قیمت عمده روفرشی ترک در کرج

قیمت عمده روفرشی ترک در کرج


لازم به ذکر است که روفروشی یکی از وسایلی می باشد که بسیار پرکابرد و ضروری در منزل است. روفرشی ترک کرج، یکی از انواع مختلف روفرشی ها می باشد که از جنس و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت عمده روفرشی ترک اصل در کرج بسیار ارزان و به صرفه می باشد. این روفرشی را نیز در حال حاضر شرکت تولیدی کیاپوش تولید می کند. این شرکت مجهز به بروزترین دستگاه های چاپ و تثبیت رنگ بر رو فرشی می باشد. به عبارت دیگر هر طرح که مشتری بخواهد، را تولیدی کیاپوش، بر روفرشی سایز دلخواه مشتری چاپ می زند.

قیمت عمده روفرشی ترک در کرج

روفرشی ترک چه خصوصیاتی دارد؟

روفرشی ترک چه خصوصیاتی دارد؟ در این قسمت لازم است بیان شود که روفرشی ترک اصل دارای ویژگی ها و خصوصیاتی می باشد که در این جا به شرح و توضیح این موارد می پردازیم. تا مشتریان و مصرف کنندگان عزیز از این اطلاعات آگاهی داشته باشند و خرید بهتر و مطمئن تری انجام دهند.

کیفیت مواد اولیه

یکی از خصوصیات روفرشی ترک این است که در تولید آن، بهترین و با کیفیت ترین مواد و اولیه و بهترین نخ و الیاف به کاررفته است. همین امر سبب شده است که از جنس با کیفیتی برخوردار باشد و مشتریان زیادی را داشته باشد.

امکان چاپ طرح دلخواه مشتری

این روفرشی از طراحی، سبک و رنگ های بسیار زیبا و متنوع و جذاب تولید شده است. زیبایی منحصر به فرد آن چشم هر فردی را به خود خیره می کند. در واقع چاپ طرح می تواند به سلیقه ی مشتری صورت گیرد. به طوریکه شما می توانید عکس با کیفیتی از خودتان را بر روفرشی خود در سایز دلخواهتان چاپ بزنید و این کار را به تیم کیاپوش بسپارید.

ضد آب بودن:

اگر مشتری بخواهد شرکت کیاپوش، در تولید روفرشی از مواد نانو در تولید و تهیه روفرشی ترک استفاده می کند. بدین ترتیب روفرشی از قدرت جذب بالایی برخوردار می باشد. به طوریکه کمتر آب و یا مایعات را از خود عبور می دهد. پس می توان با خیال راحت آن را روی فرش ها انداخت و نگران کثیف شدن و یا خیس شدن فرش نبود. برای خرید روفرشی کشدار ضد آب نانو ایرانی و ترک جدید از طریق همین سایت می توانید اقدام کنید.

استحکام بافت

این نوع روفرشی به قدری با کیفیت و مرغوب است که شستشوی مداوم آن، هیچ نوع آسیب و مشکلی را برای بافت آن ایجاد نمی کند و می توان سالیان سال از آن استفاده کرد. به عبارت دیگر نوع بافت آن به صورت حلقوی است و همین امر باعث استحکام رو فرشی می شود. در بافت آن از سه نخ استفاده می شود که با روفرشی تولید شده از سایر تولیدی ها متفاوت است.

قابلیت شستشو

این روفرشی ها به اندازه ی کافی نازک هستند. به همین علت براحتی امکان شستشو در ماشین لباسشویی را دارند. همین ویژگی باعث حمل و جابجایی آسان آن نیز می شود.

ثبات رنگ

شرکت تولیدی کیاپوش مجهز به دستگاه تثبیت رنگ می باشد. به همین علت روفرشی تولید شده پس از بارها شستشو کمرنگ نمی شود. طرح چاپ شده بر آن ها پس از سال  ها استفاده از بین نمی رود.

چاپ مستقیم

شرکت تولیدی کیاپوش طرح  و رنگ را به طور مستقیم بر روی پارچه منتقل می کند و چاپ می زند. به عبارت دیگر واسطه ی دیگری در انتقال رنگ بر پارچه وجود ندارد. بعضی از تولیدی ها ابتدا رنگ و طرح را بر کاغذ انتقال می دهند سپس بر پارچه می اندازند. اما تولیدی کیاپوش به شکل دیگر و منحصر به فردی اینکار را انجام می دهد. به همین علت روفرشی های کیاپوش خوش رنگ و آب هستند.

به طور کل با توجه به مواردی که ذکر شد، تهیه و خرید روفرشی کشدار ترک را به تمام مصرف کنندگان عزیز توصیه می کنیم.

عرضه کننده روفرشی ترک اصل در کرج

عرضه کننده روفرشی ترک اصل در کرج گفته می شود که در سطح کشور عزیزمان، کرج یکی از شهرهایی می باشد که روفرشی ترک اصل را با کیفیت و مرغوبیت بالا عرضه و توزیع می کند. این رو فرشی ها تولیدی کیاپوش می باشند که طرح های متنوع و بسیاری دارند.

عرضه این محصول در کرج، به صورت عمده و گسترده انجام می گردد.  همچنین اگر به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام شود، قیمت و هزینه آن بسیار به صرفه تر و ارزان تر خواهد شد. به همین علت، علاوه بر کرج فروشندگان زیادی از سراسر کشور این محصول را از تولیدی کیاپوش تهیه می کنند. سپس به خرید و فروش آن می پردازند. شما عزیزان می توانید این محصول را از همین سایت به صورت غیر حضوری و مستقیم سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما