فروشنده عمده روفرشی طوسی 3 متری

 فروشنده عمده روفرشی طوسی 3 متری


روفرشی طوسی محافظ خوبی برای فرش‌های موجود در خانه‌هایی است که از رنگ‌های تیره برای دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنند. البته با توجه به درجه رنگ طوسی که می‌تواند روشن یا تیره باشد می‌توان از آن در هر محیطی استفاده کرد. این روفرشی کشدار است و  اصطکاک خوبی را با زمین برای جلوگیری از لیز خوردن ایجاد می‌کند. تهیه روفرشی کشدار با هر سلیقه ای برای هر خانه‌ای در راستای جلوگیری از کثیف شدن فرش مهم است. شرکت تولیدی کیاپوش فروشنده عمده روفرشی طوسی 3 متری و یا رنگ های دیگر و ابعادی دیگر نیز هست.

روفرشی طوسی 3 متری

 روفرشی کشدار طوسی 3متری کیاپوش

روفرشی طوسی در سایز‌های مختلف و طرح‌های متفاوت تولید می‌شود. افرادی که به تعویض فرش علاقه زیادی دارند ولی شرایط لازم برای خرید مجدد آن را ندارند می‌توانند با تهیه این محصول این تغییر را ایجاد کنند. این محصول در انواع مختلف کش دار و ساده در بازار به فروش می‌رسد که با توجه به سلیقه شخصی می‌توان یکی از آن‌ها را تهیه کرد.

 روفرشی کشدار طوسی 3متری کیاپوش

نوع دوخت و کشدوزی کیاپوش

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. نتیجتا روی ۹۰درصد از فرشها جابجایی زیادی دارند. ضمن اینکه این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد. چرا که سایزبندی نشده اند. از مهمترین این معایب جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. تا جایی که روفرشی گاها از گوشه فرش جابجا می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها می شود. آن ها دائما باید روفرشی کشدار را تنظیم کنند. این روفرشی ها در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش توسط کارشناسان کار آزموده نوعی دوخت را طراحی کرده اند که جابجایی روفرشی بر روی فرش را به حداقل می رساند. اگر چه این نوع زمان بر است و هزینه زیادی برای ما دارد. اما بخاطر رضایتمندی مشتریان عزیز، مجموعه کیاپوش با این نوع دوخت خاص روفرشی ممتاز خود را به هموطنان عزیز تقدیم کند. همچنین در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی روفرشی را کنترل کند و باعث می شود که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.  از دیگر مزایای این محصول شستشوی آسان آن است که باعث می‌شود فرد بدون هیچ نگرانی درباره رنگ پریدگی و پخش شدن رنگ‌ها آن را با دست یا با ماشین‌های لباسشویی شستشو دهد.

 سالم بودن روفرشی سالم به عواملی همچون بکار بردن نخ‌های سالم و مرغوب و برند تولید کننده آن بستگی دارد. تولیدی کیاپوش نخ و مواد اولیه را از ترکیه تهیه می کند و خود به تولید روفرشی می پردازد.

روفرشی چاپ شده کیاپوش

مشاوره خرید  عمده روفرشی طوسی سه متری

خزید روفرشی 3 متری از مراکزی که دارای تیم مشاوره خرید هستند شرایطی را فراهم می‌آورد که خریدار با مشورت با تیم پشتیبانی بهترین انتخاب را داشته باشد. تیم تولیدی کیاپوش مشاوران کارآزموده در این زمینه دارد و می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. شما نیز می توانید از قسمت تماس با ما در همین سایت از پشتیبانی سایت مشاوره  لازم را در زمینه خرید روفرشی بگیرید.

شرکت تولیدی کیاپوش در تولید محصولات خود از جدید ترین طرح‌های روز دنیا، دستگاه‌های بروز، مواد اولیه با کیفیت و غیره استفاده می‌کند. تیم کیاپوش در تلاش است تا با شناخت نیاز مشتریان انواع روفرشی مرغوب و زیبا را تولید کند. علاوه بر روفرشی، تولیدی کیاپوش پرده، رومیزی، روبالشی و… انواع کاور با طرح سلیقه مشتری را تولید و چاپ می زند. سپس تثبیت رنگ می کند. سایت خرید آنلاین روفرشی کشدار کیاپوش راه اندازی شد تا مشتریان بتوانند براحتی طرح مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما