فروشنده انواع روفرشی کشدار

فروشنده انواع روفرشی کشدار


روفرشی ها از لوازم مهم و ضروری هستند که برای محافظت از فرش ها مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان فروشنده انواع روفرشی کشدار در ایران این کالا را در دوجنس مخمل پورشه و مخمل شانل تولید می کند. روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند.

همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

فروشنده انواع روفرشی کشدار

انواع سایز بندی روفرشی کشدار

بهتر است بدانید روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.
از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود.

در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

روفرشی کشدار

خصوصیات روفرشی کیاپوش

همچنین روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.
این روفرشی مشکلات روفرشی های قبلی را ندارند.  تنوع زیاد در طرح و نقش های زیبا از دیگر ویژگی های این محصول است که موجب زیبایی هرچه تمامتر فضا می شود و به راحتی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ می شود. این روفرشی ها در ابعاد مختلف شش متری و نه و دوازده متری موجود هستند که به تمیزی طولانی مدت فرش و جلوگیری از حساسیت نسبت به پرز های فرش کمک میکند.

نوع بافت

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

خرید جدیدترین روفرشی کشدار

خرید جدیدنرین روفرشی کشدار تیم تولیدی کیاپوش با در اختیار داشتن دستگاه های مجهز و بروز قادر است انواع طرح های روفرشی کشدار را در نقش های زیبا و متنوع تولیدکند. و محصولاتی با کیفیت عالی و درجه یک را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این روفرشی های جدید در طرحهای کلاسیک، پتینه، گدار، طرح فرش، طرح سنگ، دو بعدی، سه بعدی ، طرح مدرن و طرح کودک و… در ابعاد مختلف و متناسب با فرش شما موجود هستند. جهت خرید این محصول به سایت کیاپوش مراجعه نمایید و محصولی با کیفیت را به صورت اینترنتی و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما