خرید عمده روفرشی کشدار 12 متری

خرید عمده روفرشی کشدار 12 متری


روفرشی ترک کشدار به علت کیفیت بالا متقاضیان زیادی دارد. اما روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. چون واردکنندگان برای اینکه از هزینه های هنگفت گمرکی راحت شوند و در عین حال سود خود را داشته باشند، روفرشی بی کیفیت از ترکیه روانه بازار می کنند. سپس این روفرشی ها را به عنوان ترک اصل می فروشند.شرکت تولیدی کیاپوش نخ و متریال اولیه را از ترکیه وارد کرده و خود با بافت سه نخ تاری حلقوی به تولید روفرشی می پردازد. در این میان خرید عمده روفرشی کشدار 12 متری متقاضیان خاص خود را دارد.

مشتریان عزیز جهت خرید روفرشی کشدار کیاپوش می توانند به آدرس اینترنتی www.kiaposh.com مراجعه و این محصول را با قیمت تولیدی خریداری نمایند. یا از طریق قسمت تماس با ما وبسایت حاضر با کارشناسان ما ارتباط بگیرند.

روفرشی کشدار طرح سنگ

روفرشی کشدار پورشه بهتر است یا شانل؟

امروزه فروش روفرشی مخمل کش دار طرفداران زیادی دارد؛ چرا که طرح ها و کیفیت های بالای این روفرشی ها باعث جذب مشتریان می شود. اما روفرشی های کشدار در سطح بازار غالبا یک دور دوزی ساده دارند، چراکه می خواهند بر هر فرشی نصب شود. این دور دوزی نمی تواند از حرکت روفرشی از روی فرش جلوگیری کند. اما تولیدی کیاپوش نوع دوختی  را به کار می بندد که این مشکل حل می شود.

در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد. ما در اینجا می خواهیم به روفرشی کشدار که یکی از بهترین و با کیفیت ترین روفرشی ها می باشد اشاره نماییم تا شما نیز این محصول درجه یک را خریداری و آن را استفاده نمایید. تولیدی کیاپوش روفرشی کشدار را در دو جنس پورشه و شانل تولید می کند.

روفرشی کشدار ترک طرح فرش

خصوصیات جنس پورشه

  • جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
    نوع بافت آن سه نخ گرد می باشد. بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود، به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی می باشد که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با ضمانت کار دهی بالای ۱۵ سال. بدون آبرفت، رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی است.
  • مخمل شانل
    پرز زیادی در سطح دارد.  البته پرز آن عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است. این بافت از نوع بافت تارپودی می باشد. اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن براحتی از هم جدا می شود. مانند همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

روفرشی پتینه کشدار

عمده فروشی روفرشی کشدار مخمل

 

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.
تولیدی کیاپوش این روفرشی ها را در طرح ها و ابعاد متفاوت به صورت عمده و جزیی بدون واسطه و به صورت مستقیم به فروش می رساند. در اینصورت با قیمت عمده نیز شما می توانید به با کیفیت ترین جنس روفرشی دست یابید. چرا که خرید غیر مستقیم و با واسطه به علت کسب سود فروشنده می تواند بسیار گران باشد. اما خرید از تولید کننده علاوه بر مزیت مناسب بودن قیمت، انتخاب و گزینه های زیادی را در دست شما قرار می دهد. شما می توانید از بین صد ها نمونه طرح، آنچه مورد نظر دارید را خریداری کنید. اما در صورت خرید از فروشگاه ناچار می شوید آنچه موجود است را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما