سفارش خرید روفرشی کشدار 6 متری

سفارش خرید روفرشی کشدار 6 متری


روفرشی که با متراژهای مختلف و متنوع تولید می گردد از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. روفرشی های کشدار نمونه های پرفروش و درجه یک در بازار محسوب می شوند که برحسب سایز 3،4،6،9 و دوازده متری و قیمت متفاوت دارند. برای سفارش خرید روفرشی کشدار 6 متری متقاضی می تواند این کالا را به صورت عمده از شرکت تولیدی کیاپوش با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کند. علاوه بر اینکه می‌ تواند آن را با جنس بسیار مناسب خریداری کند، امکان خرید به صورت مستقیم و بی‌ واسطه برای وی فراهم است. به نحوی که متحمل پرداخت هزینه های گزاف و اضافی نخواهد شد.

شرکت تولیدی کیاپوش با سابقه ی چند ساله در زمینه تولید روفرشی کشدار، این کالا را با کیفیت عالی تولید میکند. همچنین تولیدی کیاپوش طرحی را چاپ می زند که مشتری سفارش آن را بدهد. حتی اگر متقاضی عکسی از خودش بخواهد روی کاور فرش چاپ بزند، این امکان برای او فراهم است.

سفارش خرید روفرشی کشدار 6 متری

انواع طرح های روفرشی کشدار 6 متری

انواع طرح های روفرشی کشدار در بسیاری از موارد عواملی مانند آلودگی‌ های محیطی،‌ گرد و خاک و بسیاری از موارد مختلف دیگر می‌ تواند بر کاهش کیفیت و زیبایی فرش تاثیر گذارد. بدین ترتیب فرش با مشکلات مختلفی از جمله فرسایش مواجه می شود. به همین علت استفاده از روفرشی به عنوان یکی از فاکتورهای ضروری و کاربردی برای فرش به شمار می رود. این کاور می تواند فرش در برابر عوامل مختلف محیطی و زیست محیطی محافظت نماید.

روفرشی به عنوان یکی از وسایل کاربردی و بسیار لازم می باشد. این کالا می تواند به افزایش ماندگاری و زیبایی فرش کمک شایانی نماید و از ایجاد فرسودگی و عوامل مختلف دیگر جلوگیری می کند.روفرشی کشدار یکی از نمونه‌ های بسیار زیبای این محصول می باشد که باعث افزایش کیفیت و سلامت فرش می شود. این کاور دارای مدل های مختلف و متنوع می‌ باشد.

روفرشی کشدار کیاپوش

از طرح‌ های روفرشی کشدار می‌ توان به طرح گل و گیاهان، طرح حیوانات، طرح های سنتی و طرح فرش های مختلف اشاره کرد. هر کدام از این طرح ها از زیبایی و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می‌ باشند‌. روفرشی کشدار دارای کش هایی است که در چهار طرف آن دوخت می شوند. به طوریکه فرش داخل روفرشی همچون پاکت قرار می گیرد. این کش ها از جمع شدن و سر خوردن آن بر روی فرش ممانعت به عمل می آورند. همین ویژگی سبب محبوبیت بیشتر این محصول گردیده است. از طرفی تنوع بسیار زیادی که در طرح، رنگ و مدل آن وجود دارد سبب شده تا با پوشش سلیقه‌ های مختلف از بازار خرید و فروش بسیار خوبی برخوردار گردد.

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

 روفرشی کشدار ترک باکیفیت از کجا تهیه کنیم؟

مراکز عرضه روفرشی کشدار ترک

مراکز زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه عرضه و فروش روفرشی کشدار فعالیت می‌ کنند. آ نها این کالا را با کیفیت های متفاوت عرضه میکنند. در واقع روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های مختلفی می باشد. چراکه وارد کنندگان روفرشی برای کاهش هزینه های گمرکی روفرشی ها را با کیفیت پایین وارد می کنند. سپس به نام روفرشی ترک به فروش می رسانند.

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد. این کاور نازک بوده و براحتی درماشین لباسشویی شستشو می شود. پس برای خرید روفرشی ترک با کیفیت می توانید از تیم کیاپوش کمک بگیرید. مزیت دیگر روفرشی کیاپوش چاپ طرح دلخواه مشتری بر روی این کالاست.

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما