فروشگاه انواع روفرشی کشدار اصفهان

فروشگاه روفرشی نیک بافت یزد کشدار اصفهان اقدام به عرضه آنلاین انواع مدل ها و رنگ های روفرشی با بالاترین کیفیت و قیمت کرده است به همین دلیل توانسته پاسخگوی نیاز تمام مشتریان سراسر کشور باشد روفرشی یا کاور فرش می تواند از فرش و ریشه فرش به خوبی محافظت کند و از کثیف شدن فرش هم جلوگیری می نماید و در طرح های مدرن و زیبایی تولید می شود‌.

فروشگاه انواع روفرشی کشدار اصفهان

انواع سایزبندی روفرشی کشدار

انواع سایزبندی روفرشی کشدار انواع سایز بندی روفرشی کشدار شامل گزینه های زیر می شوند:

  • سایز 4 متری
  • سایز 6 متری
  • سایز 12متری
  • سایز 9 متری

علاوه بر سایز های بالا مشتریان می توانند هر سایزی را که می خواهند به تولید کننده سفارش دهند تا برای آن ها تولید کند روفرشی و فرش 12 متری طرح کهکشان کشدار همان طور که از نامش مشخص است دور تا دور پشت روفرشی کش دار است که این باعث شده به هیچ عنوان روفرشی از روی فرش جمع نشود و سر نخورد این مدل روفرشی مدرن باعث شده علاقه بسیاری از خانم ها را برای خرید روفرشی افزایش دهد چون بسیاری از افراد به دلیل این که روفرشی از روی فرش جمع می شود از خرید کاور فرش یا همان روفرشی ممانعت می کنند.

روفرشی ها در متنوع ترین طرح ها قابل تولید هستند و حتی شما می توانید مطابق با طرح روی فرش طرح روفرشی را خریداری کنید و اگر طرح مورد نظر خود را پیدا نکرده اید می توانید به راحتی به تولید کننده سفارش دهید تا طرح مورد نظر شما را تولید کند یکی از طرح هایی که امروزه بسیاری از افراد علاقمند آن هستند چاپ نقشه کشور یا شهر مورد علاقه خود روی روفرشی می باشد که در این مورد هم می توانید به راحتی سفارش خود را به تولید کننده بدهید این طرح روفرشی بیشتر برای اتاق کودک استفاده می شود.

بررسی مشخصات کیفی روفرشی اصفهان

بررسی مشخصات کیفی روفرشی اصفهان مشخصات کیفی روفرشی اصفهان شامل گزینه های زیر می شوند:

  • دوام عالی دارد چون بافت با استحکام و مقاومی دارد.
  • در برابر شستن زیاد به هیچ عنوان کیفیت و رنگ آن تغییر پیدا نمی کند.

روفرشی های کشدار در جنس های مختلفی مانند شانل، ابریشم و…. تولید می شوند که این باعث شده تمام مشتریان بتوانند مطابق با بودجه خود روفرشی مناسبی را تهیه کنند نه تنها روفرشی کشدار بلکه روفرشی های معمولی هم از طرح های زیبایی برخوردار می باشند به طوری که از نظر شکل ظاهری با فرش هیچ تفاوتی ندارد و بدون لمس کردن به هیچ عنوان شما نمی توانید روفرشی بودن آن را تشخیص دهید که این باعث شده شما بتوانید با هزینه کمی به راحتی روفرشی کاملا شبیه به فرش را تهیه کنید بدون این کسی متوجه شود که داخل منزل شما فرش وجود ندارد.

فروش مستقیم روفرشی کشدار اصفهان

فروش مستقیم روفرشی کشدار اصفهان فروش مستقیم روفرشی کشدار اصفهان باعث شده میزان کالای فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد چون مشتریان می توانند بدون واسطه و با قیمت کمتری از بازار محصول را تهیه کنند و این می تواند هر خریداری را مجذوب کند علاوه بر این مزیت های فراوان روفرشی کشدار باعث شده فروش پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در برابر نور مستقیم خورشید از فرش محافظت می کند و از رنگ رفتگی فرش جلوگیری می نماید باعث حفظ شدن خواب فرش می شود.
  • از به هم خوردن بافت فرش جلوگیری می کند.
  • ظاهری شیک و مجلل دارد و می تواند دکوراسیون منزل شما را زیبا و لوکس کند.
  • از پاره شدن و سوخته شدن فرش جلوگیری می کند‌.
  • در رنگ و طرح های متنوع و شیکی تولید می شود که می توان به روفرشی کشدار مدرن، روفرشی کشدار سنتی روفرشی کشدار چهارخونه و…‌ اشاره کرد.
  • سبک است و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید به هیچ عنوان از روی فرش جمع نمی شود و سر نمی خورد.
  • قابلیت شست و شو دارد در سایزهای مختلفی قابل تولید می باشد طول عمر و دوام بالایی دارد.
2

  1. شما در شهر اصفهان نمایشگاه و یا فروشگاه مجهز روفرشی رو دارید و اگر نمایشگاه دارید لطف کنید آدرس رو برام بفرستید.

    • سلام رضایی. وقت بخیر. لطفا در خصوص پاسخگویی به سوالات از طریق تکمیل فرم موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما