عرضه انواع روفرشی ترک در تبریز

عرضه انواع روفرشی ترک در تبریز


عرضه انواع روفرشی دوازده متری می تواند مزایای فراوانی را شامل حال خریدار نهایی نماید. چراکه بسیاری از منازل که فرش دوزاده متری در سالن خود دارند، نیاز به روفرشی با همین سایز می باشند. روفرشی های تولید شده در شرکت تولیدی کیاپوش از کیفیت منحصر به فردی، برخوردار بوده و در طرح ها و نقوش مختلفی بوجود آمده اند. از این رو نه تنها برای خرید تک و جزئی مناسب می باشند، خرید عمده این محصول نیز می تواند بسیار مقرون به صرفه و مناسب با توان اقتصادی شما باشد. شرکت تولیدی کیاپوش با تولید و فروش سراسری خود به عرضه انواع روفرشی ترک در تبریز، نیز می پردازد.

عرضه انواع روفرشی ترک در تبریز

روفرشی طرح فرش کشدار  از محصولات پرکاربرد می باشد. چراکه مشکل بسیاری از خانم ها با روفرشی های قدیم، ضخامت ،سنگینی و مهمتر از همه سرخوردن مکرر و غیرقابل شستشو بودن آن بوده است.حال شرکت تولیدی کیاپوش این مشکل را  با تولید روفرشی های کشدار ترک، برای خانم ها، حل کرده است. این روفرشی ها بسیار نازک و سبک، و در نتیجه قابل حمل و شستشو آسان هستند. علاوه براین به واسطه ی کشدوزی سرتاسری که در اطراف روفرشی، توسط خیاطان زبردست کیاپوش دوخت شده، سر نمی خورد. بدین ترتیب دیگر نیازی به صاف کردن مکرر روفرشی در طول روز نمی باشد.

انواع طرح و رنگ و مشخصات روفرشی کشدار ترک

انواع طرح و رنگ روفرشی ترک

شرکت کیاپوش انواع طرح و رنگ را بر  روفرشی ترک نقش می زند، به طوریکه متناسب با سلایق گوناگون روفرشی مهیا باشد. بسیاری از افراد این محصولات را به خاطر طرح و نقش زیبایی که دارد خریداری می کنند.

از طرح های زیبایی که بر روی انواع روفرشی های ترک استفاده می شود، طرح انواع حیوانات است. در واقع استفاده از حیواناتی نظیر بز، پرندگان و آهو در ایجاد طراحی منحصر به فرد و زیبا بسیار مورد توجه است.

علاوه بر نقوش حیوانی، ایجاد طراحی های زیبا به وسیله گل ها و گیاهان مختلف نیز باعث زیبایی هرچه بیشتر این کالا می باشد. البته شرکت تولیدی کیاپوش، برای زیباسازی هرچه بیشتر روفرشی های خود، از رنگ بندی های مدرن و به روز استفاده می کنند. تا در نهایت محصولی زیبا را به شما ارائه دهند. علاوه بر آن شرکت تولیدی کیاپوش با دارابودن دستگاه های تثبیت رنگ، روفرشی را باضمانت چند ساله تحویل می دهد. به طوریکه روفرشی با شتستشوی مکرر کمرنگ نمی شود.

یکی از دیگر از طرح هایی که می توانید روی کاور فرش خود چاپ بزنید عکس خودتان یا هرعکسی که بخواهید روی آن چاپ شود، می باشد. کافی است عکس مورد نظر را به کارشناسان تولیدی کیاپوش بسپارید.

عکس زیر نمونه ای از چاپ عکس مشتری بر روفرشی است:

روفرشی کشدار عکس مشتری

 

پس از اینکه شما با طرح ها و ترکیب رنگ بندی این محصول اشنا شدید، می توانید سفارش خود را نهایی کنید. پس از دریافت سفارش، آن را مدت زمان طولانی و مدیدی در منزل، آشپزخانه، درب ورودی و سایر نقاط به استفاده برسانید.

نحوه ی سفارش روفرشی کشدار ترک

پخش کننده روفرشی ترک جدید در تبریزشاید شما در سطح بازار روفرشی کشدار زیاد دیده باشید، اما این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده شده اند (حتی روفرشی های ترک). چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. اما این مدل دوخت، معایب زیادی بهمراه دارد، چرا که سایز مشخصی ندارد. تولیدکنندگان کیاپوش این محصول تبریزی و درجه یک ، پس از تولید و تهیه نهایی آن، امر سفارش را برای همگان راحت کرده اند. خرید این محصول با بهترین شکل می تواند برای شما رقم بخورد و استفاده از این محصول برای همه امکان پذیر است. برای اینکه بتوانید انواع این روفرشی های درجه یک و باکیفیت را در مناسب ترین قیمت گذاری خریداری کنید، می توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بنابراین با کسب اطلاعاتی ارزنده پیرامون کیفیت و مرغوبیت محصول، می توانید سفارش خود را ثبت و نهایی کنید. سپس در کمتر از چند روز آن را با بهترین و مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما