خرید کلی روفرشی کشدار نخی مرغوب

خرید کلی روفرشی کشدار نخی مرغوب


روفرشی ترک کشدار نخی مرغوب از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد. شرکت تولیدی کیاپوش روفرشی کشدار را در نمونه های زیبا شیک و جذاب با کیفیت بی نظیر عرضه می کند. قیمت روفرشی با توجه به کیفیت عالی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. خرید کلی روفرشی کشدار نخی مرغوب را می توانید از تولیدی کیاپوش با قیمت بسیار مناسب و بدون واسطه انجام دهید.

خرید کلی روفرشی کشدار نخی مرغوب

بررسی کیفیت روفرشی کشدار کیاپوش

رنگ بندی متنوع روفرشی نخی روفرشی ترکیه ای کش دار نخی در دو جنس متفاوت در تولیدی کیاپوش تولید می شود. جنس مخمل پورش یا همان ابریشم بهترین جنس روفرشی می باشد. این پارچه سبک و نازک است. نوع بافت آن سه نخ و تاری حلقوی می باشد. به طوریکه اگر پارچه از قسمتی قیچی بخورد تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل دارد. دارای رنگ ثابت و بدون آبرفت و دارای استحکام بسیار بالا می باشد. براحتی قابل جارو برقی کشیدن و قابل شستشو است.

اما پارچه شانل پرز زیادی در سطح دارد. البته این پرز عاریتی می باشد. بافت آن تارو پودی است. بنابراین استحکام چندانی ندارد. چراکه اگر از قسمتی قیچی بخورد، تارو پود آن از هم جدا می شود. پارچه شانل با هر بار شستشو پرز زیادی از دست می دهد. خاصیت پرزدهی این پارچه باعث کمرنگ شدن آن و همچنین از بین رفتن طرح آن می شود.

کشدوزی

روفرشی های موجود در بازار تنها دارای یک دور دوزی ساده هستند. چراکه می خواهند بر هر فرشی نصب شود. این باعث دردسر خانم ها می شود که دایما درگیر صاف کردن روفرشی خانه ی خود می باشند. اما تولیدی کیاپوش برای برطرف کردن این مشکل در وسط روفرشی به جای کش نوار های قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی روفرشی را کنترل می کنند. این نوارها باعث ایستایی چشم گیر روفرشی بر روی فرش می باشند.

نحوه ی خرید روفرشی کشدار نخی مرغوب

قیمت خرید روفرشی کشدار نخی

فروشگاه های مجازی ما در فروش مستقیم روفرشی کشدار بسیار فعال و پیرو سفارشات مشتریان محترم بوده و از بزرگ ترین و مطرح ترین عرضه کنندگان در زمینه پخش روفرشی می باشد که محصولات خود را ا آماده ارائه به مشتریان عزیز می کند.

روفرشی کشدار کیاپوش دارای رنگ بندی و طرح های گوناگون می باشند که شما می توانید برحسب نیاز و کارکردتان نوع کالا و جنس آن هارا تعیین و تهیه فرمایید.

همینطور طراحی های مختلف سبب شده تا محصولات ما برای تمام سنین و هرنوع سلیقه مورد استفاده باشد. روفرشی کشدار یکی از پرفروش ترین محصول های تولیدشده ما است.

علاقه مندان می توانند برای خرید روفرشی مرغوب به تماس باما در سایت حاضر مراجعه و با کارشناسان ما ارتباط بگیرند. همچنین برای مشاهده انواع طرح چاپی می توانند به وبسایت خرید آنلاین کیاپوش مراجعه کنند.

2

  1. وزن روفرشی های کشدار نخی تون چند کیلو هستش مثلا یک روفرشی نخی دودرسه چه وزنی را دارد؟

    • سلام رضایی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما