پخش روفرشی جدید طرح قالی با قیمت مناسب

پخش روفرشی جدید طرح قالی با قیمت مناسب


روفرشی پوششی است که بر روی قالی و یا به جای قالی استفاده می شود. این پوشش انواع مختلفی دارد که هر کدام از نظر جنس تفاوت های زیادی دارد. روفرشی در سایز های گوناگون عرضه می شود و افراد با توجه به متراژ از آن استفاده می کنند. امروزه روفرشی با طرح قالی وارد بازار شده و محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است. پخش روفرشی جدید طرح قالی به روش های متعددی انجام می گیرد که قیمت مناسبی دارد.

پخش روفرشی جدید طرح قالی با قیمت مناسب

روش شستشوی انواع روفرشی جدید طرح قالی

روش شستشوی انواع روفرشی جدید طرح قالی همانطور که می دانید روفرشی طرح قالی جنس بسیار مرغوبی دارد. بنابر این افراد زیادی بخاطر ویژگی های زیادی که دارد از آن استفاده می کنند.در نحوه ی شستوشوی این روفرشی، به دلیل ظرافتی که دارد، دقت زیادی لازم است. به عبارت دیگر در شستشوی روفرشی توجه به جنس ، بسیار اهمیت دارد. چراکه روش شستن هر جنسی با جنس دیگر متفاوت است. در ادامه روش شستشوی انواع روفرشی را برایتان بازگو می کنیم که عبارت اند از:

  • روفرشی طرح قالی چون از جنس ابریشیم می باشد بهتر است،ابتدا مدت چند ساعت با تاید و آب ولرم خیس بخورد. و سپس با دست و یا پا آن را بکوبید. سپس به راحتی آن را آبکشی کنید. سپس روی دیوار و یا مکانی بلند پهن کنید، تا کاملا خشک شود. این روفرشی اصلا چروک نمی شود و چون سبک است قابل جابجایی می باشد.
  • از دیگر روش های شستشوی روفرشی مخمل می توان به شستن با ماشین اشاره نمود. چون رویه مخمل دارد می توانید آن را داخل ماشین بگذارید و پس از تنظیم گردش تمیز و خشک تحویل بگیرید. برای اینکه چروک نشود می توانید آن را آویزان نمایید.
  • روفرشی های نخی بسیار سبک هستند می توانید آن را ظرف مدت کوتاهی بشورید. این روفرشی به راحتی با دست قابل شستشو است. سپس طی مدت کوتاهی خشک می گردد و نیازی به آویزان کردن ندارد.

فروشنده عمده روفرشی جدید طرح قالی زرشکی

فروشنده عمده روفرشی جدید طرح قالی زرشکی

فروشنده روفرشی جدید به روش های متعددی این محصول طرح قالی را به صورت عمده به فروش می رساند. رنگ زرشکی آن جزء پرفروش ترین روفرشی بوده است. این رنگ چون تم گرمی دارد اکثر افراد از ان استفاده می کنند. همچنین کثیفی اتاق به چشم نمی آید و به منازل شما رنگ و بوی زندگی میدهد. اکثرا روفرشی های جدید کشدار هستند که باعث میشود از روی فرش تکان نخوردند.

خریداران محترم می توانند از طریق همین سایت اقدام کرده و با کارشناسان فروش روفرشی ارتباط بگیرند.سپس این روفرشی جدید را به صورت عمده تهیه و خریداری کنند. روفرشی ها از آنجا که به صورت عمده و از طریق اینترنت به فروش میرسند قیمت مطلوبی دارند. به طور کلی روفرشی یکی از احتیاجات هر جهیزیه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما