خرید عمده روفرشی کشدار طرح برجسته

خرید عمده روفرشی کشدار طرح برجسته


خرید عمده روفرشی کشدار طرح برجسته در حال حاضر در بازارهای داخلی فرش و سایر کفپوش ها دارای جایگاهی ویژه می باشد. چرا که انواع روفرشی طرح برجسته نیز به علت تنوع کاری و همچنین کیفیت بسیار بالا که به خود اختصاص داده‌اند امروزه دارای جایگاه ویژه ای می باشند. این روفرشی توانسته است که توجه بخش اعظم از افراد که قصد خرید روفرشی را دارند را به خود جلب نماید. شرکت تولیدی کیاپوش چند یال است که در زمینه تولیدی روفرشی فعالیت دارد. برای خرید عمده و جزیی روفرشی کشداز طرح برجسته با کیفیت عالی می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

خرید عمده روفرشی کشدار طرح برجسته

موارد استفاده از روفرشی کشدار طرح برجسته

موارد استفاده از روفرشی کشدار اطلاع از موارد استفاده از روفرشی ترکیه ای کش دار امروزه از جمله سوالاتی می باشد که ذهن اکثر افرادی که قصد خرید این روفرشی ها را دارند را به خود مشغول نموده است. اما در ادامه این مقاله برخی از موارد های استفاده از روفرشی کشدار را برای شما عزیزان جمع آوری نموده ایم. به این منظور شما عزیزان می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

روفرشی کشدار همانگونه که از نامش پیداست، برای محافظت از طرح و نقشه اولیه فرش ها در سایز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه برای نگهداری و رعایت نظم در منازل از روفرشی های کشدار که به نوبه خود به عنوان یک قاب محسوب می شوند، استفاده می شود. بعلاوه برای محافظت از فرش ها در برابر گرد و غبار، کثیف شدن نیز روفرشی کشدار گزینه ی خوبی است .

 امروزه در بسیاری از منازل که از گلیم فرش های فانتزی استفاده به عمل می آید. به علت روشن بودن رنگ گلیم ها نیز استفاده از روفرشی کشدار گزینه بسیار مناسب می باشد. چرا که این روفرشی ها می‌توانند همچون یک کاور عمل نموده و از گلیم ها محافظت نمایم.

شایان ذکر است که روفرشی های کشدار که دارای طرح های برجسته می باشند امروزه تنوع رنگی بسیار بالا به خود اختصاص داده‌اند. به گونه ای که می توانند با دکوراسیون های داخلی بسیاری از منازل تناسب پیدا کنند. به این منظور گزینه بسیار مناسب برای تغییر دکوراسیون محسوب می شوند. روفرشی کشدار می تواند بر روی فرش های قبلی نیز کاور شده و نمای جدید به منازل شما ببخشد.

در خرید روفرشی کشدار برجسته به چه نکاتی توجه کنیم؟

مراکز فروش روفرشی کشدار عمده

کشدوزی

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.
از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

نوع بافت پارچه مورد استفاده برای روفرشی کشدار

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

از کجا روفرشی کشدار تهیه کنیم؟

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیامی تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما