فروش عمده موکت ترکی با قیمت مناسب

فروش عمده موکت ترکی با قیمت عمده بازار پر رونقی دارد. این محصول نوعی کف پوش می باشد که در کف اتاق، سالن، هواپیما، اتومبیل و قطار استفاده می شود

فروش عمده موکت ترکی با قیمت مناسب

جدیدترین موکت های ترکی در بازار تهران

جدیدترین موکت های ترکی در بازار تهران جدیدترین موکت های ترکی در بازار تهران فروش فوق العاده ایی دارند. از انواع الیافی که در تولید موکت ها استفاده می شود گزینه های زیر را می توان نام برد:

  • پلی آمید: این نمونه یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه موکت می باشد. از ویژگی های این موکت ها موارد زیر را می توان نام برد: 1- حالت ارتجاعی خوبی دارد. 2- در مقابل کثیفی مقاومت بالایی دارد. 3- در برابر سایش مقاومت بالایی دارد. 4- حداقل پرز دهی را دارد.
  • پلی استر : از مزیت های این نوع نخ می توان موارد زیر را نام برد: 1- انعطاف پذیری و مقاومت خوبی دارد. 2- ضد حساسیت می باشد. 3- در برابر بید و کپک مقاوم می باشد. 4- با شامپو و دیگر تمیز کننده ها می توان به راحتی آن ها را تمیز کرد.
  • پلی پروپیلن: از ویژگی های این نوع الیاف موارد زیر را می توان نام برد: 1- در مقابل لک و کثیفی مقاوم است. 2- نسبت به دیگر الیاف ارزان تر می باشد. 3- در برابر آب، رطوبت، لکه، فشار زیاد، الکتریسیته مقاومت خوبی دارد.
  • الیاف پشم: این نمونه از گران ترین و بهترین الیاف برای تولید موکت می باشد و بسیار نرم و لطیف است و مقاومت و استحکام بی نظیری دارد. بهترین الیاف هم نمی توانند خصوصیات و مزیت های منحصر به فرد پشم را داشته باشند. چون این الیاف از هر نظر فوق العاده می باشند.

مقایسه موکت خارجی و موکت ایرانی

مقایسه موکت خارجی و موکت ایرانی نشان می دهد که از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با هم ندارند. در هنگام خرید موکت باید به نکات زیر توجه شود:

  • برای مکان های پر تردد مانند راهرو، فضای نشمین و….. باید از موکت های بادام، ضخیم و مقاوم استفاده کرد. اگر برای این مکان ها موکت های ضعیف انتخاب شود موکت با گذشت زمان شکل و پرزهای خود را زود از دست می دهد. برای تشخیص دادن کیفیت موکت می توانید پشت موکت را نگاه کنید اگر دارای گره های فشرده و نزدیک به هم بود موکت کیفیت بی نظیری دارد.
  • اگر فرزند کوچکی دارید یا خانواده پر جمعیت هستید از خریدن موکت های با پرز بلند خورداری کنید چون این موکت ها را نسبت به موکت هایی که دارای پرزهای کمی می باشند به سختی می توان آن ها تمیز کرد و کثیف شدن آن ها می تواند باعث بیماری کودک شما شود.
  • در هنگام خرید موکت به اندازه فضا هم توجه کنید برای مکام های کوچک سعی کنید موکت های رنگ روشن را انتخاب کنید چون این ها می توانند فضای شما را بزرگ و دل باز نشان دهند.
  • در انتخاب موکت به نوع دکوراسیون و فضای منزل خود توجه کنید. به عنوان نمونه اگر مبل ها و وسایل شما تک رنگ و خنثی می باشد. می توانید موکت های طرح دار و متنوعی را انتخاب کنید.

انواع مختلف موکت و مزایای آن

انواع مختلف موکت و مزایای آنانواع مختلف موکت شامل موارد زیر می شود که ما به طور خلاصه و گذرا به آن ها اشاره ایی کوتاه می اندازیم:

  • موکت های با پرز بلند: اگر می خواهید کف منزل شما نرم و راحت باشد. باید از این موکت ها استفاده کنید. علاوه بر این، این موکت ها بسیار گرم هستند و می توانند مکان مورد نظر را گرم کنند. این موضوع برای مناطق سردسیر بسیار اهمیت دارد که در زمستان مکان را گرم نگاه دارند.
  • موکت های کبریتی: این موکت ها از قدیمی ترین موکت ها محسوب می شوند و قیمت ارزانی دارند. بنابرین اگر می خواهید با کمترین هزینه این محصول را خریداری کنید می توانید به سراغ این مدل ها بروید.
  • موکت های چمن مصنوعی: این نمونه موکت ها همان طور که از نامشان پیداست مانند چمن می باشند و رنگ شان سبز است. معمولا برای اتاق پسر بچه ها که فوتبال دوست دارند از این مدل استفاده می شود. همچنین برای کف سالن های ورزشی، بالکن، تراس های سقف دار هم استفاده می شوند.
  • موکت های طرح دار: اگر اندازه مکانی که می خواهید آن را موکت کنید بزرگ می باشد می توانید از این دست موکت ها استفاده کنید.

از مزیت های استفاده از موکت ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این گونه محصولات عایق صدا و حرارت هستند بنابرین می توانند مکان را گرم کنند و از پخش سر و صدا هم جلوگیری کنند.
  • موکت ها نرم و راحت می باشند و شما می توانید با نشستن روی آن ها احساس راحتی کنید.
  • دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشند و می توان آن ها را با دکوراسیون های مختلف ست کرد.
  • موکت هایی که پرزهای کمی دارند و یکدست می باشند می توانند مکان های کوچک را بزرگ جلوه دهند.
  • انواع موکت ها جزو بادام ترین کف پوش ها هستند.
  • این گونه محصولات را می توان با جارو برقی آن ها را تمیز کرد.

راهنمای خرید موکت ترکی ارزان قیمت

راهنمای خرید موکت ترکی ارزان قیمت شامل موارد زیر می شود:

  • برای خرید باید به سراغ برندهای با کیفیت و ارزان رفت چون برخی از تولید کنندگان این محصول با کاهش هزینه های تولید کرده اند سعی کرده اند محصول را با قیمت ارزان تری عرضه کنند.
  • برای خرید باید به سراغ موکت هایی رفت که با الیاف ارزان و با کیفیت تولید شده اند. 

موکت ها پرز دار را می توان حتی به جای قالی هم استفاده کرد چون این ها ضخامت بسیار بالایی دارند و در زمستان می توانند مکان مورد نظر را گرم نگاه دارند. در مکان هایی که مبل استفاده می شود می توان به جای پرداخت هزینه زیاد برای خرید فرش ها از این موکت ها استفاده کرد. موکت ترکی جدید توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. شما می توانید با مقایسه انواع موکت ها بهترین نمونه و طرح و مدل را انتخاب کنید.

مزایای موکت باعث شده بسیاری از افراد به جای خرید فرش این گونه محصولات را خرید کنند و به جای قالی مبل خرید کنند تا هم زیبایی دکوراسیون خود را افزایش دهند هم هزینه کمتری را صرف خرید کنند. چون موکت ها علی الخصوص موکت های پرز دار از نظر ضخامت هیچ تفاوتی با انواع فرشها ندارند. علاوه بر این دارای طرح و رنگ های متنوعی می باشند و می توان آن ها را با تمام دکورسیون ها ست کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما