مراکز خرید موکت های جدید

امروزه می توان انواع موکت های جدید در طرح ها و نقش های متنوع را از نمایندگی های معتبر تولید این محصول تهیه نمود. سایت های معتبر فروش اینترنتی نیز، انواع موکت را با عکس های با کیفیت و اطلاعات کامل ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند براحتی و با اطمینان محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
موکت همان کفپوش قدیمی و با اصالتی است که سالیان سال است مهمان خانه های ماست. اگرچه در دو دهه اخیر جای خود را به کفپوش های جدید سپرده اما هنوز هم در بسیاری از هتل ها، ادارات و سالن های اجتماعات و در منازل مناطق سردسیر کشور طرفداران زیادی دارد.

موکت های جدید

مزایای موکت های جدید

همانطور که گفته شد موکت هنور هم طرفدارن خاص خود را دارد. استفاده از موکت مزایای بسیاری دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ایجاد طرح و استایل خاص برای دکوراسیون داخلی: موکت با دارا بودن طرح ها و نقش های مختلف براحتی قابل هماهنگی با سایر اجزای منزل داشته و در ایجاد زیبایی منزل نقش ویژه ای ایفا می-کند.
  • امنیت و راحتی: موکت به علت نرمی که دارد برای نشستن و راه رفتن بچه ها و افراد مسن مناسب است و از سُرخوردن آن ها بر روی سطوح لغزنده مانند سرامیک جلوگیری می کند.
  • عایق گرما: موکت به علت اینکه مقاومت به انتقال گرما دارد، در گرم کردن خانه نقش مهمی ایفا کرده و بویژه برای مناطق سردسیر کشور بهترین گزینه است.
  • عایق صدا: موکت از انتقال صدا نیز جلوگیری می کند.
  • دوام طولانی: موکت در رَسته کفپوش های بادوام طبقه بندی می-شود.

موکت های جدید

انواع موکت

موکت انواع مختلفی از جمله موکت کبریتی (قدیمی ترین نوع موکت)، پرزبلند، چمن مصنوعی و طرح دار دارد.
از جمله موکت های جدیدی که در بازار ارائه شده است موکت های طرح پارکت و لمینیت هستند. این موکت های جدید که دوام و پاخوری بالایی دارد در طرح های مختلف نظیر بلوط و کارائیب به بازار عرضه شده است.

موکت های جدید

انتخاب موکت مناسب

انتخاب موکت مناسب با توجه به دکوراسیون منزل، بودجه اقتصادی، شرایط خانوار و کاربرد مورد نظر انجام می شود.
اگر توان پرداخت هزینه بالا برای شما امکان پذیر نیست، موکت های کبریتی با قیمت پایین برای شما مناسبند.
اگر رنگ و طرح موکت برای شما مهم است و میخواهید با سایر اجزای منزل هارمونی داشته باشد از موکت های طرح دار استفاده کنید.
اگر نرمی، گرما و راحتی موکت برای شما اهمیت دارد از موکت های پرزبلند استفاده کنید. البته اگر بچه دار هستید موکت های پرزبلند برای شما گزینه مناسبی نیست چراکه براحتی تمیز نمیشوند.
انواع موکت های جدید در رنگ ها و طرح های متنوع را از سایت های فروش اینترنتی این محصول به راحتی تهیه و از مشاوره کارشناسان فروش بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما