قیمت فروش روفرشی کشدار نخی 4 متری

روفرشی کشدار نخی از جمله روفرشی های پرکاربرد و پرطرفداری است که با توجه به طرح و رنگ روفرشی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که این تنوع در روفرشی منجر به ایجاد قیمت های متنوع برای آن می گردد.

در واقع قیمت فروش روفرشی کشدار نخی 4 متری به عوامل متعدد دیگری نظیر ضخامت روفرشی، کارخانه تولید کننده روفرشی، طرح و رنگ این محصول و نحوه خرید آن بستگی خواهد داشت.

قیمت فروش روفرشی کشدار نخی 4 متری

بارزترین ویژگی روفرشی نخی چیست؟

بارزترین ویژگی روفرشی نخی چیست؟ روفرشی های نخی از دسته اقلام مهم و کاربردی برای محافظت از فرش شما می باشند. در واقع با استفاده از این نوع روفرشی ها می توانید علاوه بر محافظت از فرش خود، در دکوراسیون داخلی تنوع ایجاد کرده و با انتخاب طرح های مختلف این روفرشی، با توجه به نوع مبلمان و پرده، فضایی دلنشین را ایجاد کنید.

و اما برای بیان بارزترین ویژگی های روفرشی نخی باید به موارد زیر اشاره کرد.

  • روفرشی نخی خاصیت آنتی باکتریالی داشته و در نتیجه آلودگی ها و میکروب ها در آن جمع نمی شوند.
  • از سویی دیگر این نوع روفرشی ها سر نیستند. بنابراین در زمان راه رفتن از روی فرش جمع نشده و حتی به راحتی می توان بر روی آن ها جاروبرقی کشید.
  • علاوه بر موارد گفته شده روفرشی نخی به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در بافت آن ضد حساسیت بوده و برای کسانی که از بیماری هایی نظیر آلرژی و آسم رنج می برند خطری نخواهد داشت.
  • در ضمن این نوع روفرشی ها قابلیت شستشو دارند و هر گونه لک و کثیفی به راحتی از روی آن پاک می شود.
  • روفرشی های نخی از وزن بسیار کمی برخوردارند و همین امر جا به جایی آن ها را بسیار آسان می کند.
  • از دیگر ویژگی روفرشی نخی رنگ ثابت و ضد آب بودن آن است. بنابراین با خیالی راحت می توان آن ها را برای فرش هایی دستبافت و با رنگ زمینه روشن استفاه کرد.

نکات کاربردی هنگام انتخاب روفرشی نخی

نکات کاربردی هنگام انتخاب روفرشی نخی همان طور که می دانیم روفرشی نخی باکیفیت از دسته اقلامی است که از فرش شما در برابر لک و آسیب محافظت کرده و یا حتی اگر فرش کهنه یا لک دار شده باشد و قادر به تعویض آن نباشیم می توانید از روفرشی برای پوشاندن فرش خود و ایجاد فضایی جدید استفاده کنید.

از این رو انتخاب روفرشی مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید موارد زیادی را در زمان خرید در نظر گرفت. به همین منظور در این بخش به بررسی نکات کاربردی هنگام انتخاب روفرشی نخی می پردازیم.

  • در زمان خرید روفرشی بهتر است به ابعاد آن توجه ویژه نمایید و سایز روفرشی را مطابق با ابعاد فرش خود انتخاب کنید.
  • روفرشی هایی را انتخاب کنید که قابلیت شستشو داشته باشند. چرا که روفرشی ها به طور مرتب در معرض لک، آلودگی و کثیفی قرار می گیرند.
  • هنگام انتخاب روفرشی به طرح و رنگ آن توجه نمایید. چرا که روفرشی را بهتر است مطابق با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.
  • برخی از روفرشی های نخی به صورت دو رو تولید می شوند. از این رو در زمان خرید می توان این ویژگی را هم در نظر گرفت. چرا که با کثیف شدن یک روی روفرشی می توان از طرف دیگر آن استفاده نمود.
  • هم چنین توجه به ضخامت روفرشی و نحوه بافت آن از دیگر مواردی است که در زمان انتخاب روفرشی باید در نظر گرفت.

توزیع روفرشی کشدار نخی 4 متری

توزیع روفرشی کشدار نخی 4 متری روفرشی کشدار نخی 4 متری از نمونه روفرشی های مدرن و جدیدی است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. چرا که این روفرشی کشدار جدید برای حفاظت از فرش و ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی بهترین گزینه می باشد و همین امر باعت می شود تا افراد زیادی تمایل به خرید آن داشته باشند.

به همین منظور توزیع روفرشی کشدار نخی 4 متری باید به گونه ای باشد که روفرشی کشدار شیک به صورت مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار گیرد و در همین راستا افراد توانایی خرید این محصول در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت را داشته باشند.

از سویی دیگر با توزیع صحیح این محصول، امکان دسترسی عموم مردم در سرتاسر کشور امکان پذیر بوده و استفاده افراد در کلیه نقاط کشور امکان پذیر گردد.

1

  1. اگر در سایت جداگانه‌ای لیست قیمت انواع محصولات تون رو قرار می دادید بسیار عالی می شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما