عرضه موکت برجسته در نقش و رنگ های متنوع

در میان انواع کفپوش هایی که این روزها برای پوشش دادن به کف اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرند، موکت از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و از زمان های بسیار قدیم تا کنون مورد استفاده قرار می گرفته و هنوز هم این روند ادامه دارد؛ تا جایی که این روزها شاهد عرضه موکت برجسته با نقش ها و رنگ های متنوعی در بازار هستیم که بسیار زیبا و چشم نواز بوده و به راحتی با سایر بخش های خانه هماهنگ می شوند.

عرضه موکت برجسته در نقش و رنگ های متنوع

قیمت موکت برجسته در بازار

قیمت موکت برجسته در بازار این روزها در بازار شاهد وجود انواع مختلفی از موکت ها در طرح ها و رنگ های متنوعی هستیم که هر کدام از آن ها با توجه به مواد اولیه ای که برای تولید آن ها استفاده شده است و همچنین برند تولید کننده آن، دارای قیمت متفاوتی هستند؛ به عنوان مثال موکت هایی که دارای پرزهای بلندی هستند و به اصطلاح به آن ها موکت برجسته گفته می شود، دارای قیمت بیشتر نسبت به سایر موکت های ساده در بازار می باشند، اما با این حال طرفداران بی شماری دارند و فروش آن ها نسبت به سایر نمونه های مشابه بیشتر است.
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که موکت های برجسته از آن برخوردار می باشند، علاوه بر زیبایی و جذابیت بی نظیری که برای دکوراسیون منزل ما به ارمغان می آورند این است که می توان آن ها را به بهترین شکل ممکن تمیز کرد و شستشوی آن ها نسبتاً آسان و کم دردسر است.
همچنین انواع موکت ها عایق بسیار عالی برای حرارت و صدا هستند و از وارد و خارج شدن انرژی حرارتی و صوتی جلوگیری به عمل آورده و به این صورت زمینه را برای آرامش و آسایش اعضای خانواده فراهم می نمایند.

انتخاب موکت مناسب و نکاتی در این مورد

برای انتخاب موکت مناسب، باید به نکات مهمی توجه نمایید که ما در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • اگر می خواهید موکت های شما شیک و جذاب بوده و ظاهر دکوراسیون شما را با تغییرات عمده ای مواجه نمایند، حتماً موکت های نقش برجسته را انتخاب کنید.
  • بسیاری از افراد دوست دارند فضای اتاق ها، پذیرایی و یا نشیمن منزل خود را گرم و دنج جلوه دهند، خوشبختانه موکت ها در این زمینه می توانند بسیار اثر گذار باشند و رنگ های تیره و گرم اگر برای پوشش دادن به کف اتاق های خانه خود انتخاب نمایید، مسلماً می توانید فضا را دنج و زیبا نمایید.
  • شما می توانید با استفاده از موکت هایی به رنگ روشن، موجب بزرگ جلوه دادن فضای داخلی منزل خود شوید.
  • اگر کودکانی دارید که به تازگی راه افتاده اند، می توانید برای پوشش دادن به اتاق های آن ها از موکت های پرز دار استفاده نمایید، چرا که اگر کودک شما به هر دلیلی زمین خورد، پرزهای بلند این موکت ها از زخمی شدن آن ها ممانعت می نماید.
  • اگر در آپارتمان زندگی می کنید و به دنبال یک عایق مناسب برای جلوگیری از بیرون رفتن انرژی صوتی از منزل خود هستید، موکت ها بهترین انتخاب برای این کار به شمار می روند.

انواع مدل جدید موکت هماهنگ با دکوراسیون داخلی

انواع مدل جدید موکت هماهنگ با دکوراسیون داخلی با وجود این که موکت، از قدیمی ترین پوشش ها می باشد که مدت هاست مردم ایران و بسیاری از کشورهای جهان از آن برای فرش کردن اتاق های خود استفاده می کنند، اما طرح و رنگ آن ها بسیار ساده و ابتدایی بود؛ اما خوشبختانه این روزها شاهد فعالیت کارخانه ها و شرکت هایی هستیم که تنوع بسیار زیادی برای محصولات خود به وجود آورده اند و انواع موکت ها را در طرح های ساده، نقش برجسته و پرزدار در رنگ های مختلف تولید کرده و روانه بازار می کنند؛ همین موضوع باعث شده است که موکت ها به بهترین شکل ممکن با دکوراسیون داخلی بخش های مختلف خانه هماهنگ شده و جلوه بی نظیری را به وجود آورند.
به عنوان مثال بسیاری از کسانی که اسباب و اثاثیه چندان زیادی ندارند ، با انتخاب موکت های طرح دار و نقش برجسته، موجب می شوند که کمبود وسایل کمتر به چشم بیاید و در عوض موکت ها با زیبایی و جذابیت خود، درخشش و زیبایی بسیار زیادی را برای دکوراسیون داخلی خانه به ارمغان آورید.
با وجود این که قیمت موکت برجسته کمی بیشتر از سایر محصولات مشابه است، اما همچنان انتخاب اول بسیاری از خانواده های خوش سلیقه ایرانی به شمار می رود؛ این موکت ها در انواع طرح های سنتی و مدرن در بازار یافت می شوند و با تنوع بسیار عالی خود تمامی سلایق را در بر می گیرند.

نحوه شستشوی موکت پالاز و گل برجسته

شاید در نگاه اول احساس کنید که نحوه شستشوی موکت پالاز و گل برجسته، کمی نسبت به سایر موکت هایی که به صورت ساده تولید شده اند سخت تر است، اما اگر شیوه شستشوی آن را یاد بگیرید، متوجه خواهید شد که این کار چندان سخت و دشوار نیست و در کمترین زمان ممکن می توان آن را شسته و تمیز نمود.
و اما در این قسمت به نکته هایی برای شستشوی موکت برجسته اشاره میکنیم؛ مسئله ی اول این است که سعی کنید هرگز از مایع سفید کننده برای پاک کردن آن استفاده نکنید، چون این مواد به مرور زمان باعث از بین رفتن رنگ و کیفیت موکت ها شده و زیبایی و جلوه آن را از بین می برند.
بهترین شیوه برای شستشوی این نوع موکت ها این است که اندکی شامپو فرش را با کمی آب سرد مخلوط کرده و با برس، به آرامی بر روی سطح موکت کشیده و تمامی لکه ها و آلودگی های آن را پاک نمایید.
علت استفاده از آب سرد برای تمیز کردن موکت های برجسته این است که تجربه اثبات کرده است که آب گرم می تواند ساختار اولیه و انسجامی که این موکت ها از آن برخوردار هستند را از بین برده و حالت موکت را سست و کرخت نمایند.
درست است که این روزها انواع مدل جدید موکت با رنگ ها و طرح های زیبایی در بازار یافت می شوند، اما نگهداری آن ها نیز از مهم ترین مسائلی ست که باید آن را مد نظر قرار دهید و اگر از آن ها به خوبی محافظت نمایید، برای سال های سال، موجب راحتی و آسایش شما و اعضای خانواده می گردد و با جلوه و زیبایی خود درخشش بی نظیر را برای دکوراسیون شما به ارمغان می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما