مراکز فروش روفرشی عمده ارزان

مراکز فروش روفرشی عمده ارزان


شرکت تولیدی کیاپوش تجربیات زیادی در زمینه تولید روفرشی دارا می باشد. این شرکت از مراکز فروش روفرشی عمده ارزان نیز هست. چرا که بدون واسطه و سود واسطه گر محصول نهایی را به فروش می رساند. ارزان یا گران بودن قیمت روفرشی تحت تأثیر دو عامل جنس و ابعاد آن می باشد. تیم کیاپوش هم جنس ارزان مخمل شانل و هم جنس گران و باکیفیت پورشه را برای تولید روفرشی استفاده می کند. مشتری بر حسب استفاده خود می تواند هر کدام را انتخاب کند.

روفرشی کشدار پورشه

 

انواع روفرشی کشدار موجود در بازار و ویژگی های آن ها

روفروشی از جمله محصولات و کالاهایی است که بازار پر رونقی دارد و مشتریان و خریداران این محصول در بازار بسیار زیاد می باشد. چرا که با استفاده از روفروشی می توان از کثیف شدن و گرد و خاک گرفتن فرش و غیره … پیشگیری کرد.

اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند.

روفرشی کشدار

جنس پورشه

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا باید بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در بالا گفته شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

جنس شانل

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار ترک باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به شما نگویند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف  و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

روفرشی طرح سنگ

خرید مستقیم و فروش روفرشی عمده ارزان

تولیدی کیاپوش هردو جنس روفرشی که در بالا بیان شد را به صورت عمده و جزیی سفارش می گیرد و به فروش می رساند. علاقه مندان بر حسب استفاده خود می توانند سایز فرش خود را به همراه جنس به کارشناسان ما در قسمت تماس با ما درسایت حاضر اعلام کنند. همچنین از آنها جهت انتخاب طرح و رنگ راهنمایی بگیرند.

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.
علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانید انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما