پخش مستقیم روفرشی کشدار ترک

پخش مستقیم روفرشی کشدار ترک


روفرشی های کشدار که امروزه باطرح و ابعاد مختلف به بازار عرضه می‌شوند، گزینه مناسبی برای پوشاندن فرش بشمار می‌آیند. باوجود این کاورها، فرش‌ها از شر انواع لکه‌های مقاوم در امان خواهند بود. وجود کش برای روفرشی‌ها سبب می‌شود تا از حرکت کردن کاور بر روی فرش و بهم ریختگی آن جلوگیری شود. همچنین مانع از جمع شدن و چروک شدن آنها نیز می‌‌شود. پخش مستقیم روفرشی کشدار ترک توسط شرکت تولیدی کیاپوش انجام می شود.

شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.اما روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.

پخش مستقیم روفرشی کشدار ترک

انواع طرح و رنگ روفرشی کشدار ترک

انواع طرح و رنگ روفرشی کشدار

امروزه طرح های جدیدی از انواع روفرشی و کاور به بازار عرضه گردیده است که با تنوع رنگی بسیار زیادی که دارند طرفداران زیادی را به خود جلب نموده اند. لازم به ذکر است که این روفرشی‌ها با طرح‌ها و ابعاد متناسب با کلیه فرش‌ها در بازار عرضه می‌شوند که یکی از پرطرفدار ترین آنها روفرشی های گل برجسته نیز می باشد. شما می توانید متناسب با رنگ دکوراسیون خانه خود این کالا را در ابعاد، جنس، طرح و رنگ های متفاوت خریداری نمایید.

این کاور های کاربردی طرح های بسیار متنوعی دارند. برای مثال تولیدی کیاپوش طرح های دوبعدی، سه بعدی، طرح کودک، طرح گل،طرح فرش، طرح سنتی و کلاسیک، طرح فانتزی و مدرن و…را بر روفرشی چاپ می زند. تولیدی کیاپوش حتی طرح یا عکس مشتری را به انتخاب او بر روفرشی چاپ می زند. کافیست عکس کیفیت مناسب را دارا باشد. شما می توانید حتی عکس کودکتان را بر روفرشی اتاقش توسط تیم تولیدی کیاپوش چاپ بزنید. ناگفته نماند که تیم کیاپوش علاوه بر روفرشی، پرده، رومیزی، رو بالشتی و هر نوع کاور مورد نیاز برای خانه را تولید و نقش بر آن چاپ می زند.

برای تهیه انواع کاور و روفرشی های کش‌دار از پارچه های متنوعی استفاده می ‌شود که شما می توانید متناسب با سلیقه و کاربرد آن، جنس مورد نیازتان را انتخاب نمایید.

تفاوت در جنس

نوع جنس پارچه روفرشی کشدار
۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت آن سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) می باشد. این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد.  این روفرشی دقیقا همانند جنسی می باشد که از ترکیه می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال و با ضمانت نیز می باشد. از خصوصیات آن اینکه بدون آبرفت، رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن، قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد.

۲.-مخمل شانل
پرز زیادی در سطح دارد. البته این پرز عاریتی هست و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف شده و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ نیز می باشد. نوع بافت آن تارپودی است و اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن براحتی از هم جدا میشود. مانند همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

سفارش روفرشی کشدار ابریشمی جدید

سفارش روفرشی کشدار ابریشمی جدید بسیاری از افراد تمایل دارند تا از کاورهای کشدار به عنوان روفرشی استفاده کنند که علاوه بر زیبایی آنها با وجود کش استفاده از آنها راحت تر نیز می‌باشد. زیرا به هیچ عنوان بر روی فرش حرکت نکرده و سبب ایجاد به هم ریختگی و نامرتب به منازل نخواهد شد.

 امروزه با رونق فروشگاه‌های آنلاین و وجود سایت‌های معتبر، شما می توانید کالای مورد نیازتان را به صورت غیر حضوری و باقیمت مناسب تهیه نمایید. امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

لینک سایت خرید اینترنتی از کیاپوش kiaposh.com می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما