مراکز توزیع روفرشی کشدار ترک عمده

مراکز توزیع روفرشی کشدار ترک عمده

شرکت تولیدی کیاپوش با برخورداری از دستگاه های مجهز و بروز از مراکز توزیع روفرشی کشدار ترک عمده می باشد. شاید دربازار که به دنبال روفرشی ترک باشید، کیفیت های متفاوتی را ببینید که فروشندگان آن ها تأکید دارند جنس خودشان ترک اصل می باشد. این بخاطر این است که وارد کنندگان روفرشی برای کاهش هزینه های گمرکی جنس های بی کیفیتی را وارد کشور و روانه ی بازار می کنند. به همین دلیل است که در بازار شاید نتوانید جنس مرغوب و ترک اصل را پیدا کنید.

حال تولیدی کیاپوش برای حل این مشکل نخ و متریال خارجی با کیفیت را برای تولید روفرشی به کار می برد و سپس طرح مورد نظر مشتری را بر آن چاپ می زند. بدین ترتیب جنس باکیفیت را به مشتریان عرضه می کند. در ادامه به ویژگی های این روفرشی ها بیشتر می پردازیم.

روفرشی کشدار

نکات کاربردی هنگام خرید روفرشی کشدار ترک عمده

اولین فاکتور که باید در هنگام انتخاب روفرشی به آن دقت کنید جنس محصول می باشد. روفرشی هایی که در بازار موجود می باشند در جنس های متنوع تولید و توزیع می‌شود از جمله جنس این محصول می‌توان به روفرشی ابریشمی و روفرشی های شانل اشاره کرد.

هنگام انتخاب روفرشی مواظب باشید که الیاف آن از ابریشم خالص باشد و جزو الیاف پلی استر یا پلاستیک شرکت ابریشم نباشد. همچنین اگر الیاف به کار رفته در این کالا از جنس مخمل هستند بهتر است از نوع مخمل درجه یک یا مخمل ابریشم باشند تا در کوتاه مدت منجر به پرزدهی روفرشی نشوند.

جنس مخمل ابریشم

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا بهتر است بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس ابریشم را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد.

برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید. همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در بالا بیان شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود. این جنس هم مخمل پورشه و هم مخمل ابریشم نام دارد.

مخمل کوبید

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به شما نگویند و فقط نام دیگر آن را گفته و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف شده و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

همچنین لازم به ذکر است که برای خرید این محصول حتماً به سایز روفرشی نیز توجه ویژه داشته باشید. اگر که روفرشی شما برای فرش ۶ متری تهیه می شود باید حتماً سایز آن هم سایز با فرش شما باشد، تا فرش به صورت کامل در داخل کش های روفرشی قرار بگیرد.

سفارش روفرشی کشدار ترک عمده

سفارش روفرشی کشدار ترک عمده

 

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما