شرکت پخش روفرشی ترک در کرج

شرکت پخش روفرشی ترک در کرج


شرکت تولیدی کیاپوش با شش سال سابقه درخشان در زمینه تولید روفرشی، به عرضه ی آن در سراسر ایران می پردازد. برای خرید روفرشی کشدار ترک از شرکت پخش روفرشی ترک در کرج نیز می توانید از طریق پل ارتباطی همین سایت اقدام کنید. همچنین افراد می‌توانند انواع روفرشی را از این مجموعه به صورت تکی و عمده نیز تهیه کنند. ارائه روفرشی در این مجموعه در طرح های بسیار متنوع و همچنین سایزهای ۶ متری و ۱۲ متری می‌باشد. شما می توانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را از این مجموعه خریداری کنید. ارسال این محصول به صورت سراسری می باشد.

شرکت پخش روفرشی ترک در کرج

تفاوت روفرشی ترک تولید کیاپوش با روفرشی ترک وارداتی

مزایای روفرشی ترک نسبت به روفرشی ایرانی استفاده از انواع روفرشی های ترک دارای کیفیت های متفاوتی می باشد. اما وارد کنندگان روفرشی ترک به علت پایین آوردن هزینه های گمرکی کیفیت آن را پایین می آورند. در نتیجه محصولی که بدست مشتری به عنوان روفرشی ترک می رسد کیفیت مناسبی ندارد. اما شرکت تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ از ترکیه، خود به تولید روفرشی ترک می پردازد. و بدین ترتیب روفرشی ترک تولیدی کیاپوش با کیفیت بسیار بالا و ضمانت 15 ساله در اختیار مشتری قرار می گیرد.

همچنین شما می توانید به راحتی روفرشی ها را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. به طوریکه رنگ آن دچار تغییر نمی شود و همچنین پس از شستشو نیز دچار آب رفتن نشده و حالت خود را به خوبی حفظ می نماید.

گاها دیده شده است که برخی از روفرشی های موجود در بازار که به عنوان روفرشی ترک به مشتری فروخته می شوند، کیفیت خوبی ندارند. استفاده از الیاف بی‌کیفیت باعث می شود که روفرشی، در کمترین زمان ممکن دچار شکاف و یا پارگی شده و هنگام شستشو در ماشین لباس شویی دچار فرسودگی شود. مانند روفرشی شانل که دارای پرزدهی می باشد و پس مدتی رنگ آن از بین می رود و یا کمرنگ می شود.

تمامی فرایند تولید روفرشی در شرکت تولیدی کیاپوش به وسیله دستگاه های صنعتی به روز دنیا، تحت نظر مهندسان انجام  می گیرد. بدین ترتیب تیم تولیدی کیاپوش در تلاشند، بهترین و باکیفیت ترین روفرشی ترک را برای مشتریان خود را فراهم کنند. علاوه بر جنس تیم تولیدی کیاپوش عکس مورد نظر مشتری را بر روی روفرشی چاپ می زند. همین موضوع بسیاری از مشتریان روفرشی ترک را به تولیدی کیاپوش مجذوب کرده است.

قیمت روز روفرشی ترک کشدار در کرج

قیمت روز روفرشی ترک کشدار در کرج قیمت روفرشی ترک بسته به نوع مواد به کار برده شده در فرآیند تولید بسیار متغیر می باشد. هرچه در فرآیند تولید این محصول از مواد و الیاف طبیعی و بهتری استفاده شود، قطعاً قیمت روفرشی بیشتر خواهد بود.  طول عمر و استحکام آن نیز بیشتر می باشد و افراد بیشتری تمایل به خرید و استفاده از این روفرشی های با کیفیت دارند.

متقاضیان سراسر کشور می توانند با استفاده از قسمت تماس با ما و ارتباط با کارشناسان تیم کیاپوش با انواع طرح ها و رنگ های روفرشی کیاپوش آشنا شوند و آن را سفارش دهند. تیم تولیدی کیاپوش در کمترین زمان روفرشی را بدست مشتریان خواهد رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما