فروش ویژه روفرشی ترک در تبریز

فروش ویژه روفرشی ترک در تبریز


روفرشی ها جزء دسته محصولات و اشیایی می باشند که دارای اهمیت زیادی در زندگی می باشند. با استفاده از آن ها می توان فرش های منازل را برای مدت زمان طولانی تمیز و مرتب و سالم باقی نگاه داشت. روفرشی ترک کشدار بسیار پرطرفدار می باشد. فروش ویژه روفرشی ترک در تبریز نیز توسط تولیدی کیاپوش نیز صورت می گیرد.

شرکت تولیدی کیاپوش با داشتن کارشناسان مجرب و کارآزموده و دستگاه های بروز، پس از وارد کردن نخ از ترکیه خود به تولید روفرشی کشدار می پردازد. سپس طرح های متنوع را بر روی روفرشی چاپ می زند. پی از آن با دستگاه تثبیت رنگ، طرح و رنگ را بر روی آن ثابت می کند.

اما روفرشی های ترک موجود در بازار کیفیت های متفاوتی دارند. چرا که واردکنندگان برای خلاصی از شر هزینه های گمرک، جنس بی کیفیت را وارد و روانه ی بازار می کنند. به این صورت با هزینه ی کمتر سود بیشتری کسب می نمایند.

روفرشی ترک در تبریز

مهمترین خصوصیات روفرشی ترک کشدار کیاپوش

در این قسمت قصد داریم به بررسی مهم ترین خصوصیت انواع روفرشی های ترک کشدار  کیاپوش بپردازیم؛

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی بهمراه دارد چرا که سایز نشده اند. از مهمترین این معایب جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد تا جایی که روفرشی گاها از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمهای شده و دائما باید روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت آنچنانی ندارند.

  •  شرکت کیاپوش توسط کارشناسان کار آزموده نوع دوختی را ابداع کرده است که این مشکل را برطرف کند. به طوریکه در وسط بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارند که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. به عبارت دیگر  باعث می شود که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.
  • روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی هستند که متشکل از سه نخ می باشد. به این ترتیب دقیقا همانند روفرشی های ترک  دارای استحکام بالایی هستند. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو. مخمل کوبید و .و.میباشد ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.
  • سومین خصوصیت این می باشد که روفرشی های کشدار کیاپوش با توجه به داشتن دستگاههای پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش آماده و ارسال می شوند.

روفرشی کشدار تبریز

مرکز خرید روفرشی ترک در تبریز

شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان مرکز خرید روفرشی ترک در تبریز بهترین جنس روفرشی را (جنس پورشه) که با جنس ترک برابری می کند و حتی متراکم تر از آن است با قیمت تولیدی و بدون واسطه به تبریز و سایر شهرها ارسال می کند.

 این شرکت وبسایتی دارد به نام کیاپوش که در آن انواع روفرشی های کشدار برای فروش آماده سفارش می باشند. اشخاص می توانند با بررسی طراحی ها و رنگ بندی های آن ها گزینه مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند.

 روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شستشو با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

قیمت روفرشی ترک کشدار به عوامل مختلفی چون جنس  و ابعاد روفرشی بستگی دارد. چراکه تولیدی کیاپوش انواع روفرشی را در ابعاد 6متری، 8متری، 9 متری، 12 متری و … می پردازد.

برای راهنمایی بیشتر می توانید از قسمت تماس باما در همین سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما