پخش روفرشی کشدار 6 متری

آیا سر خوردن و جمع شدن روفرشی ساده 9متری برای شما هم به یک دغدغه مبدل شده است؟ از آنجایی که این یک مشکل اساسی در تمام خانه هاست ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم، نظم و زیبایی با هم در تداخل هستند و جایی که نظم نباشد زیبایی محیط هم زیر سوال خواهد رفت. با داشتن روفرشی کشدار 6 متری، می توانید کاملا فرش 6 متری خود را کاور کنید و علاوه بر زیبا سازی، از فرش در برابر آسیب های مختلف محافظت فرمایید. این مرکز با تولید و پخش روفرشی کشدار 6 متری و دیگر نمونه های کاور فرش در خدمت شماست تا بهترین کارها را با قیمت عالی به دست شما عزیزان برساند.

پخش روفرشی کشدار 6 متری

اصول نگهداری از روفرشی کشدار

اصول نگهداری از روفرشی کشدار انواع روفرشی اقبال 240 یزد کشدار فانتزی و طرح های خاص و جذاب در این مجموعه توسط کادر مجرب و خیاطان ماهر برش و دوخته می شود، این روفرشی ها دارای دوام و استحکام بالایی هستند و از فرش شما در برابر تابش مستقیم خورشید، کثیفی و… محافظت می کنند. ولی برای نگهداری و دوام بیشتر این روفرشی ها بهتر است چند اصل مهم را بدانید و رعایت فرمایید تا سال ها از آن ها بدون ایجاد مشکل استفاده کنید.

از کشیدن جارو برقی به صورت مکرر خودداری نمایید، جارو برقی در استفاده های زیاد و غیر اصولی می تواند به روفرشی شما آسیب بزند، هنگام استفاده از جارو برقی درجه ی کمتر که متناسب با روفرشی و موکت است انتخاب نمایید. این روفرشی ها ضد لک هستند و نیازی به شستشوهای مداوم ندارند بنابراین اگر می خواهید سالم بمانند و عمر بیشتری داشته باشند در فاصله های زمانی بیشتر شستشو را انجام دهید.

روفرشی های درجه یک و بی نظیر ما قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند و از ثبات رنگی برخوردارند اما باید از شوینده مناسب با ph پایین استفاده کنید و ماشین لباسشویی خود را با حداقل گردش و زمان پایین تنظیم نمایید، امادر صورت امکان شستشو و آبکشی را با دست انجام دهید و از آب نسبتا سرد استفاده کنید تا از زیبایی و ماندگاری روفرشی کشدار شما کاسته نشود. با رعایت این اصول می توانید درخشندگی و جذابیت روفرشی های خود را برای سال های طولانی حفظ نمایید.

طرح های جدیدروفرشی کشدار

طرح های جدیدروفرشی کشدار پوشاندن فرش با یک روفرشی جدید و جذاب می تواند به کلی دکوراسیون منزل شما را تغییر دهد، تنوع مدل ها در این تولیدی بسیار بالاست و متناسب با هر رنگ و دکوری می توانید کاری بی همتا و شیک پیدا کنید. .

انواع روفرشی کشدار جدید در این تولیدی با به کار گیری فناوری روز دنیا و بهترین نوع مواد اولیه تولید می گردد، روفرشی های سه بعدی کشدار در سایزهای مختلف و متناسب و انواع روفرشی مخمل شانل کشدار و ….از نمونه تولیدات بی نظیر این مجموعه فوق العاده هستند.

علاوه بر طرح های جذاب و خاص گل، هندسی و طرح خشتی برخی کارها برای مشتریان خاص و به سفارش مشتری انجام می شود، به طور مثال نقشه ایران یا هر شهری که مشتری بخواهد را روی روفرشی اجرا میکنیم که می تواند طرحی زیبا و مناسب برای اتاق کودک باشد. بازدید از مدل های زیبای روفرشی کشدار را از دست ندهید و حتما به مجموعه ما سر بزنید، برای هر سلیقه ای کاری ویژه و درجه یک در این طرح های متنوع وجود دارد.

سفارش کلی روفرشی کشدار 6 متری

سفارش کلی روفرشی کشدار 6 متری اگر شما صاحب یک فروشگاه یا مغازه فرش فروشی یا روفرشی هستید می توانید به صورت کلی انواع روفرشی کشدار 6 متری و روفرشی کشدار یزد را سفارش دهید و برای رونق در کسب و کارتان از این روفرشی های عالی استفاده نمایید. در صورت سفارش کلی و خرید مستقیم از تخفیفات ویژه نیز بهره مند خواهید شد. ما برای دسترسی آسان تر و خریدی مقرون به صرفه تولیدات خود را بدون واسطه عرضه می کنیم و به تمام نقاط کشور ارسال فوری خواهیم داشت.

2

    • سلام رضایی. وقت بخیر. جهت دریافت پاسخ سوالات و ثبت سفارش عمده لطفا فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما