فروش ویژه روفرشی کشدار سه بعدی

فروش ویژه روفرشی کشدار سه بعدی


برای مراقبت از قالی های زیبا و گران قیمت خود می توانید از روفرشی ها استفاده کنید. این روفرشی ها از کثیف شدن فرش جلوگیری می کنند و هم دارای کش هستند و به خوبی فرش را در خود جای می دهند. امروزه فروش ویژه روفرشی کشدار سه بعدی دارای متقاضیان زیادی است. در فروش های ویژه بهترین نمونه ها با قیمت مقرون و به صرفه و با دو روش مستقیم و آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد. شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولیدی روفرشی کشدار فعالیت دارد.

این شرکت دارای دستگاه های مجهز و بروزی است و به همین علت تا یک هفته پس از ثبت سفارش، محصول را به دست مشتری می رساند.

فروش ویژه روفرشی کشدار سه بعدی

بررسی کیفیت روفرشی سه بعدی کیاپوش

بررسی کیفیت مواد اولیه روفرشی سه بعدی

دوخت کش روفرشی

اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. چون که می خواهند بر هرفرشی حتی غیر استاندارد هم نصب شود. بدین ترتیب این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد. از جمله اینکه باعث زحمت خانم ها شده و دائما نیاز است که آن را صاف کنند.

اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند.

استفاده از بهترین جنس پارچه برای روفرشی

بافت این پارچه متشکل از سه نخ گرد و از نوع تاری حلقوی می باشد. این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با ضمانت کار دهی بالای ۱۵ سال می باشد.  از دیگر خصوصیات آن اینکه بدون آبرفت می باشد. دارای رنگ ثابت است و براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد.

 نخ هایی که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرند ابریشم هستند و در کل می توان گفت که این مواد مصرفی با کیفیت و مرغوب هستند و تغییر رنگ نمی دهند، چروک نمی شوند و به مرور زمان هم دچار پوسیدگی نمی شوند.

در عوض مخمل شانل یا دورو یافشرد پارچه است با بافت تارو پودی و دو نخ. این پارچه دارای پرز زیادی در سطح می باشد که البته این پرز عاریتی است. به همین علت با هر با شستشو پرز زیادی از دست می دهد و دیگر طرح و نقش اولیه را ندارد. این پارچه برای روفرشی ضعیف می باشد.

سایز بندی روفرشی کشدار

سایزبندی متنوع روفرشی کشدار سه بعدی روفرشی ها نمونه ها و مدل های مختلفی دارند که نه تنها از نظر جنس و طرح و رنگ بلکه از نظر سایز هم با یکدیگر متفاوت هستند. شما عزیزان همواره می توانید متناسب با سایز قالی و یا گلیم خود آنها را انتخاب کرده و تهیه نمایید.

می توان گفت که روفرشی ها را می توان در سایز های ۶ متری، ۹ متری و همچنین ۱۲ متری و … تولید کرد. سایزبندی متنوع روفرشی کشدار سه بعدی انتخاب را برای مصرف کنندگان عزیز آسان تر می کند. تنوع در سایز ها انتخاب ها را هم گسترده تر می کند. با انتخاب کردن بهترین نمونه ها متناسب با سایز قالی های خود می توان به خوبی اطراف قالی را پوشش داد و ازکثیف شدن آن جلوگیری کرد.

تامین کننده روفرشی کشدار سه بعدی

تامین کننده روفرشی کشدار سه بعدی شرکت تولیدی کیاپوش همواره جزو برترین تامین کنندگان روفرشی کشدار سه بعدی در ایران به شمار می رود. این تولیدی بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها را برای شما فراهم می کند تا بتواند با جلب رضایت شما عزیزان اعتبار خود را هم افزایش بدهد. لازم به ذکر است که این تولیدی تجربه و قدمت زیادی دارد و به گونه ای  فعالیت می کند تا بتواند همیشه آماده خدمت رسانی و تامین نیاز شما باشد.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی سه بعدی، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان ما ارتباط بگیرند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند علاوه بر طرح سه بعدی، انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما