عرضه جدیدترین روفرشی کشدار ۹ متری

عرضه جدیدترین روفرشی کشدار ۹ متری


عرضه جدیدترین روفرشی کشدار ۹ متری که به عنوان یکی از جدیدترین مدل های مد روز دنیا در کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای آسیایی مطرح می‌باشد، در این وب سایت انجام می شود. روفرشی یکی از فاکتورهای بسیار موثر در دکوراسیون منزل و همچنین به عنوان یک محافظ بسیار عالی برای فرش می باشد. به همین جهت نیز توجه به کیفیت آن و همچنین دوام و ماندگاری آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای 6 سال سابقه در زمینه تولید و عرضه روفرشی کشدار می باشد. به طوریکه انواع روفرشی کشدار را در جنس و ابعاد و طرح های متنوع تولید و عرضه می کند.

عرضه جدیدترین روفرشی کشدار ۹ متری

فاکتور های مهم در انتخاب روفرشی

فاکتور های مهم در انتخاب روفرشییکی از روفرشی های قدیم موجود در بازار روفرشی بافت یزد بوده، که این روفرشی ها نسبت به روفرشی های کشدار جدید بسیار ضخیم هستند. به طور کلی روفرشی تأثیر بسزایی در دکوراسیون شما دارد. در ادامه نکات اصلی و فاکتورهای مهم را برای انتخاب روفرشی بیان می کنیم.

جنس روفرشی

  • اولین فاکتور که باید در هنگام انتخاب روفرشی به آن دقت کنید جنس محصول می باشد. جنس پارچه روفرشی کشدار با کیفیت، مخمل پورشه یا مخمل ابریشم می باشد.
    -نوع بافت آن سه نخ گرد است، به طوریکه بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود، به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمیشود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. این روفرشی دقیقا همان جنس روفرشی ترک است، البته نسبت به جنس ترک دارای ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر می باشد. از مزایای این جنس روفرشی:
    کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت
    بدون آبرفت
    رنگ ثابت
    براحتی قابل جارو برقی کشیدن
    قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی میباشد، که با جنس مخمل شانل فرق دارد.- جنس مخمل شانل از دیگر روفرشی های کشدار است که پرز زیادی در سطح آن وجود دارد. البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. به طوریکه نقش و طرح آن کم کم ضعیف شده و خراب می شود.
    ضمن اینکه بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ، و از نوع بافت تارپودی است. به گونه ای که اگر از قسمتی قیچی بخورد، مانند همه پارچه ها تارو‌پود آن براحتی از هم جدا می شود.  این پارچه برای روفرشی ضعیف می باشد.

توجه به ابعاد روفرشی

  • همچنین لازم به ذکر است که برای خرید روفرشی توجه به سایز آن بسیار اهمیت دارد. برای مثال اگر روفرشی شما برای فرش ۶ متری تهیه می شود باید حتماً سایز آن نیز هم سایز با فرش شما باشد. بدین ترتیب فرش به صورت کامل در داخل کش های روفرشی قرار می گیرد.

شرکت تولیدی کیاپوش در ابعاد مختلف مطابق با سفارش مشتری روفرشی کشدار را تولید می کند. برای مثال روفرشی 4متری، 6متری، 9متری و 12 متری و …. بنا به خواست مشتری تولید می شود. از جمله دیگر ابعاد روفرشی کشدار، روفرشی گرد است که آن هم تولیدی کیاپوش می باشد. لینک زیر مربوط به مرکز فروش روفرشی گرد کشدار باکیفیت می باشد.

مرکز فروش روفرشی گرد کشدار باکیفیت

توجه به طرح و رنگ

  • همانطور که می دانید، رنگ و زمینه ی روفرشی در دکوراسیون منزل بسیار حائز اهمیت است. شرکت تولیدی کیاپوش طبق عکس یا طرحی که مشتری انتخاب می کند را بر روفرشی با ابعاد موزد نظر شما چاپ می زند. این عکس می تواند حتی عکس خود شما یا کودکتان باشد.

 

سفارش روفرشی کشدار ۹ متری مخمل

سفارش روفرشی کشدار ۹ متری مخمل در این وبسایت انواع سفارش‌ های  روفرشی 9 متری مخمل در سایز  و ابعاد و همچنین در طرح های متنوع خودتان پذیرفته می‌شود. اما به عنوان یک وب سایت برتر در زمینه فروش انواع مختلف روفرشی، این محصول را به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت هیچگونه واسطه ای در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهیم.

بهتر است بدانید که ما کالاهای خود را با تضمین کیفیت صد در صد به شما ارائه خواهیم داد. بنابراین مشتری می تواند با اطمینان خاطر بالا خرید خود را انجام دهد.  پرداخت خود را در هنگام تحویل کالا و یا قبل از تحویل کالا بنابر میل و خواسته خود انجام بدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما