فروشنده بهترین روفرشی کشدار مخمل

فروشنده بهترین روفرشی کشدار مخمل


امروز روفرشی کشدار در بسیاری از خانه ها استفاده می شود. بخصوص خانه هایی که بچه کوچک دارند و به خاطر کثیف کاری هایی که دائما کودکان دارند و بر روی فرش لک ایجاد می‌کنند. اگر بخواهید با فروشنده بهترین روفرشی کشدار مخمل آشنا شوید ابتدا بهتر است بدانید بهترین روفرشی کشدار مخمل چه خصوصیاتی دارد؟ چه ویژگی هایی باعث می شود که یک روفرشی بهترین و با کیفیت ترین نوع آن محسوب شود؟

فروشنده بهترین روفرشی کشدار مخمل

تشخیص بهترین روفرشی مخمل

اصول نگهداری و شستشوی روفرشی مخمل

معرفی جنس مخمل پورشه

اگر به دنبال جنس مخمل باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس مخمل پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این جنس پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد.

برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید. همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

کشدوزی بی نظیر کیاپوش

ناگفته نماند کشدوزی روفرشی های کیاپوش با آنچه در بازار مشاهده می کنید متفاوت می باشد. روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. از مهمترین معایب آن ها نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز می باشد. تیم کیاپوش دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

خصوصیات مخمل شانل

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به شما نگویند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش آن کم کم ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

سفارش انواع روفرشی مخمل کشدار

سفارش انواع روفرشی کشدار

برای سفارش انواع روفرشی کشدار مورد نظرتان بهتر است به وبسایت خرید آنلاین کیاپوش مراجعه کنید. از این مرکز انواع مختلف طرح روفرشی کشدار را که بسیار با کیفیت و دارای جنس بسیار مرغوب هستند را خریداری کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان تیم کیاپوش در قسمت تماس با ما در سایت حاضر ارتباط بگیرید.

 از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما