توزیع عمده روفرشی کشدار جدید

توزیع عمده روفرشی کشدار جدید


ما در بازار، شاهد تنوع بسیار بالایی از روفرشی ساده 9متری هستیم. اما همانطور که می دانید روفرشی های موجود در بازار کیفیت های متفاوتی دارند. گاهی فروشندگان برای سود بیشتر روفرشی جنس شانل را به جای ترک می فروشند! پس در قدم اول قبل از خرید، کسب اطلاعات راجع به جنس و بافت روفرشی نیاز است. شرکت تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ از ترکیه خود به تولید روفرشی کشدار می پردازد. سپس به قیمت تولیدی و بدون واسطه به توزیع عمده روفرشی کشدار جدید در سراسر کشور می پردازد.

توزیع عمده روفرشی کشدار جدید

انواع جنس روفرشی کشدار

انواع سایزبندی روفرشی کشدارروفرشی اقبال 240 یزد به عنوان محافظ فرش مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه روفرشی کشدار بسیار پرطرفدار است. نوع جنس پارچه روفرشی کشدار متفاوت است:
۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است. این پترچه مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی که از ترکیه وارد می شود. البته این پارچه با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال و با ضمانت می باشد.این کالا بدون آبرفت و با رنگ ثابت می باشد. براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی است و با  جنس مخمل شانل کاملا تفاوت دارذ.

۲.-مخمل شانل
و پرز زیادی در سطح دارد، که البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن در اثر ریزش پرز کم کم ضعیف شده و خراب میشود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل با نام های مخمل فشرده یا مخمل دورو، شامل دو نخ است. به عبارت دیگر از نوع بافت تارپودی است که اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا میشود. مانند همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

روفرشی های کشدار از جدیدترین روفرشی ها هستند که با داشتن کش در اطراف روفرشی سبب می شوند که روفرشی ها بر روی فرش جمع نشوند و ایجاد چین و چروک بر روی روفرشی و فرش ها نکنند. روفرشی های کشدار هم مانند روفرشی های دیگر در سایز های چهار متری و شش متری و نه متری و دوازده متری به شکل استاندارد تولید می شوند.این کاور ها برای استفاده بر روی تمامی فرش ها طراحی و تولید شده اند.

سفارش عمده روفرشی کشدار ابریشمی

سفارش عمده روفرشی کشدار ابریشمیامروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار به صورت عمده و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

روفرشی ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در عین حال، کاربردهای گوناگونی نیز دارند. با مراجعه به شرکت های تولید روفرشی می شود قیمت خرید روفرشی را هم به دست آورد. تولید روفرشی کشدار جدید، به روش های مختلفی انجام می شود و این موضوع در قیمت آن نیز بی تاثیر نیست. کارخانجات متعدد در گوشه و کنار کشور های مختلف وجود دارند که در زمینه تولید روفرشی کشدار ابریشمی فعالیت های گسترده ای دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما