توزیع عمده روفرشی کشدار ابریشمی

توزیع عمده روفرشی کشدار ابریشمی


برای حفظ تمیزی و پاکیزگی فرش ها و پیشنهاد می کنیم که از روفرشی استفاده کنید تا فرش هایتان پاکیزه وتمیز بماند. انواع روفرشی با مدلها و طرحهای مختلف در بازار وجود دارد که روفرشی کشدار از جمله روفرشی های بسیار محبوب می باشد. توزیع عمده روفرشی کشدار ابریشم توسط شرکت تولیدی کیاپوش صورت می گیرد. این شرکت برای کشدوزی اطراف روفرشی دوخت جدیدی را به کار می بندد. چراکه روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها یک دوردوزی ساده دارند و دائماٌ نیاز به صاف کردن دارند.

دوختی که تولیدی کیاپوش توسط خیاطان زبردست خود به کار می بندد به گونه ای است که در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار می دهند. بدین ترتیب جابجایی روفرشی از روی فرش کنترل می شود. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

 

توزیع عمده روفرشی کشدار

چرا روفرشی کشدار ابریشمی را از کیاپوش بخریم؟

چرا خرید روفرشی کشدار بهتر است؟

جنس باکیفیت و نوع بافت آن

شرکت تولیدی کیاپوش نخ و مواد اولیه با کیفیت خارجی را برای تولید روفرشی استفاده می کند. روفرشی های تولیدی کیاپوش از نوع بافت تاری حلقوی  و از نوع سه نخ تشکیل می شوند. این بافت به گونه ای است که حتی اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این پارچه ها بسیار بادوام و دارای ضمانت 15 ساله می باشند. استحکام و تراکم و ماندگاری بیشتری حتی نسبت به جنس ترک دارند. از خصوصیات خوب آن اینکه براحتی در ماشین لباسشویی می توان آن ها را شست، بدون اینکه تغییری در نقش و رنگ آن بوجود آید.

جنس پورشه روفرشی که تولیدی کیاپوش بسیار به مشتریان خود توصیه می کند، علاوه بر سبکی و نازکی نرم و لطیف است. از ویژگی های آن قابل حمل آسان بودن است. کسانی که از روفرشی های کلفت یزدی استفاده می کنند، می دانند که جابجایی و حمل و صاف کردن آن ها برای خانم های خانه دار بسیار درد سر ساز است. اما این مشکل توسط تیم تولیدی کیاپوش حل شده است. در قسمت قبل تمایز روفرشی های کشدار کیاپوش نسبت به سایر روفرشی های کشدار بیان شد.

جنس ارزان

ناگفته نماند که جنس های ارزانتری هم هستند که تولیدی کیاپوش تولید می کند ولی آن را به عنوان روفرشی اصلا توصیه نمی کند. مانند جنس شانل که به وفور در بازار یافت می شود و حتی با نام های متفاوتی از جمله مخمل کوبید یا مخمل دورو فروخته می شوند. اما این جنس پارچه با خاصیت پرزدهی فراوانی که دارد نقش و طرح روی آن به مرور از بین می رود. این جنس پارچه دارای بافت تارو پودی است و اگر از قسمتی قیچی بخورد از هم گسسته می شود.

چاپ طرح دلخواه

همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

تسریع در آماده سازی

مزیت دیگر روفرشی های کشدار کیاپوش اینست که با توجه به داشتن دستگاههای پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش تولید و  عرضه  می شوند.

روفرشی کشدار کیاپوش

خرید عمده روفرشی کشدار ابریشمی

 

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی کشدار، از تولیدی کیوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند. تولیدی کیاپوش هم به صورت عمده و هم جزیی قادر به فروش روفرشی می باشد. این شرکت بدون واسطه و با قیمت تولیدی اجناس خود را به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما