فروشنده انواع روفرشی ترک در کرج

فروشنده انواع روفرشی ترک در کرج


در سال های اخیر روفرشی نیک بافت یزد  کمتر مورد استفاده متقاضیان روفرشی قرار می گیرد. چرا که ضخامت و سنگینی این رو فرشی حمل و شستشوی آن را سخت می کند. علاوه بر این روفرشی های یزدی از روی فرش جابجا می شوند و نیاز به صاف کردن مجدد دارند. به همین علت روفرشی های کشدار متقاضیان بسیاری پیدا کرده است. شرکت تولیدی کیاپوش روفرشی کشدار ترک را با طرح ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می کند. این شرکت به عنوان فروشنده انواع روفرشی ترک در کرج  این کالا را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند.

ناگفته نماند که روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. چراکه وارد کنندگان کالا به علت کاهش هزینه های گمرکی جنس نامرغوب وارد می کنند. اما تولیدی کیاپوش نخ مرغوب و مواد اولیه را از ترکیه وارد می کند و خود به تولید روفرشی می پردازد.

 

بررسی کیفی روفرشی کشدار ترک

روفرشی ترک کشدار

 

در حال حاضر بسیاریی از خانم ها بر فرش های خود روفرشی پهن می کنند. گاهی برای تنوع و گاهی برای سختی شستشوی فرش حتی بر فرش 12 متری طرح کهکشان که ماشینی نیز هست، هم روفرشی کشدار پهن می کنند.

چرا که این روفرشی های ترک به دلیل کیفیت بالایی که دارند در بسیاری از نقاط منزل قابل استفاده می باشند و به راحتی نیز شستشو می‌شوند.

همچنین این روفرشی ها علاوه بر طرح های گوناگون در طرح فرش نیز تولید می‌شوند که اگر از طرح فرش خود خسته شدید می توانید به راحتی از این رو فرشی ها استفاده کنید. روفرشی پورشه تولیدی کیاپوش با روفرشی ترک برابری می کند. حتی با کارایی بالاتر و تراکم بیشتر نسبت به جنس ترک می باشند. نوع بافت این روفرشی سه نخ گرد و حلقوی می باشد. به طوریکه با قیچی خورد یک قسمت تاروپود آن از هم جدا نمی شود.

کشدوزی روفرشی کیاپوش

  بهتر است بدانید روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد. رو فرشی های ترک با چند سال استفاده مداوم از آن به هیچ عنوان خراب نمی شود و نمی پوسد و شما با خرید یک بار از این محصول تا مدت ها از آن استفاده خواهید کرد.

بررسی کیفی روفرشی کشدار ترک

مرکز خرید روفرشی ترک در کرج

 

شرکت تولیدی کیاپوش این روفرشی ها را با کیفیت های بی نظیری تولید و سپس عرضه می کند. همانطور که می دانید در گذشته لوازم و لباس های ترک از محبوبیت خاصی برخوردار بودند. شما با یک بار خرید این محصول تا مدت‌ها از خرید آن وسیله بی نیاز می شدید

روفرشی جنس پورشه نسبت به سایر رو فرشی ‌های مشابه قیمت بالاتری دارد که البته این به کیفیت بالای آن می ارزد. شما می توانید هر تعداد از این روفرشی را که می خواهید از طریق همین سایت خریداری کنید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما