قیمت روز روفرشی کشدار ۹ متری

قیمت روز روفرشی کشدار ۹ متری


یکی از مهم ترین اقلام برای خانه ها به منظور مرتب دیده شدن خانه، روفرشی ها می باشند. رو فرشی ها انواع مختلفی دارند و در سایز های مختلف می باشند. قیمت روز روفرشی کشدار ۹ متری ترک با توجه به سایز، نوع، طرح و کیفیت آن متفاوت می باشد. این روفرشی ها در کیفیت بی نظیر و با استفاده از بهترین متریال توسط شرکت کیاپوش تولید می شوند. این شرکت انواع روفرشی کشدار را با قیمت بعمده به صورت مستقیم و بدون واسطه سودجویان عرضه می کند.

قیمت روز روفرشی کشدار ۹ متری

انواع جنس روفرشی کشدار

مدل هی جدید روفرشی 9 متری

جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد می باشد. بافت (تاری حلقوی) این پارچه به گونه ایست که اگر حتی از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک با کار دهی بالای ۱۵ سال و با ضمانت نیز می باشد.

این روفرشی ها از بهترین نخ ها تولید می شوند و کیفیت و ثبات رنگی بالایی نیز دارند. با استفاده از روفرشی ها امکان تمیز نمودن و مرتب نمودن سریع وجود دارد و نیازی به شستشوی مکرر فرش ها نمی باشد. انواع روفرشی 9 متری برای استفاده در اتاق خواب ها، پذیرایی و آشپزخانه مناسب می باشند.

مخمل شانل
پرز زیادی در سطح دارد که البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است و از نوع بافت تارپودی می باشد. اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا میشود مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

فروشنده روفرشی کشدار ۹ متری ترک

فروشنده روفرشی کشدار ۹ متری ترک

تولید روفرشی در انواع طرح ها و مدل های مختلف برای استفاده در خانه ها با سبک های مختلف دکوراسیون، در تولیدی کیاپوش انجام می گیرد. خرید روفرشی 9 متری به دلیل اندازه مناسب این روفرشی بازار خرید بسیار پر رونقی دارد. این روفرشی ها به صورت عمده و جزیی نیز عرضه می شوند. از انواع روفرشی های به روز و با امکان استفاده راحت، روفرشی کشدار 9 متری می باشد.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را  به همراه قیمت روز آن ها مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما