مرکز پخش روفرشی کشدار سه بعدی

مرکز پخش روفرشی کشدار سه بعدی


روفرشی کشدار امروزه جایگاه ویژه ای در کشور ما پیدا کرده است. شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید روفرشی کشدار فعالیت دارد. کیاپوش به عنوان مرکز پخش روفرشی کشدار سه بعدی از سراسر ایران سفارش می پذیرد و سفارش ثبت شده را در کمترین زمان ارسال می کند.

طبیعی است که قیمت روفرشی کیاپوش مناسب تر از بازار باشد؛ چراکه مستقیما  و بدون واسطه خرید از تولیدی است. جالب است بدانید روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها یک دور دوزی ساده دارند. چراکه می خواهند بر هر فرشی نصب شود. این نوع دوخت باعث درد سر صاحب خانه می شود. چراکه مدام نیاز است که روفرشی را صاف کند. اما تولیدی کیاپوش جهت حل این مشکل دوخت جدیدی را به کار می بندد. در این نوع دوخت در وسط روفرشی به جای کش نوار های قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی روفرشی را کنترل کند. در این صورت روفرشی ایستایی چشم گیری دارد.

مرکز پخش روفرشی کشدار سه بعدی

طرح های مختلف روفرشی کشدار

طرح های مختلف روفرشی کشدار

تولیدی کیاپوش  به خوبی می داند که روفرشی های کشدار دارای طرفداران زیادی هستند که هر کدام سلیقه خاصی دارند و بر همین مبنا به خرید می پردازند. از نظر طرح روفرشی های کشدار کیاپوش انواع مختلفی دارند که از این موارد می توان به طرح فرش، طرح کودک، طرح مدرن، طرح پتینه، طرح سنگ، طرح سه بعدی، طرح گل، طرح طبیعت و … اشاره کرد.

روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لباسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

بررسی مشخصات انواع روفرشی کشدار

بررسی مشخصات انواع روفرشی کشدار

مخمل پورشه

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد. این پارچه مخمل پورشه یا ابریشم نام دارد. به راحتی می توان بر این پارچه جارو برقی کشید. این پارچه بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت و قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی و قابل حمل آسان می باشد.

مخمل شانل

پرز زیادی در سطح دارد. البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است و از نوع بافت تارپودی. اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی از هم جدا می شود . مانند همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

قیمت فروش روفرشی کشدار سه بعدی

قیمت فروش روفرشی کشدار سه بعدی

 همان طور که قبلا نیز یادآور شدیم یکی از فاکتور های مهم در خرید محصولات، داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد و اکثر افراد سعی می کنند تا آن را از مراکز معتبر تهیه کنند که هم بدون واسطه باشد و هم خریدی مطمئن داشته باشند.

یکی از مناسب ترین روش ها برای فروش این روفرشی ارائه آن به صورت مستقیم از طریق وبسایت فروش آنلاین کیاپوش است. در این وبسایت مشخصات کامل روفرشی همچون قیمت و انواع طرح های آن قابل مشاهده هستند و خریدار به راحتی می تواند از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش تلفنی می توانید از قسمت تماس با ما در همین سایت اقدام کنید.

تولیدی کیاپوش تولید و عرضه روفرشی کشدار را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بر عهده دارد و به دلیل کیفیت بالای محصولاتی که ارائه می دهیم توانسته ایم در این راه، اعتماد و اعتبار زیادی را کسب کنیم که از حسن انتخاب شما عزیزان متشکریم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما