بازار فروش روفرشی کشدار عمده

بازار فروش روفرشی کشدار عمده


 روفرشی کشدار در شرکت تولیدی کیاپوش در مدل های متنوع تولید می شود. بدین ترتیب بازار فروش روفرشی کشدار عمده یکی از بازارهای بسیار پر مشتری می باشد. تولیدی کیاپوش روفرشی کشدار را بدون واسطه و به صورت مستقیم به فروش می رساند. همچنین فروش عمده این محصول باعث قیمت مناسب آن می باشد.

روفرشی کشدار کیاپوش

دلایل استفاده از روفرشی کشدار کیاپوش

دلایل استفاده از روفرشی کشدار چیست؟

1- کشدار بودن

اغلب اوقات وقتی از بازار بخواهید روفرشی کشدار بخرید می بینید که روفرشی ها تنها یک دور دوزی ساده دارند. این باعث می شود که روفرشی ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد و مدام نیاز به صاف کردن داشته باشد. این باعث زحمت برای خانم ها می باشد که مدام نیاز است که روفرشی را صاف کنند.

حال تولیدی کیاپوش علاوه بر کش دوخت جدیدی به کار می بندد که سُر خوردن روفرشی را کنترل کند. در این دوخت نوار های قابل تنظیمی اطراف و زیر روفرشی قرار می دهد که با آنها روفرشی ایستایی چشم گیری دارد. بدین ترتیب روفرشی های کشدار کیاپوش نیازی به صاف کردن مکرر ندارند.

2- نوع بافت

روفرشی های کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی هستند که متشکل از سه نخ می باشد. این نوع یافت استحکام بسیار بالایی دارد. به گونه ای که اگر پارچه از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. دقیقا همانند روفرشی ترک البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به کالای ترک می باشد.این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل(که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دورو، مخمل کوبید و …) می باشد.

3-ارسال سریع

سومین مزیت روفرشی های کشدار کیاپوش که با توجه به داشتن دستگاه های پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش آماده و عرضه می شود.

فروشنده عمده روفرشی کشدار ابریشمی

فروشنده عمده روفرشی کشدار ابریشمی

تولیدی کیاپوش پس از تولید روفرشی طرح و نقش مورد نظر مشتری را با دستگاه های مجهز و بروزی که دارد چاپ می زند. شما عزیزان می توانید هر طرح با کیفیتی که مد نظرتان هست را بر روفرشی خود چاپ بزنید.

تولیدی کیاپوش علاوه بر روفرشی، روبالشی و رومیزی و … نیز تولید و سپس طبق سلیقه مشتری بر آن طرح چاپ می زند. علاقه مندان از سراسر کشور می توانند از طریق تماس با ما در سایت با کارشناسان ما ارتباط بگیرند. همچنین با مراجعه به وبسایت خرید آنلاین کیاپوش می توانید انواع طرح روفرشی کشدار را مشاهده و گزینش و سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما