فروشنده عمده روفرشی ترک در تبریز

فروشنده عمده روفرشی ترک در تبریز


رو فرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. بسیاری از فروشندگان برای کاهش هزینه های گمرکی روفرشی های بی کیفیتی را وارد کرده و روانه بازار می کنند. سپس این محصولات بی کیفیت را بنام روفرشی ترک اصل به مشتری می فروشند. شرکت تولیدی کیاپوش نخ و مواد اولیه را از ترکیه وارد کرده و به تولید رو فرشی می پردازد. تیم تولیدی کیاپوش چند است که در این زمینه فعالیت دارد و با تولید روفرشی ترک باکیفیت، فروشنده عمده روفرشی ترک در تبریز محسوب می شود. در واقع این شرکت روفرشی های تولیدی خود را نه تنها به تبریز بلکه به سراسر ایران ارسال می کند.

فروشنده عمده روفرشی ترک در تبریز

مشخصات بهترین روفرشی کشدار ترک

مشهصات بهترین روفرشی ترکرو فرشی های موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. بهترین روفرشی ترک تولید داخلی دارای ویژگی‌ها و همچنین مشخصات بسیار بارز و نظیری است. هر کدام از این ویژگی ها مورد توجه افراد بسیاری قرار دارند. در کل به همین علت است که روز به روز به تعداد مشتریان در این باره افزوده می‌شود. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم به مقایسه مهمترین ویژگی ها و همچنین مشخصات بسیار بارز و بی نظیر روفرشی ترک کیاپوش و روفرشی ترک سطح بازار اشاره کنیم که عبارتند از:

  • چرا باید روفرشی کشدار ترک کیاپوش را بخریم؟

    1. کشدار بودن و نوع دوخت

    روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی بهمراه دارد چرا که سایز فرش نیست.
    از مهمترین این معایب جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج شده و این امر باعث درد سر برای خانمها می شود. آن ها دائما باید روفرشی کشدار را تنظیم کنند. این رو فرشی ها در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت آنچنانی ندارند.
    اما کارشناسان کار آزموده شرکت کیاپوش برای ایستایی فرش روش جدیدی را بکار می گیرند. در وسط این روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. همین امر باعث شده که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

    2. نوع بافت پارچه مورد استفاده برای روفرشی کشدار

    روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی هستند که متشکل از سه نخ می باشد. دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، به هیچ وجه تار و پود از هم جدا نمی شود. و این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
    دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل ( دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و… می باشد) که دارای بافت تار و پودی هستند می‌باشد.

    3. تسریع در تولید روفرشی و چاپ طرح و تثبیت رنگ بر آن

سومین مزیت روفرشی های کشدار کیاپوش این است که یک هفنه پس از ثبت سفارش مشتری تولید و سپس ارسال می شوند. چراکه تولیدی کیاوش مجهز به دستگاههای پیشرفته و بروز و نیز کارشناسانی کارآزموده و مجرب می باشد. همچنین طرحی که طبق سلیقه مشتری بر روفرشی چاپ می خورد از دستگاه تثبیت رنگ می گذارد. به همین دلیل با شستشوی مکرر، رنگ و طرح موجود بر روفرشی از بین نرفته و حتی کمرنگ نمی شود. دیگر مزیت کیاپوش این است که روفرشی های موجود در بازار طرح های مشخصی دارند که مشتری ناچار یکی از آن ها را می تواند انتخاب کند، ولی تولیدی کیاپوش طرح دلخواه مشتری را بر روفرشی چاپ می زند.

بازار خرید روفرشی ترک در تبریز

بازار خرید روفرشی ترک در تبریز شرکت تولیدی کیاپوش توانسته‌است تا کنون به روشهای بسیار مختلف و متنوعی از جمله آنلاین و غیر حضوری این محصول با کیفیت بسیار بالا را به دست تمامی مردم سراسر کشور برساند. بدین ترتیب افرادی که می‌خواهند این کالای با کیفیت را خریداری کنند، می توانند در عرض مدت زمان  کوتاهی از این کالای با کیفیت بالا بهره مند شده و از آن نهایت استفاده را ببرند. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش روفرشی خود از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید. کارشناسان تیم کیاپوش طرح ها و رنگ های انواع روفرشی را در فضای مجازی در اختیار شما خواهند گذاشت. بعلاوه در راستای نیاز و خواست شما راهنمایی لازم را انجام خواهند داد.

تمامی افرادی که می خواهند از مراکز بازار خرید روفرشی ترک تبریز اقدام به خرید این کلای باکیفیت کنند، می‌توانند از طریق همین سایت با تیم تولیدی کیاپوش ارتباط گیرند. بدین ترتیب از تخفیف های خرید عمده و اینترنتی بهره مند شوند. بدین ترتیب می توانند بابت محصول خریداری شده هزینه پایین تری  پرداخت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما