عرضه کننده روفرشی کشدار ۹ متری

عرضه کننده روفرشی کشدار ۹ متری


روفرشی کشدار 9 متری یکی از زیباترین و پرکاربردترین انواع روفرشی هایی است که امروزه برای محافظت از فرش مورد استفاده قرار می‌گیرد. کش دار بودن مزیت بسیار ویژه‌ای برای این محصول به شمار می‌آید که می تواند بر کارایی آن بسیار تاثیرگذار باشد؛ این روفرشی توسط شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان عرضه کننده روفرشی کشدار ۹ متری با قیمت مناسب و بدون واسطه ارائه می‌شود. کسانی که قصد خرید آن را دارند می‌توانند به طور مستقیم و بی واسطه در ارتباط با مشاوران ما از طریق همین سایت نسبت به تهیه این روفرشی خاص اقدام کنند.

عرضه کننده روفرشی کشدار ۹ متری

دلایل مرغوبیت روفرشی کشدار کیاپوش

دلایل مرغوبیت روفرشی کشدار

یکی از کالاهایی که امروزه جایگزین انواع روفرشی نادر بافت یزد می باشد و از آن برای محافظت از فرش ها در برابر ریختن مایعات و نور خورشید استفاده می‌شود روفرشی کشدار است. این روفرشی طرح های گوناگونی دارد و جنس آن می‌تواند از مخمل پورشه یا شانل باشد. بدین صورت می توان آن را با انواع دکوراسیون مدرن و سنتی تطبیق داد. روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

این کالا در اندازه های مستطیلی، گرد و مربعی موجود است و دلایل بسیار زیادی برای مرغوبیت آن وجود دارد. روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

خرید روفرشی کشدار ۹ متری جدید

خرید روفرشی کشدار ۹ متری جدید

روفرشی 9 متری جدید جدید در طرح ها و مدل های بسیار زیبا و جدید آن به در تولیدی کیاپوش تولید می شود. این روفرشی می‌تواند مورد استفاده بسیاری از خانه ها با دکوراسیون های متفاوت قرار بگیرد.

این روفرشی ها حتی در محیط‌هایی که دارای موکت هستند می توانند مورد استفاده قرار گیرند و زیبایی خاصی را در اتاق نشیمن ایجاد نمایند. از ویژگی‌های این نوع روفرشی ها که دلیل مرغوبیت آنها می‌باشد می‌توان به الیاف غیر آلرژی زای موجود در تهیه آنها اشاره کرد. همچنین طول عمر آنها می‌تواند بسیار عالی باشد و اینکه لکه پذیری در آنها به راحتی صورت نمی گیرد. مهم تر از همه این موارد این که قابلیت شستشوی راحتی دارند و در نهایت این که پرز نمی‌دهند.

برای خرید این روفرشی راه های متفاوتی وجود دارد که می‌توانند خریداران را از حضور در محل فروش بی‌نیاز کنند. بدین ترتیب مشتریان می توانند همچون یک فروشگاه مجازی به همین سایت مراجعه کنند. انواع مختلف این روفرشی را با تصویر کامل و با امکان بزرگنمایی به دقت مورد بررسی قرار دهند. در نهایت پس از استعلام قیمت روفرشی 9 متری از میان آنها گزینه های مورد نظر را بر اساس سلیقه و نیاز انتخاب کنند.

همچنین شماعزیزان می توانید به وبسایت کیاپوش نیز جهت خرید اینترنتی مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما