مرکز خرید روفرشی ترک ابریشمی در تبریز

مرکز خرید روفرشی ترک ابریشمی در تبریز


 روفرشی ترک یکی از جدیدترین نوع روفرشی است که از جنس ابریشم است. روفرشی ابریشمی از محبوبیت زیادی برخوردار است. بیشتر افراد برای زیبایی و دکوراتیو از آن استفاده می کنند. شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان مرکز خرید روفرشی ترک ابریشمی در تبریز، خود به تولید و چاپ طرح بر روفرشی کشدار می پردازد.

مرکز خرید روفرشی ترک ابریشمی در تبریز

بررسی مشخصات کیفی روفرشی ترک ابریشمی

بررسی مشخصات کیفی روفرشی ترک

همانطور که می دانید روفرشی از قدیم الایام وجود داشته است. بیشتر افراد برای نگهداری از فرش خود و یا برای اینکه طرح های مختلف به خانه خود ببخشند از روفرشی ترک استفاده می کنند. این روفرشی زیبایی منحصر به فردی دارد. در ادامه به بررسی مشخصات کیفی روفرشی ترک می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد:

  • روفرشی ترک ابریشم جنس بسیار خوبی دارد و از الیاف اولیه مقاوم و با کیفیتی تولید می گردد که بیشتر افراد از آن بهره لازم را می برند و به فرش زیرین و موکت هیچ اسیبی وارد نمی شود‌.
  • روفرشی ترک ابریشمی از نظر کیفی به گونه ای است که پرز نمی دهد و به نحو احسن به وسیله بهترین دستگاه بافته شده است .که دارای رنگ بندی زیبایی می باشد که هر کدام تنوع بالایی در طرح دارد و منحصر به فرد می باشد.
  • به علت نازک بودن قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی خانگی را دارند. به همین ترتیب قابل حمل آسان هستند.
  •  بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و افراد با خوابیدن و نشستن بر روی آن دچار حساسیت نمی شوند و سلامتی و تندرستی افراد تضمین شده می باشد.
  • چون جنس ابریشمی دارد بعد از اینکه کثیف شود و یا لک بیفتد به سرعت با هر نوع ماده شوینده تمیز می شود.
  • بدون آبرفت می باشد و رنگ آن ثابت می ماند و با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود.

قیمت انواع روفرشی ترک ابریشمی در تبریز

 

قیمت انواع روفرشی ترک به عوامل زیادی از جمله: جنس، اندازه، کیفیت، رنگ و نوع ارایه ان بستگی دارد. افراد زیادی هستند که خواهان مصرف روفرشی به روش های مختلف هستند امروزه بیشتر افراد در جهیزیه از روفرشی ترک استفاده می‌کنند. چون علاوه بر اینکه در اندازه های مختلفی موجود است، از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

انواع روفرشی ترک به صورت اینترنتی نیز عرضه می شود. بیشتر خریداران تمایل دارند، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. کافیست به همین سایت مراجعه کنند و با شماره تلفن های موجود تماس حاصل نمایند و نسبت به خرید انواع روفرشی ترک اقدام کنند. از آنجا که این روفرشی به صورت مستقیم از تولیدی عرضه می شود از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. مشتریان عزیز می توانند برای خرید یا انتخاب روفرشی از سایت kiaposh.com نیز استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما