مرجع خرید روفرشی سنتی ارزان باکیفیت

مرجع خرید روفرشی سنتی ارزان باکیفیت


روفرشی سنتی از دیر باز مورد پسند بسیاری از مردم ایران قرار داشته است. در گذشته روفرشی های سنتی یزدی بسیار مورد استقبال مردم بود. در حال حاضر روفرشی های کشدار در طرح های متنوع از جمله طرح فرش و طرح سنتی نیز توسط تیم کیاپوش تولید می شوند. شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان مرجع خرید روفرشی سنتی ارزان باکیفیت با نخ و مواد اولیه خارجی به تولید روفرشی می پردازد. سپس با دستگاه های مجهز و بروزی که دارد طرح و نقش مورد نظر را بر آن چاپ می زند و سپس آن را به کمک دستگاه تثبیت رنگ ثابت می کند. تولیدی کیاپوش دارای انواع طرح روفرشی از جمله طرح سنتی و طرح فرش می باشد.

خانم‌های خانه‌دار به خصوص آنانی که فرزند خردسال دارند همیشه به فکر تمیز نگه‌داشتن فرش خود هستند. یک روفرشی باکیفیت و بادوام به شما کمک می‌کند تا از ایجاد لکه و کثیفی‌های احتمالی روی فرش جلوگیری شود. ما به عنوان مرجع خرید روفرشی سنتی با کیفیت این نوید را به شما می‌دهیم که علاوه بر ارائه روفرشی‌های سنتی ارزان و باکیفیت به زیباتر شدن خانه شما کمک کنیم.

 

توجه به کیفیت انواع طرح روفرشی سنتی کیاپوش

مرجع خرید روفرشی سنتی ارزان باکیفیت

روفرشی‌ها در طرح‌ها و جنس‌های مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌شوند. روفرشی‌های سنتی هم از این قاعده مستثنی نیستند. در گذشته روفرشی های سنتی یزدی بسیار پرطرفدار بودند. با آمدن روفرشی های کشدار در طرح های مختلف بسیاری از متقاضیان رو به این روفرشی ها آورده اند. در بازار کنونی روفرشی سنتی تولیدی کیاپوش با توجه به دارا بودن طرح‌های خاص و دلربا محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان دارند.

کیفیت در کشدوزی

البته بهتر است بدانید روفرشی های کشدار موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. چرا که می خواهند بر فرش های غیر استاندارد هم نصب شوند. نتیجتا روی 90 در صد از فرش ها جابجایی زیادی دارند. ضمن اینکه این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد. به طوریکه روفرشی گاها از روی فرش خارج می شود و نیاز به صاف کردن دارد.

اما تولیدی کیاپوش دوخت جدیدی به کار می بندد که این مشکل حل شود. در این دوخت در وسط روفرشی به جای کش نوار های قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی روفرشی را کنترل کند. اگرچه این دوخت برای ما زمانبر و دارای هزینه می باشد اما تولیدی کیاپوش با این کار می خواهد رضایت مشتریان عزیز را جلب کند.

شرکت تولیدی کیاپوش روفرشی های کشدار خود را در دو جنس مخمل ابریشم و مخمل شانل تولید می کند. اما به طور کلی مخمل ابریشم برای روفرشی مناسب تر می باشد.

روفرشی سنتی

 

مخمل ابریشم

بافت این پارچه متشکل از سه نخ گرد و از نوع تاری حلقوی می باشد.این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی بخورد تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می باشد. که مخصوص روفرشی کشدار می باشد. دقیقا همانند جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کاردهی بالای 15 سال و با ضمانت بدون آبرفت و دارای رنگ ثابت و براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی نیز می باشد.

مخمل شانل

پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد و نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است و از نوع بافت تارو پودی می باشد. اگر این پارچه از قسمتی قیچی بخورد تاروپود آن براحتی از هم جدا می شود مانند همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف می باشد.

فروش ویژه روفرشی سنتی به قیمت تولیدی

فروش ویژه روفرشی سنتی به قیمت تولیدی

روفرشی سنتی کیاپوش در انواع طرح تولید و عرضه می‌شود. ما برای روفرشی‌های تولیدی از بهترین مواد خام استفاده می‌کنیم. روفرشی‌های طرح سنتی به بهبود دکوراسیون خانه شما کمک می‌کنند.

قیمت محصول همیشه عامل تعیین کننده و مهمی برای خریداران می‌باشد. اکثرخریداران علاوه بر این که به دنبال یک محصول زیبا و با کیفیت و بادوام هستند، خواهان قیمت مناسب نیز می‌باشند.

ما روفرشی‌های طرح سنتی باکیفیت و بادوام را به قیمت تولید به فروش می‌رسانیم. شما با اطمینان از کیفیت و قیمت می‌توانید از ما خرید خوبی را داشته باشید. با یک جستجو ساده در بازار و اینترنت می‌توانید به مناسب بودن قیمت‌های ما پی ببرید. اگر شما به دنبال خرید روفرشی عمده برای فروش در فروشگاه خود هستید، می‌توانید محصولات را با قیمت تولید از ما خریداری کنید و با قیمت مناسب به فروش برسانید.

برای راهنمایی بیشتر می توانید از طریق تماس باما در سایت حاضر با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. همچنین تولیدی کیاپوش برای رفاه حال مشتریان عزیز سایت خرید آنلاین کیاپوش را به آدرس اینترنتی https://kiaposh.com/ راه اندازی کرده است. در این سایت شما عزیزان می توانید انواع طرح فرش، کودک، سنتی و مدرن و فانتزی و … را مشاهده نمایید. شما می توانید هر طرح یا عکسی که مورد نظرتان است را بر روفرشی، روبالشی ، رومیزی و پرده و ….توسط کیاپوش چاپ بزنید. تولیدی کیاپوش روفرشی گرد کشدار نیز تولید می کند. لینک زیر مربوط به مرکز فروش روفرشی گرد کشدار باکیفیت می باشد.

مرکز فروش روفرشی گرد کشدار باکیفیت 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما