خرید روفرشی طرح دار ترک با بهترین کیفیت و قیمت

خرید روفرشی طرح دار ترک با بهترین کیفیت و قیمت


روفرشی ها محصولی از جنس پارچه هستند که ضخامت آنها بیشتر از پارچه است. این پارچه ی ضخیم روی فرش پهن می شود. پس باعث می شود که فرش منزل شما بر اثر آفتاب های طولانی مدت آسیب نبیند. بنابراین بر اثر رفت و آمد زیادی که صورت می گیرد،فرش کیفیت و تمیزی خود را از دست نمی دهد.  روفرشی طرح دار ترک یکی از بهترین گزینه ها هستند که علاوه بر اینکه باعث نو و تمیز ماندن فرش شما می شود باعث زیبایی و همچنین تنوع نیز می شود.خرید روفرشی طرح دار ترک با بهترین کیفیت و قیمت در سراسر کشور انجام می شود.

روفرشی کش دار

فروش انواع روفرشی ترک با طرح های مختلف

روفرشی ها انواع مختلفی دارد. در طراحی روفرشی ها بیشتر از نقش و نگار گلیم و همچنین فرش های دستی استفاده می شود. اما در بیشتر زیرانداز های طرح ایرانی از نقشه های اسلیمی، ترنج ،لچک و آنچه در فرش ماشینی به کار رفته، استفاده می شود.در این بین برای فرش ها روفرشی ترک مناسب ترین گزینه است چرا که در کنار کیفیت بالایی که دارد از تنوع رنگ و طرح های زیادی نیز برخوردار است. فروش روفرشی ترک به دلیل امکان انتخاب در طرح و رنگ های زیادی که دارد، روبه رشد است و طرفداران خاص خود را دارد.
بهترین و باکیفیت ترین روفرشی را در انواع مختلف ترک، می توان در فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز این محصولات خریداری کرد. در این روفرشی ها از نخ کوبلن و نخ ابریشم استفاده شده است. همین امر باعث زیبایی و ظرافت و فروش رو به رشد این محصول می شود.
از انواع دیگر رو فرشی می توان روفرشی مخمل و روفرشی مخمل ابریشم را نام برد. استفاده از این روفرشی ها برای خانه های شلوغ و همچنین آنهایی که دارای فرزند کوچک هستند انتخابی ضروری می باشد.
زیرا اگر از روفرشی دراین خانه ها استفاده نگردد، خیلی زود فرش از بین خواهد رفت و هیچ راه برگشتی نخواهد بود. پس بهترین راه حل شما استفاده از روفرشی های با کیفیت و ضخیم برای محافظت و نگهداری از کیفیت فرش می باشد.

رو فرشی ترک

مدل های جدید روفرشی طرح دار ترک در بازار

مدل های جدید روفرشی طرح دار ترک در بازار موجود می باشد که با توجه به سلیقه های همه افراد است. روفرشی های ترک که از ترکیه به ایران وارد می شوند، روفرشی هایی هستند که مورد استقبال زیادی از افراد قرار گرفته اند. که این یک برند روفرشی است. برای این که شما بتوانید از بین مدل های رو فرشی تعدادی را انتخاب کنید که مناسب منزل شما باشد باید به یک سری نکات توجه کنید.
در تولید روفرشی های مخمل ترک که دارای ضخامت بالایی می باشند، علاوه بر نخ معمولی از نخ مخمل نیز استفاده می شود.
زیرانداز دوشانل نیز مانند مخمل ها دارای ضخامت بالایی هستند و علت این موضوع استفاده از دو نخ مخمل برای بافت این زیرانداز می باشد. اگر نوع با کیفیت تر آن روفرشی ها را خواهان باشید میتوانید روفرشی های مخمل ابریشم را انتخاب کنید.
این رو فرشی از نخ ابریشم مصنوعی و نخ مخمل ممتاز بافته شده است. بالاترین کیفیت روفرشی در بازار را دارد. این نوع از روفرشی های ترک دارای طرح مدرن نیز هستند که می توانید برای خانه های تازه ساخت که بیشتر عروس و داماد ها هستند استفاده کنید.

بهترین برند روفرشی ترک و ایرانی

بهترین روفرشی طرح دار روفرشی هایی هستند که مخمل مانند و ابریشمی باشند، حال چه ایرانی و چه خارجی. در ایران نیز کارخانه جات زیادی هستند که رو فرشی های خوبی تولید می کنند.روفرشی های کش دار نسل جدید روفرشی های ترکیه ای اند که امروزه به شدت طرفدار پیدا کرده اند زیرا این نوع روفرشی ها همانطور که از اسم آن پیدا است دور  کشدار هستند یعنی کشدار بودن شان باعث می شود از روی فرش تکان نخورند.
این نوع روفرشی طوری طراحی شده، که کش آن زیر فرش می رود وآن را کاملا شبیه خود فرش می نمایاند. روفرشی های کش دار ترکیه ای طرح های خیلی خاص و زیبایی دارند که نظر هر شخصی را به خود جلب می کنند. نکته‌ی بسیار جالبی که در مورد این روفرشی وجود دارد، این است که طرح‌ ها و نقش‌ های آن برگرفته از طرح‌ های معروف قالی و گلیم  است. به عبارت دیگر نقش و نگار این نوع روفرشی ها  برگرفته از گلیم، قالی یا خود فرش است.

به همین علت به راحتی می تواند جایگزین فرش‌ های شما شود و با طرح‌ ها و نقش‌ های زیبای خود به منزل شما زیبایی ببخشد. در ایران بهترین برند روفرشی به تمامی کشور های همسایه صادر می شود. نقش و نگار این روفرشی ها توانسته است چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند.

بهترین برند روفرشی ترک و ایرانی

راهنمای خرید بهترین روفرشی طرح دار ترک

برای خرید بهترین روفرشی طرح دار ترک باید به نکاتی توجه کرد مانند اینکه یک روفرشی نباید روی فرش سر بخورد و جابه جا شود پس باید هنگام خرید روفرشی کش دار را تهیه نمایید.یک روفرشی خوب باید ضخامت مناسب را دارا باشد نه خیلی نازک و نه خیلی کلفت و ضخیم. بهترین روفرشی باید کیفیت بالایی از نظر تارو پود الیاف داشته باشد چه بسا در هنگام شستشو پرز ندهد و گره در ان ایجاد نشود..
بهترین روفرشی طرح دار ترک رو فرشی است که علاوه بر کیفیت و دوام از زیبایی هم بهره مند باشد. علاوه بر این موارد یک رو فرشی باید در سایز و اندازه های مختلفی موجود باشد.

نخ های بکار رفته در بافت یک روفرشی خوب باعث لطافت و درخشندگی آن می شود. در مدل مخمل به دلیل رنگ های فوق العاده خاص در آن باعث زیباتر شدن و جلوه دار تر شدن رو فرشی می شود.
سلیقه افراد متفاوت است و همچنین سبک دکوراسیون منازل نیز با هم تفاوت دارد. در بعضی از منازل رو فرشی با طرح کلاسیک و در برخی رو فرشی با طرح سنتی زیباتر به نظر می رسد.

روفرشی های طرح ترک امکان انتخاب های متعدد را برای همه ی افراد فراهم کرده است. به طوریکه تمامی طرح ها را با توجه به همه سلیقه ها تولید کرده ؛ که علاوه بر زیبایی از استقامت بالایی نیز برخوردار است.
بهتر است برای خرید یک روفرشی به صورت حضوری به نمایندگی های مجاز آن در سراسر دنیا مراجعه کرد. تا از نزدیک جنس پارچه رادیده و لمس کرده و بتوانید یک انتخاب درستی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما