صادرات روفرشی گرد کشدار درجه یک

صادرات روفرشی گرد کشدار در درجه اول به زیبایی، کیفیت و مرغوبیت آن بستگی دارد. به هر اندازه که این محصول از کیفیت بیشتری برخوردار باشد به همان اندازه با نرخ بیشتری نیز به فروش می رسد. خوب است بدانید که در مشخص شدن قیمت اصلی و روز این محصول موارد بسیار زیادی تاثیر گذار می باشد که برند، نوع جنس و متریال های استفاده شده برای تولید، متراژ، رنگ بندی، طرح و مدل، میزان ضخامت و غیره از جمله این موارد به شمار می رود.

صادرات روفرشی گرد کشدار درجه یک

انواع روفرشی کشدار گرد کدام اند؟

انواع روفرشی کشدار گرد کدام اند؟

روفرشی گرد فانتزی در اصل نوعی فرش با ضخامت کمتر است که از الیاف های طبیعی و مصنوعی طی فرایندهای مختلف توسط افراد باتجربه در کارخانه های تولیدی طراحی و تولید شده است. روفرشی ها با توجه به برند، متراژ از جمله: 6 متری، 12 متری، 9 و 3 متری و غیره، رنگ بندی، نوع طرح و مدل، تراکم و غیره دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک زیبایی و کارایی مخصوص به خود را دارند.

از جمله پرفروش ترین روفرشی ها که مورد استقبال خریداران ایرانی قرار گرفته است، روفرشی فانتزی می باشد که کیفیت و مرغوبیت آن تحت تاثیر موارد بسیار زیادی قرار داد. نوع الیاف از جهت مقاومت و طبیعی بودن، میزان تراکم و ضخامت، جنس محکم و منسجم و غیره از جمله موارد تاثیر گذار بر کیفیت این محصول می باشد. به هر اندازه که از الیاف های درجه یک و طبیعی تر استفاده شود، این روفرشی ها از کیفیت بیشتری برخوردار می باشند.

مزایای استفاده روفرشی کشدار گرد نانو

مزایای استفاده روفرشی کشدار گرد نانو

روفرشی گرد عروسکی از زیباترین و شیک ترین روفرشی ها در کشور ما می باشد که در بازار فروش نسبت به سایر محصولات مشابه، خرید فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است. کارای فوق العاده و طول عمر بسیار زیاد روفرشی کشدار ترک سبب شده تا این محصول از محبوبیت ویژه ای در بین مشتریان برخوردار باشد و همچنین به صورت گسترده تولید و عرضه شود.

فروش این نوع روفرشی کشدار ایرانی و ترک در سایت و فروشگاه اینترنتی و غیر حضوری ما نیز صورت می گیرد که شما عزیزان به منظور خریداری این محصول می توانید در اسرع وقت به آن مراجعه نمایید. تنوع گسترده این نوع روفرشی ها سبب شده تا افراد راحت و آسان تر بتوانند با توجه به نیاز و سلیقه خود نسبت به خریداری آن اقدام نمایند.

از روفرشی های کشدار به منظور پهن کردن بر روی انواع فرش های کهنه و قدیمی برای پوشاندن کهنگی و رنگ رفتگی فرش و همچنین برای فرش های نو به منظور حفظ کیفیت و مانع از کثیف شدن آنها استفاده می شود. کارایی روفرشی از زمان های بسیار قدیم در کشور ایران رایج بوده است که البته امروزه این امر به بیشترین حد خود رسیده است.

در سال های اخیر طرح های بسیار زیبا و منحصر بفردی از این محصول تولید شده که می توان از آن به عنوان فرش استفاده کرد.

بازار توزیع روفرشی گرد کشدار

بازار توزیع روفرشی گرد کشدار

خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از افراد به عنوان تامین کننده انواع محصولات مختلف که بازار و مشتریان به آن نیاز فراوانی دارند، به فعالیت مشغول می باشند که از جمله آنها می توان به تامین کننده های روفرشی گرد باکیفیت اشاره نمود. این افراد موظف اند تا زیباترین روفرشی ها را از مراکز تولیدی معتبر و معروف تامین و فراهم کرده و سپس آن را به مشتریان مربوطه در بازارهای داخلی با مناسب ترین قیمت ممکن و عالی ترین کیفیت عرضه نمایند.

در چندین سال اخیر استقبال بی نظیر مشتریان داخلی از خرید این محصول سبب شده تا فعالیت این تامین کننده ها تا حدودی افزایش داشته باشد. این افراد به منظور تامین این محصول از روش های بسیار زیادی که اغلب مورد توجه و محبوبیت مشتریان واقع شده است، استفاده می کنند که روش عمده یا کلی، مستقیم و غیر مستقیم از نمونه های آن است.

12

  1. صادرات میتونه بخش مهمی از مشکلات مادی و اقتصادی کشور را برطرف کند و همچنین نیروی کار زیادی رو مشغول به کار کنه.
    انشاالله که در کار صادرات همانند فروش داخلی موفق باشید.

  2. سلام مدت زمانی که طول میکشه به دستم برسه چقدره؟ ممنون میشم جواب بدین سپاس از سایت خوبتون

    • سلام دانیال عزیز. وقت بخیر. خرید شما در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید. ممنون از صبوری شما.

  3. سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … تاجران و دست اندر کاران این بخش می توانند اقدام سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیاورند.

  4. با سلام خیلی نکات خوبی رو گفته بودید حتما برای خرید به آنها دقت میکنم ممنون از سایت خوبتون.

  5. سلام با انجام سفارش از این مجموعه محصولی مرغوب و قیمتی به صرفه تحویل گرفتم سلامت باشید.

    • سلام خانم ارجمند. وقت بخیر. در خصوص مشاوره درمورد انواع مدل های مورد نیاز شما از طریق تکمیل فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  6. سلام و درود
    تو خرید این محصول شک نکنید،
    عالیه من خریدم و راضیم پیشنهاد می کنم شما هم خریداری کنید.

  7. روفرشی سنتی که شامل طرح‌های خشتی، افشان، لچک و ترنج و … می‌شود؛ این مدل روفرشی به دلیل ضخامت زیاد به عنوان زیرانداز در سفر و گردش نیز استفاده دارد. نوع دیگری از این روفرشی ها زرکدار است که دارای پودر طلایی رنگ یا همان زر است تا روفرشی براق‌تر و زیباتر جلوه کند. وزن بالا ، استحکام بالا و سرخوردگی زیاد از مشخصات این نوع روفرشی به شمار می‌رود.

  8. سلام می کنم و عرض ادب و احترام و خسته نباشید به همه عزیزان در صنعت فرش و روفرشی خواستم بپرسم که آیا شما تابلو فرش هم دارید یا فقط در زمینه رو‌فرشی فعالیت دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما