پخش مستقیم روفرشی کشدار فانتزی مرغوب

پخش مستقیم روفرشی کشدار فانتزی مرغوب


 روفرشی کشدار، طرح جدیدی از روفرشی است که به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد، با استقبال زیادی مواجه شده است. شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید روفرشی کشدار فعالیت دارد این شرکت علاوه بر تولید به پخش مستقیم روفرشی کشدار فانتزی مرغوب، روفرشی طرح فرش، روفرشی طرح کودک و … می پردازد.

پخش مستقیم روفرشی کشدار فانتزی مرغوب

مقایسه کشدوزی روفرشی کیاپوش با بازار

مدل های متنوع روفرشی فانتزی

نکته ای که در رابطه با کشدوزی این روفرشی ها مطرح است اینست که روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها یک دور دوزی ساده دارند. چراکه می خواهند بر روی فرش های غیر استاندارد هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که روفرشی کاملا سایز فرش نمی شود.

از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. سرخوردن روفرشی از روی فرش، موجب جمع شدن روفرشی می شود و جلوه خوبی ندارد. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. برای برطرف نمودن این نقص شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. همین امر موجب می شود، روفرشی مانند یک کاور روی فرش فیکس شده و از جمع شدن روفرشی جلوگیری شود.

روفرشی کشدار مدرن و سنتی هر کدام مشتریان خاص خود را دارند. برخی مدل های روفرشی فانتزی کشدار به صورت سه بعدی طراحی شده‌اند که زیبایی و جذابیت چشمگیری دارند. مدل های بچگانه روفرشی کشدار نیز در ابعاد کوچک‌تر برای محافظت از فرش اتاق کودک طراحی شده‌اند.

بررسی ساختار روفرشی کشدار فانتزی

بررسی ساختار روفرشی کشدارروفرشی کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشد. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد.) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

همچنین روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

نحوه ی خرید روفرشی کشدار فانتزی مرغوب

روفرشی کشدار فانتزی

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار فانتزی و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

عرضه مستقیم روفرشی کشدار فانتزی، شرایط خرید این محصول را برای خریداران عمده آسان نموده است. خریداران عمده می توانند انواع روفرشی کشدار فانتزی را، از تولیدی کیاپوش به قیمت تولیدی خریداری نمایند.

در خرید آنلاین روفرشی کشدار فانتزی، هزینه های حمل و نقل برای خریداران عمده کاهش پیدا می کند. با مراجعه به سایت فروش آنلاین کیاپوش و با مشاهده طرح های متنوع این محصول می توان روفرشی ایده‌آل را انتخاب و سفارش داد. روفرشی کشدار سفارش داده شده در اسرع وقت به آدرس خریداران ارسال و تحویل آنان داده می شود. با خرید از این تولیدی خریدی آسان، مطمئن و مقرون به صرفه خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما