عرضه بهترین روفرشی کشدار ۹ متری

عرضه بهترین روفرشی کشدار ۹ متری


بهترین روفرشی کشدار 9 متری اعلا را می توانید از طریق بدون واسطه از تیم کیاپوش خریداری کنید. عرضه بهترین روفرشی کشدار ۹ متری پس پشت سر گذاشتن مراحل تولید آن توسط تیم تولیدی کیاپوش صورت می گیرد. این تولیدی چند سال است که در زمینه تولید روفرشی کشدار فعالیت دارد. تولیدی کیاپوش دوخت منحصر به فردی برای کشدوزی روفرشی به کار می بندد.

به صورتیکه در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد. اما در بازار روفرشی های کشدار را می بینید که تنها یک دور دوزی ساده دارند. این روفرشی ها نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز دارند که باعث زحمت برای بانوان خانه دار می باشد. تیم کیاپوش با دوخت بی نظیرش این مشکل را برطرف می کند.

عرضه بهترین روفرشی کشدار ۹ متری

مشخصات بهترین روفرشی 9 متری

 

بهترین روفرشی کشدار 9 متری

روفرشی نادر بافت یزد امروزه طرفداران کمتری دارد. چراکه هم سنگین است و جابجایی آن دشوار می باشد. بعلاوه نیاز به صاف کردن مکرر دارد. اما روفرشی های کشدار علاوه بر حل مشکلات روفرشی یزدی این مزیت را دارند که قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی می باشند. همچنین دارای طرح های بسیار متنوع می باشند که زیبایی منحصر به فردی به خانه می بخشند.

بهترین جنس رو فرشی

این رو فرشی ها در ابعاد مختلف ۶ متری ۹ متری و ۱۲ متری و …تولید می شوند. از مشخصه های مهم در انتخاب روفرشی کشدار این است که با چه نخ و الیافی بافته شده است. روفرشی های کشدار کیاپوش در دو جنس پورشه و شانل تولید می شوند. تیم کیاپوش جنس پورشه را به عنوان بهترین و باکیفیت ترین روفرشی به مشتریان عزیز پیشنهاد می کند. زیرا این پارچه همه مزیت هایی که در قسمت قبل بیان شد را دارا می باشد.

بعلاوه نوع بافت بکار رفته در این پارچه تاری حلقوی و سه نخ می باشد. به طوریکه اگر پارچه از قسمتی قیچی بخورد تارو پود آن از هم جدا نمی شود. این پارچه استحکام بالایی دارد و حتی متراکم تر از جنس ترک می باشد. از این رو فرشی ها می توانید به عنوان یک روکش برای فرش های کهنه استفاده کنید و طرح و مدل آن را با توجه به رنگ و دکوراسیون منزل و یا مکان های دیگر انتخاب کنید. ماندگاری این روفرشی ها بسیار بالا و با دوام می باشد. تیم کیاپوش با ضمانت 15 ساله آن را تقدیم می کند.

اما جنس شانل این مزیت های نام برده را ندارد. چراکه به علت پرز ریزی طرح و نقش آن به مرور از بین می رود. این پارچه ارزان است و با هر بار شستشو کمرنگ می شود. در بازار به نام های مخمل کوبید، مخمل فشرده یا دورو خوانده می شود.

سفارش عمده روفرشی کشدار ۹ متری

سفارش عمده روفرشی کشدار ۹ متری

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار 9 متری و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان برای سفارش عمده روفرشی های شیک و زیبا سایت خرید آنلاین کیاپوش می باشد. امروزه خرید اینترنتی از اعتبار ویژه‌ای برخوردار می باشد و در بین خریداران و فروشندگان یک راه آسان و بسیار راحت در هنگام خرید و فروش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما