چندین بار از سایت شما روفرشی گرد خریداری کردم و بسیار رضایت دارم از خریدم. پر رزق و روزی باشید.

  48. سلام وقت بخیر ببخشید قیمت روفرشی گرد کشدارها چنده؟لطفا طرح بیشتر از کارهارو در سایت قرار بدین.در صورت خرید عمده به صورت شرایطی هم کار میکنین؟

    • سلام خانم رحیمی کمال. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  49. سلام خسته نباشین .
    این رو فرشی ها چه ابعادی دارن ؟
    و اینکه باقی طرح ها رو چجوری میشه دید؟

    • سلام خانم حیدریان. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  50. سلام و ادب
    وقت بخیر
    اتفاقا یکی از دوستان رو فرشی کش دار که گرد باشه لازم داشت . اما نمیدونست که اصلا این مدل پیدا میشه یا نه .
    فروش تون فقط حضوری هست ؟ امکان خرید آنلاین هم دارید ؟

    • سلام خانم سلیمانی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  51. سلام وقتتون بخیر ، روفرشی گرد واقعا جذابه و هر کجا پیدا نمی شه خیلی خوشحالم پیدا کردم ، موفق باشید ممنون .

  52. سلام
    بسیار زیبا،،،خوش طرح،،،و بسیار پر مصرف
    ممنون از طراحی های زیباتون و این همه سلیقه که ما رو ازشون بهره مند میکنید

  53. وقتتون بخیر من دو ماه پیش از این رو فرشی ها خریداری کردم خیلی راضی بودم ، کیفیت خیلی خوبی داره و رنگ هاش هم مثل تصویر جلوه ی خوبی دارن ممنون از شما

  54. سلام وقت بخیر. از سایت دیدن کردم مطالب رو خوندم طرح و رنگها عالی و جالب و جذابتر ،گرد بودن روفرشیها هست و برا وسط سالن عالی هست و نمای خاصی به منزل میده انشاءالله که من هم خرید میکنم و به هموطنان عزیزم هم توصیه میکنم از این محصول جذاب خریداری کنن

    • سلام خانم میرزایی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  55. خرید عمده با قیمت ارزان، مناسب فروشندگان و مغازه داران است.
    روفرشی گرد متقاضی دارد؟

  56. سلام اوقات خوش برای خرید امکان ارسال کاتالوگ هست میشه لیست قیمت بدین خیلی جذب خرید از شما و مجموعه زیباتون شدم

    • سلام ش.ن. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام خانم هادی خرسندی. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  57. سلام خسته نباشید لطفا لیست قیمت بفرمایید تا بهتر تصمیم گیری کنیم طاعات و عبادات شما قبول

    • سلام خانم شاهینی. وقت بخیر. در خصوص ارتباط با کارشناسان فروش ما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها از طریق پر کردن فرم های داخل سایت اقدام کنید.

  58. سلام وقتتان بخیر
    استفاده از روفرشی خیلی به تمیزی و نو ماندن فرش کمک می کند. و روفرشی های کش دار، از نمونه های بسیار عالی و کاربردی در مقایسه با روفرشی های معمولی است. من خیلی وقت بود برای فرش های گردِ خود در جستجوی روفرشی های کشدارِ با کیفیت بودم و تنها در این سایت این کالا، با قیمتی مقرون به صرفه، کیفیتی درجه یک، تنوع در طرح و مدل های گوناگون را یافتم و خریداری نمودم?

  59. روفرشی یک لایه ای ضخیم تر از پارچه است و این محصول از فرش نازک تر است که افراد از آن به عنوان یک محافظ و کاور برای پوشاندن فرش های مختلف خود استفاده می کنند.

  60. سلام شما رو فرشی با طرح های بچگانه و کارتونی دارید؟ ممنون میشم جواب بدید. با تشکر

    • سلام خانم سرافراز. وقت بخیر. بله. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  61. با سلام. شما رو فرشی گرد رو در قطر ها و سایزهای متفاوت دارید؟ در صورت ثبت سفارش چند روزه بدستم میرسه؟

    • سلام خانم سرافراز. وقت بخیر. محصولات شما در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  62. محصولشون خیلی سریع به دستم رسید و پشتیبانیشون عالی بود سپاس فراوان از سایت خوب شما

    • سلام رضا عزیز. وقت بخیر. در همه ی سایزها موجود هستند. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  63. سلام خسته نباشید
    کشدار بودن این رو فرشی ها ایده خیلی خوب و برکاربردی بود ممنون از شما

  64. سلام … قیمت محصولات ارائه شده در تهران در مقایسه با شهرستان ها چه تفاوتی دارد؟ ممنون از پاسخگویی شما

    • سلام ش الف. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  65. با سلام خدا قوت.من از شما خرید روفرشی داشتم وبسیار هم راضی هستم از طرح ها وکیفیت روفرشی هام.۲عدد طرح ترمه خریدم به طرح ابی روشن.توصیه میکنم امتحان کنید.

    روفرشی باکیفیت و خوب بافت متراکم و منسجمی دارد که موجب استحکام، دوام و ماندگاری بالای این محصول می‌شود. بهترین روفرشی آن است که از ثبات رنگ مناسبی نیز برخوردار باشد و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا پس از شستشو، رنگ خود را از دست ندهد

  66. طرح‌های متنوع و بسیار زیبایی دارید، روفرشی گرد کشدار طراحی بسیاری منحصر به فرد و بی‌نظیری است که دغدغه افرادی که نگرانی از کثیف شدن فرش گرد خود را داشتن، به خوبی رفع می‌کند.

  67. با سلام و وقت بخير
    من از روفر شي هاي زيباي اين مجموعه خريدم و در منزل استفاده ميكنم کیفیت محصولات بسیار عالی است.

  68. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترم تون رو فرشی گرد کشدار به سختی در بازار پیدا میشه من خیلی وقته دنبال این نوع روفرشی ها بودم به خصوص اینکه این روفرشی تنوع بالایی داره و کشی که داره باعث میشه روی فرش تکون نخوره و زمان جارو کردن به مشکل نخوریم سوال من از شما این هستش که چطور میشه از سایت شما خرید کرد ممنون میشم که راهنمایی فرمایید.

    • سلام خانم حیدرزاده. وقت بخیر. جهت خرید و ثبت سفارش خود فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  69. سلام، خسته نباشید
    حتما باید تعداد بالا سفارش بدیم یا برای مصرف خودمون هم میتونیم خرید کنیم؟

    • سلام هادی عزیز. وقت بخیر. جهت دریافت پاسخ سوالاتتون در خصوص محصولات فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  70. این رو فرشی های گرد برای خیلی از فضاهای خالی که نمیشه قالی پهن کرد مناسب هستن من چند جای خونم فضای خالی داشتم هیچکاری نمیتونستم بکنم دوتا از این روفرشی ها مشکلمو حل کردن و فضای خالی و پرت منزلمو با اینا پوشش دادم الان خیلی شیک شده هر از گاهی هم که با همسرم میخایم بریم گردش یکیشو میبرم خیلی سبک هستن و کم جا میگیره

  71. سلام خسته نباشید
    چقدر خوبه که روفرشی گرد نیز تولید میکنید که یک مزیت دیگه هم داره اونم کشدار بودنشه که باعث راحتی استفاده از اون میشه

  72. سلام روز بخیر برای تهیه این محصولتون میشه حضوری مزاحم بشم؟ ممنون میشم پاسخ بدین

  73. سلام … عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس و خداقوت به شما.

  74. سلام خسته نباشید نمونه هایی از روفرش های گرد که در سایت قرار دادیدموجود دارید؟ قیمت آن را نیز قرار دهید. ممنونم

    • سلام اقتداری. وقت بخیر. برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  75. سلام برای خرید عمده روفرشی گرد کشدار تخفیف چند درصدی در نظر می گیرید؟ ممنون میشم اگر زود تر جوابمو بدید.

    • سلام اعلایی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  76. سلام مجتبی نصرتی هستم خیلی ممنون از این همه هنر لطفان قیمت رو فرشی گرد رو اعلام کنید به من ممنونم

    • سلام مجتبی عزیز. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها از طریق تکمیل فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

  77. اشپز خونه یکی از مکان های هستش که خطر کثیف شدن فرشش بسیار بالاست، اما با خرید از سایت شما دیگر نگران کثیف شدنش نیستم چون به راحتی میتونم بعد از کثیف شدنش روفرشی رو داخل ماشین لباس شویی بندازم.

  78. سلام خسته نباشید
    رو فرشی های شما یک نقطه قوت خوبی دارن و آن هم شستشوی راحت این رو فرشی ها است

  79. سلام خسته نباشید
    در خرید عمده و تعداد زیاد چقدر تخفیف شامل ما میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام محمد عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درمورد قیمت ها فرم های موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما پاسخگو باشند.

  80. سلام به همه دوستان. همین رنگ هایی که تو پیج گذاشتین رو برای فروش دارین یا رنگ های دیگه ام دارین؟

    • سلام حامد عزیز. وقت بخیر. بله برای اطلاع بیشتر از رنگبندی فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.

  81. این محصول به علت دارای بودن ساختار عالی خاصیت کش مانند دارد و به راحتی روی فرش می مانند و حرکت نمی کنند.

  82. ضخامت این فرش مناسب است چون با برخورد با وسایل تیز به راحتی آسیب نمی بیند و آن خراب نمی شود که این امر سبب بالا بردن طول عمر فرش شود از این رو از استقبال بالایی برخوردار است.

  83. سلام خسته نباشید جهت خرید فرش کشدار گرد مزاحمتون میشم.آیا ارسال به شهرستان هم دارید؟ کاش قیمت رو هم در سایت قرار میدادید.آیا تعداد بالا خرید کنیم تخفیف هم میدید؟

    • سلام ناظری. وقت بخیر. بله به سراسر کشور ارسال داریم. درخصوص دریافت پاسخ سوالاتتون در مورد قیمت ها فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  84. سلام از تیم پشتیبانی خوبتون که در جریان خرید بسیار راهنماییم کردن کمال تشکر رو دارم.

    • سلام خانم صدقی. وقت بخیر. جهت دریافت پاسخ سوالاتتون در خصوص سایز، مدل و قیمت ها فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  85. روفرشی های گرد این سایت بسیار زیبا هستند و من می‌خوام از این مجموعه رو فرشی بخرم آیا شما فروش به صورت حضوری هم دارین؟

    • سلام حامد عزیز. وقت بخیر. لطفا فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و پاسخگوی سوالات شما باشند.

  86. سلام وقت بخیر .چقدر این روفرشی های گرد خوشگل و زیباست .مطالب سایت رو خوندم راغب شدم یکی از این روفرشی ها برای منزل تهیه کنم .ممنون میشم راهنماییم کنید کاتولوگ کار رو ببینم .

    • سلام آریا عزیز. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و مشاهده ی محصولات لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند.

  87. با وجود کیفیت و تنوع مشاهده شده افرادی که روفرشی گرد کشدار به صورت عمده میخواهند میتوانند از این سایت خریداری کنند

  88. سلام وقت بخیر
    روفرشی های کش دار گرد امروزه بازار پر فروشی دارند و روز به روز به علاقه مندان به این نوع روفرشی افزوده می شوند و روفرشی های کشدار این مجموعه از بهترین و با کیفیت ترین روفرشی های کشدار موجود دربازار فروش می باشد.
    این مجموعه ، بهترین و درجه یک ترین محصولات خود را به بازار های سطح شهر و فروشگاه های معتبر پخش می کنند.
    این روفرشی ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده اند.روفرشی های کشدار گرد دارای بافتی ظریف و زیبا هستند و جنسی درجه یک و مقاوم دارند و از بهترین نخ ها و درجه یک ترین مواد اولیه تولید شده اند و دوام بسیار بالایی در هنگام استفاده دارند.
    روفرشی های گشدار گرد مجموعه دارای جنسی مرغوب می باشند و کاملا سبک هستند.
    جنس مناسب برای روفرشی کشدار گرد، این خاصیت را دارند که بسیار مقاوم باشند و پایداری بسیار بالایی در طول زمان داشته باشد.من خریداری کردم و بسیار راضی هستم توصیه میکنم شماهم خریداری کنید

  89. سلام وقتتون بخیر . اگر دنبال درامد بالایی هستید میتونید روفرشی گرد وکشدار را به صورت عمده و باقیمت مناسب خرید کنید و از فروشش سود خوبی کسب کنید. من برای مغازه همسرم سفارش داردم و اونقدر زود فروش رفت دوباره هم سفارش دادم و مشتری دائم این سایت شدیم با تشکر که مارا مستقیم به تولید کنندگان وصل میکنید

  90. سلام در گذشته اکثر قالی ها چهار گوش و یا مستطیل شکل بودن ولی امروز با بالا رفتن تکنولوژی طرح ها و نقش های زیادی از جمله فرشهای گرد و بیضی به وجود اومدن که در دکوراسیون خانه نقش به سزایی دارن این رو فرشی های گرد و کش دار واقعا برای این محافظت و تمیزی این فرشها خیلی کاربرد داره علاوه بر اینکه دارای طرح و نقش های زیبا و منحصر به فردی هست که خودش در زیبایی محیط موثر هست

  91. چقدر خوب که شما رو پیدا کردم. آخه من دنبال روفرشی گرد بودم و هیچ جا پیداش نمیکردم
    ممنونم ازتون

  92. سلام من خیلی وقت دنبال همچنین فرشی هستم ولی پیدانکردم تا اینکه سایت شما روبهم معرفی کردن وخریدم. دست شما دردنکنه که راحت هم میتونیم تهیه کنیم وهم از جنس ورنگش مطمئن هستیم خیلی کارقشنگیه

  93. سلام
    چه خوب که من بااین سایت آشنا شدم ازبس دنبال روفرشی گرد گشتم وپیدا نکردم خسته شدم ولی الان بااین سایت راحت میتونم سفارش بدم.

  94. سلام خسته نباشید.
    روفرشی گرد کشدار را چند وقت پیش خریداری کردم خیلی قیمت هاتون مناسب تر از بازاره.

  95. سلام وقت بخیر من از این سایت روفرشی گرد کشدار خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت عالی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت روفرشی گرد کشدار خریداری کنید.

  96. خیلی خوب و متنوع هستند اصلا زود به زود چرک یا کثیف نمیشن بسیار زیبا و متنوع هستند ممنون واقعا از کیفیت .

  97. سلام و خسته نباشید
    فقط روفرشی گرد موجود دارید یا سایز و طرح دیگه ای هم دارید؟

  98. ضخامت روفرشی برای من خیلی مهم بود و وقتی سفارش دادم خیلی خشحال شدم که بالاخره تونستم اون چیزی که میخوام رو پیدا کنم

  99. سلام
    اطلاعات مفید درباره روفرشی کشدار در این سایت فراهم شده است. این محصول که از بهترین الیاف طبیعی و مصنوعی به روش عالی و مناسب تهیه می شود و این امر باعث می شود این کاور بسیار نرم و لطیف باشد و همچنین دارای رنگ بندی و سایز بندی عالی بوده که افراد به راحتی می توانند نسبت به سلیقه خود آن را انتخاب کنند و با وسایل دیگر خانه این روفرشی را ست کنند.

    این محصول به علت دارای بودن ساختار عالی خاصیت کشسانی دارد و همین امر موجبات رضایت مشتری را فراهم آورده است.

  100. سلام
    یکی از تجهیزات جذاب و عالی را که جزو دکوراسیون خانه به شمار می آید را می توان رو فرشی دانست که امروزه افراد به شکل های مختلف آن را استفاده می کنند. یکی از نمونه های جذاب این محصول را که به بهترین شکل وارد بازار می شود را می توان روفرشی کشدار یزد دانست که بسیار زیبا است. این محصول در طرح و رنگ های فوق العاده تولید می شود که مورد پسند افراد خوش سلیقه قرار گرفته است. ما در این مطلب می خواهیم میزان ضخامت روفرشی گرد کشدار را برای شما بیان کنیم.

  101. سلام شکل آشپزخونه من گرد بود خیلی دنبال روفرشی گشتم تا این سایتو دیدم ممنونم

  102. خیلی خوبه نازک و سبک هستند و شستشوی راحتی دارند و نسبتا زیباتر از روفرشی های دیگر می باشند اما اگر در مورد سر خوردن روفرشی و جمع شدن آن حساس هستید باید به وسیله پایه مبل یا میز ثابتش کنید و یا اینکه یه سایز بزگتر از فرشتون بگیرید و اضافه آن را به زیر فرش برگردونید که کاملا ثابت می شوند و چون نازک هستند اضافه های زیر فرش هم زیاد مشخص نمی شوند.

  103. سلام اگر روفرشی از گره‌های ریز زیاد تولید شده باشد، بافت بهتری دارد و کیفیت و دوام آن بیشتر خواهد بود. در حال حاضر نوعی از روفرشی های مدرن در بازار وجود دارد که از بافته شدن هم زمان 3 نخ درست می شوند که استحکام پارچه را فوق العاده بالا می‌برند.
    خیلی عالی بود

  104. میزان ضخامت روفرشی گرد کشدار آنقدر بالا بود که من بعد از خرید آن برای اتاق خواب خودم برای فرزندانم هم سفارش دادم حتی وقتی به مشاوران گفتم‌میخوام چون اتاق کودک یه رنگ تیره باشه کامل خیالم و راحت کردن شست و شو این فرش گرد بسیار آسون .خداخیرتون بده

  105. باسلام
    استفاده از روفرشی خیلی به تمیزی و نو ماندن فرش کمک می کند. و روفرشی های کش دار، از نمونه های بسیار عالی و کاربردی در مقایسه با روفرشی های معمولی است. من خیلی وقت بود برای فرش های گردِ خود در جستجوی روفرشی های کشدارِ با کیفیت بودم

  106. سلام وقتتون بخیر
    خدا خیرتون بده من هر جارو میرفتم میگشتم از این روفرشی های کش دار گردش رو پیدا نمی کردم تا اینکه سایت شما رو دیدم و سفارش دادم ? خیلی مدلش خوب بود باور نمیکردم انقدر کیفیتش عالی باشه . همه آشنا ها و اقوام رو میارم ازتون خرید کنن?
    ممنونم ازتون ??

  107. چه قدر خوب و جالب که برای فرش های گرد هم روفرشی موجود شده و دیگه نگران کثیف شدن فرش هامون نیستیم??

  108. سلام و درود
    طرح های جالب و زیبا برای دکوراسیون داخلی بسیار مهم است

  109. سلام ظهرتون بخیر چقدر عالی من نمیدونستم روفرشی های کشدار دایره ای هم تولید میشن!!!
    چجوری میتونم ازتون روفرشی گرد بخرم و اون سایزی که میخام بهتون سفارش بدم؟

  110. سلام عرض ادب محصول روفرشی گرد کشدار شما بسیار با کیفیت و زیبا شیک هستش دستتون دردنکنه برای تمام تلاش هاتون همیشه موفق باشید.سپاس فراوان

  111. سلام طرح های روفرشی داخل سایت رو مشاهده کردم و بسیار پسندیدم . من بچه کوچک دارم چقدر لازمه از این روفرشی ها داشته باشم

  112. عرض ادب و احترام دارم خدمت عزیزان در سایت خوب روفرشی داران خواستم تشکر کنم از روفرشی های درجه ۱ تون و از کیفیت بالای آنها ممنونم لطفاً بفرمایید که آیا امکان خرید روفرشی های ۲۴ متری با همان طرح هایی که روفرشی گردش رو برای ما فرستادید وجود دارد؟

  113. سلام من از این سایت روفرشی خریدم پشتیبانی این سایت واقعا عالی بود توصیه می کنم از این سایت خرید کنید

  114. سلام روزتون بخیر. محصولم به دستم رسیده بسیار شیک و زیبا بوده. ممنونم از کارهای زیباتون. میتونم مربعی شم سفارش بدم؟

  115. وقتتون بخیر. واقعا زیباست من اصلا گرد کش دار رو ندیده بودم مناسب برای پادری های گرده که دم راه افتاده زوددکثیف می شه دیگه از چربی و ریخت وپا اشپزخونه راحتیم سپاس از سایت خوبتون بسیار کاراتون زیباست

  116. باسلام ممنونم از ارسال به موقع روفرشی ها.من امروز انداختم. روفرشی هاتون عالی هستند.خیلی کیب بود روی فرشهام.ممنونم از محبت تون..

  117. هزینه ارسال بار از طرف شما برای ارسال محصولات تمام این روفرشی های گرد به چه صورت محاسبه میشود؟

  118. چه جالب نمیدوستم برای فرش های گرد هم روفرشی وجود داره !
    با ارزو موفقیت برای سایت خوبتون .

  119. سلام ن محصول به علت دارای بودن ساختار عالی خاصیت کش مانند دارد و به راحتی روی فرش می مانند و حرکت نمی کنند که این ویژگی بسیار عالی است چون جمع نمی شود.

  120. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما