عرضه کننده روفرشی کشدار ترک عمده

 عرضه کننده روفرشی کشدار ترک عمده


به طور کلی امروزه بانوان اهمیت بیشتری به منازل خود و تمیز بودن آن می دهند. بنابراین استفاده از کاور که می تواند از کثیف شدن لوازم منزل جلوگیری کند گزینه بسیار مناسبی می باشد. یکی از این محصولات روفرشی کشدار 9 متری، یا 12 متری یا … می باشد که بر روی فرش قرار می گیردو از کثیف شدن آن جلوگیری می کند. عرضه کننده روفرشی کشدار ترک عمده، شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که روفرشی کشدار تولید می کند. این شرکت با وارد کردن نخ مرغوب از ترکیه خود به تولید روفرشی کشدار و چاپ طرح بر آن می پردازد.

با وجود اینکه روفرشی کشدار ترک به صورت عمده در بازار زیاد موجود است. لیکن روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. چراکه به علت کاهش هزینه های گمرکی روفرشی های بی کیفیتی روانه بازار می شوند که به عنوان روفرشی ترک به فروش می روند.

عرضه کننده روفرشی کشدار ترک عمده

نکات کاربردی هنگام خرید روفرشی کشدار ترک

نکات کاربردی هنگام خرید روفرشی

روفرشی نادر بافت یزد  از قدیم برای کاور فرش استفاده می شد. لیکن در حاضر روفرشی کشدار نقش مهمی را برای کاور فرش ایفا می کند. دقت به انتخاب و خرید روفرشی باکیفیت دشوار است. از این رو امروز قصد داریم تا برخی نکات را در رابطه با خرید روفرشی برای شما بیان کنیم. تا شما بتوانید با شناخت نکات مختلف نسبت به خرید این محصول به بهترین شکل ممکن اقدام نمایید. از این رو همراه ما باشید تا بتوانید در مدت زمان کوتاه این محصول را باکیفیت بی نظیر تهیه نمایید.

یکی از نکات اصلی که در حین خرید جنس خوب با رنگ ثابت و ماندگاری آن است. تا در هنگامی که نوشیدنی و یا محصولات غذایی مختلف بر روی آن می ریزد رنگ خود را به فرش شما انتقال ندهد.

خصوصیات جنس مخمل پورشه و مخمل شانل  (هردوی این روفرشی ها در تولیدی کیاپوش تولید می شوند).

۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همان جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر
نسبت به جنس ترک با کار دهی بالای ۱۵ سال و با ضمانت می باشد. این کاور بدون آبرفت، رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن، قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی است.

۲.-مخمل شانل
پرز زیادی در سطح دارد که البته آن پرز عاریتی هست و ریزش دارد و نقش کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است. از نوع بافت تارپودی اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا میشود. مانند همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

کشدار بودن روفرشی و نوع کشدوزی آن

دومین نکته مهم که بسیاری از مردم در حین خرید به آن توجه ندارند کشدار بودن روفرشی ها می باشد. چراکه روفرشی های کشدار برای جلوگیری از بر هم زدن نظم رو فرشی ها گزینه بسیار مناسبی می باشند.

منتها روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. این امر باعث درد سر برای خانمها می باشد و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

سفارش روفرشی کشدار ترک عمده

سفارش عمده روفرشی کشدار 6 متری

شرکت تولیدی کیاپوش با بهره گیری از برترین امکانات توانسته است، موفقیت های عظیمی را در زمینه تولید انواع روفرشی به دست آورد. این شرکت نزد مردم از محبوبیتی فوق العاده و شهرتی بی نظیر بهره مند است.

در حال حاضر این شرکت علاوه بر تولید، توزیع روفرشی کشدار را از طریق روش هایی همچون فروش اینترنتی ایجاد کرده اند. بدین صورت مردم تنها با مراجعه به همین وب سایت از انواع مختلفی از این محصول ازجمله روفرشی کشدار 6 متری به شکل عمده بهره مند می شوند. و ثبت سفارش خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهند.

برای خرید روفرشی کشدار ترک و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش می توانید از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید. روش دیگر وبسایت کیاپوش می باشد. از طریق لینک وبسایت کیاپوش  می توانید به سایت فروش اینترنتی انواع طرح روفرشی کشدار کیاپوش دسترسی یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما