فروش مستقیم روفرشی کشدار فانتزی

فروش مستقیم روفرشی کشدار فانتزی


روفرشی کشدار محبوبیتی بسیاری در بین افراد به ویژه بانوان به دست آورده است. به همین دلیل شرکت تولیدی کیاپوش چندین سال است که در زمینه تولید و فروش مستقیم روفرشی کشدار فانتزی و سایر انواع طرح ها با بهترین کیفیت می پردازد. البته نوع کشدوزی روفرشی بسیار اهمیت دارد. چه بسا افرادی که از بازار روفرشی کشدار خریداری می کنند باز هم از ایستایی روفرشی بر فرش های خود رضایت چندانی ندارند. آن ها عارض اند که روفرشی خریداری کردند تنها یک دور دوزی ساده دارد و دائما از روی فرش سر می خورد و نیاز به تنظیم و صاف کردن دارد.

تولیدی کیاپوش جهت رفع این مشکل دوخت جدیدی به کار می بندد. به این ترتیب که در وسط روفرشی به جای کش نوار های قابل تنظیمی قرار می دهد که جایجایی روفرشی کنترل شود. این نوار ها موجب می شوند، روفرشی مانند یک کاور روی فرش فیکس شود و از جمع شدن روفرشی جلوگیری شود. بدین ترتیب شاهد ایستایی چشم گیر روفرشی بر روی فرش هستیم.

فروش مستقیم روفرشی کشدار فانتزی

راهنمای خرید بهترین روفرشی فانتزی

بهترین روفرشی، کاوری است که بهترین جنس و کیفیت را داشته باشد. تولیدی کیاپوش جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم را به شما پیشنهاد می کند. چراکه بافت این پارچه سه نخ و از نوع تاری حلقوی می باشد. به طوریکه اگر از از قسمتی قیچی بخورد برخلاف همه ی پارچه ها، تارو پود آن از هم جدا نمی شود. این نشاندهنده ی استحکام این پارچه می باشد. این پارچه کاملا مناسب روفرشی است. چراکه هم سبک و قابل حمل است و هم براحتی می توان آن را در ماشین لباسشویی خانگی شست. براحتی می توانید روی آن جارو برقی بکشید.

به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن توسط کیاپوش، مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

مراقب جنس مناسب روفرشی باشید

اما جنس دیگری وجود دارد به نام مخمل شانل که با نام های دیگری از جمله مخمل دورو مخمل کوبید و مخمل فشرده یاد می شود. این پارچه برای روفرشی استفاده می شود اما مناسب روفرشی نیست. چراکه بافت این پارچه دو نخ و از نوع تارو پودی است. یعنی مانند همه ی پارچه ها چنانچه از قسمتی قیچی بخورد، تارو پود آن از هم می گسلد. علاوه برآن این پارچه پرز زیادی در سطح دارد که این پرز عاریتی می باشد. به همین علت با هر با شستشو پرز زیادی از دست می دهند و طرح و نقش روی آن از بین می رود.

 

راهنمای خرید بهترین روفرشی فانتزی

طرح های چاپی بر روفرشی کیاپوش

مزیت های استفاده از روفرشی فانتزی

در گذشته طراحی روفرشی بسیار ساده بود. بسیاری از افراد روفرشی ها را با طرح ها و مدل های ساده تری نسبت به نمونه های جدید تولید و عرضه می نموده اند. به همین علت پیشرفت در تکنولوژی و دنیای مد سبب شد تا انواع روفرشی فانتزی با بهترین کیفیت تولید شود و در اختیار بازار و خریداران قرار گیرد.

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. حتی اگر از خودتان یا کودکتان عکس باکیفیتی داشته باشید می توانید آن را بر روفرشی اتاقتان چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید. حتی بنابه سفارش مشتری روفرشی گرد هم تولید میشود . یعنی کارشناسان کیاپوش هر طرحی که مشتری پسند کند را گرد می کنند و بر روفرشی چاپ می زنند.

فروشنده روفرشی کشدار فانتزی

فروشنده روفرشی کشدار فانتزی تولیدی کیاپوش با عرضه روفرشی کشدار فانتزی در متراژ و سایز های مختلف توانسته است که محصولات خود را به صورت مستقیم و با نرخ پایین و مناسبی به فروش برساند و آنها را در اختیار سایر خریداران و مصرف‌ کنندگان در سراسر کشور قرار دهد.

تولیدی کیاپوش با تولید  انواع روفرشی فانتزی درجه یک آنها را با ترکیب رنگ های بسیار زیبا و جذاب به صورت آنلاین و از طریق سایت اینترنتی خرید آنلاین کیاپوش عرضه می نماید. و با فروش عمده آنها توانسته به جذب مشتری و اشباع بازار داخلی در سراسر کشور کمک کند.

شما عزیزان  می توانید برای راهنمایی بیشتر از طریق تماس باما در سایت حاضر با کارشناسان کیاپوش ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما