خرید عمده روفرشی مخمل ارزان

خرید عمده روفرشی مخمل ارزان


روفرشی یکی از اقلام مورد استفاده در منازل است که مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار می گیرد. روفرشی جنس مخمل با بافت های متفاوت توسط کیاپوش تولید می شود. خرید عمده روفرشی مخمل ارزان را می توانید از شرکت تولیدی کیاپوش انجام دهید. تولیدی کیاپوش روفرشی های مخمل را به صورت کشدار تولید می کند.

البته روفرشی مخمل کشدار در بازار نیز وجود دارد. اما روفرشی های کشدار موجود در بازار(حتی روفرشی ترک) تنها یک دور دوزی ساده دارند. چراکه می خواهند بر فرش های غیر استاندارد نیز نصب شود. به همین علت کسانی که این کاور فرش ها را می خرند رضایت چندانی از آن ها ندارند. این نوع دوخت معایب زیادی به همراه دارد. چراکه روفرشی به طور مرتب از روی فرش سر می خورد و نیاز مکرر به صاف کردن دارد.

اما تولیدی کیاپوش دوخت جدیدی به کار می بندد که در آن در وسط روفرشی به جای کش نوار های قابل تنظیمی در زیر روفرشی قرار می دهد. این نوار ها باعث ایستایی روفرشی بر روی فرش می شوند. بدین ترتیب مشکل جابجایی روفرشی حل می شود و دیگر نیازی به صاف کردن مکرر ندارد.

روفرشی مخمل ارزان

 

مهمترین دلایل استفاده از روفرشی مخمل کیاپوش

مهمترین دلایل استفاده از روفرشی

1- یکی از دلایل خرید از کیاپوش کشدوزی منحصر به فرد روفرشی است که مشکل سُر خوردن روفرشی از روی فرش را تا حد زیادی برطرف می کند.

2- دومین مزیت خرید از کیاپوش نوع بافت روفرشی هاست. برای مثال بافت روفرشی با جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم متشکل از سه نخ و از نوع تاری حلقوی می باشد. این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی است که  از ترکیه وارد می شود.

البته این پارچه ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک دارد. همچنین کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت بدون آبرفت و دارای رنگ ثابت و براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی می باشد.

3-سومین مزیت روفرشی های کشدار کیاپوش این است که با توجه به داشتن دستگاههای پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش تولید و ارسال می شود.

فروشنده انواع روفرشی ترک ارزان

فروشنده انواع روفرشی ترک ارزان

روفرشی های کشدار کیاپوش تنها بر اساس دو عامل کیفیت جنس و ابعاد آن قیمت گذاری می شوند. اما فروشندگان در بازار ممکن است علاوه بر این دو عامل، طرح و رنگ روفرشی را بر قیمت آن دخالت دهند.

برای خرید بهترین روفرشی ها بدون هیچ گونه واسطه یا مبلغ اضافی به واسطه گران می توانید با فروشنده روفرشی ارزان یعنی تیم کیاپوش در تماس باشید. درقسمت تماس با ما در همین سایت می توانید از کارشناسان با تجربه کیاپوش ارتباط بگیرید.

همچنین علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی مخمل، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما